Inloggen geeft problemen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Belastingdienst - Freelance Applicatieontwikkelaar

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Hybride. Kantoordagen in Utrecht, incidenteel in Apeldoorn Functieomschrijving: De afdeling IV – Generieke Voorzieningen – Interactie Online is onderdeel van de keten Interactie. De missie van de keten is: “het faciliteren van de interactie met alle burgers, bedrijven en hun vertegenwoordigers om hen in staat te stellen aan hun fiscale verplichtingen te voldoen en aanspraak te maken op hun rechten.” De afdeling Interactie Online heeft een belangrijke bijdrage binnen deze keten. Dit door het ontwikkelen

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Java developer

Functie Je gaat aan de slag als Tester voor een aantal mooie projecten. Je komt terecht in een DevOps team waar jij aan de slag gaat om de kwaliteit te waarborgen omtrent de maatwerk software voor de klanten. Je draait je hand er niet voor om de adviserende rol te bekleden op het gebied van testautomatisering en het opzetten van testframeworks. Zoals aangegeven ga je daadwerkelijk in het eigen team aan de slag en is het daarnaast ook gebruikelijk bij de klanten op locatie te komen om te werken aan de opdrachten. Je krijgt zodoende echt een mooie kijk in

Bekijk vacature »

.NET Developer

Functie omschrijving Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework. Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Je komt te werken in een klein team van developers, die zich voornamelijk bezighouden met back-end development. Verder staat dit

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

Senior Java Ontwikkelaar

Dit ga je doen Werken aan uiteenlopende interne projecten voor grote (internationale) organisaties; Ontwikkelen van diverse (web)applicaties en platformen met technieken als Java, Azure en ASP.NET; Complexe vraagstukken tackelen met jouw expertise en ervaring; Waar nodig help jij je collega's om samen tot de juiste oplossing te komen. Hier ga je werken Als Java Developer kom je te werken bij een internationale organisatie in regio Amsterdam die zich richt op procesoptimalisatie door middel van zeer complexe IT oplossingen. Dit doen zij op het allerhoogste niveau met vestigingen over heel de wereld en met een groot aantal aansprekende, maatschappelijk betrokken klanten.

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET Core developer wordt jij onderdeel van ons team met drie breed ontwikkelde software engineers en een flexibele schil met zes ervaren freelancers. Jij gaat mee in de visie van onze organisatie om als IoT partner in deze branche specifieke markt “het” platform te blijven innoveren en deze ook steeds slimmer te maken. Wij hopen dan ook zeker dit in de toekomst te kunnen realiseren met bijvoorbeeld Artificial Intelligence. De architectuur van ons platform is opgemaakt uit een deel eigen protocol, een interface laag en een laag welke de protocollen van derde partijen vertaald naar het eigen

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Junior Software Developer C# Verhuursector Verhuur

Samengevat: Wij ontwikkelen en leveren softwaresystemen voor de logistieke sector en de verhuursector. Ben jij geschikt als Junior Software Developer? Heb je ervaring met Delphi? Vaste baan: C# Software Developer Logistiek HBO €2.500 - €3.900 Deze werkgever is een software ontwikkelaar, gericht op software voor de logistieke sector. Deze werkgever heeft eigen producten ontwikkelen en leveren ook maatwerk. Ons bedrijf kent een boeiende en inspirerende werkomgeving met een open cultuur en mogelijkheden voor je verdere ontwikkeling. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om

Bekijk vacature »

Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Alblasserdam zijn wij op zoek naar versterking op de afdeling Software Development! Als Fullstack react.js developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met de back

Bekijk vacature »

Medior Front-end Developer

Bij Getnoticed doen wij wat we leuk vinden, websites bouwen en online marketing. Voor veel van onze klanten doen we dan ook allebei. Wel zo fijn om campagnes te draaien voor conversiegerichte websites die in eigen beheer zijn. In onze vestiging in Nederweert zit onze development afdeling en worden de websites gebouwd. Op dit moment zijn we op zoek naar jou: dé Medior Front-end Developer die net als wij, het hoofd boven het maaiveld durft uit te steken! In het kort Even een paar punten die omschrijven wat deze toffe baan inhoudt: Het uitwerken van designs tot functionele layouts Je

Bekijk vacature »

Java developer - procesoptimalisatie (Inhouse)

Functie Wat ga je doen als Java developer? Jij als back end developer hebt al enige ervaring opgedaan in jouw vakgebied. Voornamelijk het werken met Java en Spring spreekt jou aan. Jij wordt samen met je collega developers in het team verantwoordelijk voor de gehele back end van de applicatie. Hierdoor heb jij veel zelfstandigheid in je rol en zul je ook zelf beslissingen samen met de PO maken. Er wordt gewerkt volgens de SCRUM methodiek, om zo structuur te creëren in de werkzaamheden. Binnen de 2-wekelijkse sprints pak jij je taken op die samen met de PO afgestemd zijn.

Bekijk vacature »

Back end developer PHP

Functie Met een complex en uitgebreid e-commerce platform, een eigen PIM-systeem en eigen scan applicatie – krijg jij dagelijks te zien hoe jouw werk gebruikt wordt door miljoenen gebruikers. En we staan qua development pas in de startblokken, aangezien er nog meerdere projecten op de plank liggen te wachten! Ons huidige development team bestaat uit 8 programmeurs. Er wordt dagelijks gereflecteerd op geschreven code, Scrum taken en kennisdelen onderling is een must. Onze voertaal binnen ons team is Engels, dit omdat wij twee internationale collega’s hebben. Ons huidige “IT Landschap” bestaat voornamelijk uit allerlei losse onderdelen die individueel, maar ook

Bekijk vacature »

Functioneel Applicatiebeheerder

Wij van CNB zijn op zoek naar een leergierige Functioneel Applicatiebeheerder CNB is de grootste dienstverlener in de markt van bloembollen en vaste planten. In deze markt verricht CNB de volgende diensten: bemiddeling, veilen en het koelen en prepareren van bloembollen. Vanuit ons hoofdkantoor in Lisse werken bijna 100 collega’s dag in dag uit aan de bemiddeling van bloembollen. In Bovenkarspel vindt het koelen en prepareren van de bloembollen plaats. Wij zijn op zoek naar een enthousiaste Functioneel Applicatiebeheerder die naast een applicatie, ook sfeer kan bouwen! Jij: Vindt het leuk om binnen een klein IT-team aan de slag te

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 22:38:08
Quote Anchor link
Hallo allemaal!
Ik probeer in simpel inlog form te maken via informatie uit een database. De informatie uit de database komt door een registratie form die ik heb gemaakt. Er is nu dus een probleem met mijn code waar hij geen foutmelding over geeft. Het enige wat hij doet is de hele tijd "echo "U heeft een onjuist login/wachtwoord ingevoerd";" uitvoeren dus ik heb heel erg het gevoel alsof ik iets ben vergeten. Ik heb op het moment niet iemand dichtbij die misschien wel het probleem ziet, maar daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Hier is mijn code:

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
session_start();

$connect = new mysqli("localhost",
            "root",
            "usbw",
            "cms");
        if($connect ->connect_errno)    
        {

printf("Connect failed %s", $db->connect_error);
            return false;
        }

if (isset($_POST['submit']))
    {

$loginpost = $_POST['login'];    
        $wachtwoordpost = $_POST['wachtwoord'];

$loginpost = $_SESSION['login'];

$uitkomst = mysqli_query($connect, "SELECT * FROM auteurs") or die($uitkomst . "<br/><br/>" . mysqli_error());
        $row = mysqli_fetch_array($uitkomst);
        $login = $row['Login'];
        $wachtwoord = $row['Wachtwoord'];
        if ($row["Login"] == $loginpost && $row["Wachtwoord"] == $wachtwoordpost)        
        {

echo "U bent ingelogd!";
        }

else
        {
            echo "U heeft een onjuist login/wachtwoord ingevoerd";
        }
    }
}

?>

Ik hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen want ik word er helemaal gek van!
Alvast bedankt!

Edit:
Ik heb de topictitel aangepast van 'Inloggen' naar 'Inloggen geeft problemen'.
Gelieve in het vervolg een duidelijke titel aan het topic mee te geven die je probleem of vraagstelling omschrijft. Alvast bedankt!
Gewijzigd op 01/03/2018 09:44:31 door - Ariën -

PHP hulp

PHP hulp

23/12/2024 03:28:23

- SanThe -

- SanThe -

28/02/2018 22:42:43
Quote Anchor link
Je pakt nu een willekeurig record uit de database en gaat dan kijken of het eventueel de goede is.

Gebruik gewoon WHERE in de query.

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 22:47:43
Quote Anchor link
**quoteknip**

Dat gebruikte ik ook eerst maar dat werkte niet... ik heb het er nu weer in gezet en het werkt nog steeds niet. Hij geeft ook verder geen foutmelding dus ik snap er echt niks van.
Gewijzigd op 01/03/2018 12:51:21 door - Ariën -

- SanThe -

- SanThe -

28/02/2018 22:50:02
Quote Anchor link
Laat de relevante code zien.

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 22:51:00
Quote Anchor link
- SanThe - op 28/02/2018 22:50:02:
Laat de relevante code zien.

Code (php)
1
2
3
$uitkomst = mysqli_query($connect, "SELECT * FROM auteurs WHERE Login = '$loginpost' and Wachtwoord = '$wachtwoordpost'");
            if ($row['Login'] == $loginpost && $row['Wachtwoord'] == $wachtwoordpost)        

Jasper Schellekens

Jasper Schellekens

28/02/2018 22:51:55
Quote Anchor link
Jochem Odendaal op 28/02/2018 22:38:08:
Hallo allemaal!
Ik probeer in simpel inlog form te maken via informatie uit een database. De informatie uit de database komt door een registratie form die ik heb gemaakt. Er is nu dus een probleem met mijn code waar hij geen foutmelding over geeft. Het enige wat hij doet is de hele tijd "echo "U heeft een onjuist login/wachtwoord ingevoerd";" uitvoeren dus ik heb heel erg het gevoel alsof ik iets ben vergeten. Ik heb op het moment niet iemand dichtbij die misschien wel het probleem ziet, maar daarom hoop ik dat jullie mij kunnen helpen. Hier is mijn code:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
session_start();

"root",
            "usbw",
            "cms");
        {

return false;
        }

{

$uitkomst = mysqli_query($connect, "SELECT * FROM auteurs") or die($uitkomst . "<br/><br/>" . mysqli_error());
        $login = $row['Login'];
        {

echo "U bent ingelogd!";
        }

else
        {
        }
    }
}

?>

Alvast bedankt!

Probeer deze query eens:
Code (php)
1
SELECT * FROM auteurs WHERE Login ='$loginpost'

als er een result is, vergelijk $_POST['wachtwoord']; met het wachtwoord uit de db.

Ook moet je rekening houden met sql injection. Je moet de string escapen.
Bijvoorbeeld:
Code (php)
1
$wachtwoordpost = mysqli_real_escape_string($connect, $_POST['Wachtwoord'];
Gewijzigd op 28/02/2018 22:53:31 door Jasper Schellekens

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2018 22:51:57
Quote Anchor link
Ik hoop dat je je wachtwoord wel veilig gehashed hebt!

Toevoeging op 28/02/2018 22:53:22:

Jasper Schellekens op 28/02/2018 22:51:55:

als er een result is, vergelijk $_POST['wachtwoord']; met het wachtwoord uit de db.

Bijvoorbeeld:
$wachtwoordpost = mysqli_real_escape_string($connect, $_POST['Wachtwoord'];);

Dit is zo, maar als een wachtwoord gehashed is (AANRADER!!!), dan is het niet nodig. Je hebt dan toch altijd een veilige string.
Gewijzigd op 28/02/2018 22:53:42 door - Ariën -

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 22:55:40
Quote Anchor link
- Ariën - op 28/02/2018 22:51:57:

Dat heb ik zeker! de registratie werkt prima. Alleen de login lukt me maar niet :(
Gewijzigd op 28/02/2018 22:56:31 door Jochem Odendaal

Jasper Schellekens

Jasper Schellekens

28/02/2018 22:56:37
Quote Anchor link

Bijvoorbeeld:

Dit is zo, maar als een wachtwoord gehashed is (AANRADER!!!), dan is het niet nodig. Je hebt dan toch altijd een veilige string.

Inderdaad, ik had mijn wachtwoord input ook niet escaped omdat ik zoiets al had gedacht. Maar de rest wel, want als je een sql injectie krijgt ben je toch wel de sjaak.

Toevoeging op 28/02/2018 22:59:04:

Jochem Odendaal op 28/02/2018 22:55:40:

Dat heb ik zeker! de registratie werkt prima. Alleen de login lukt me maar niet :(

In je code zie ik geen manier van hash.
MD5 werkt bijvoorbeeld zo: (MD5 kan je beter niet gebruiken)
Code (php)
1
$postwachtwoord = md5($_POST["Wachtwoord"]);

Als ik het goed heb dan, anders vergelijkt hij volgensmij joun ingevulde wachtwoord met een lange code die encrypted is.

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 22:59:14
Quote Anchor link
Jochem Odendaal op 28/02/2018 22:38:08:
Hallo allemaal!

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
<?php
session_start();

"root",
            "usbw",
            "cms");
        {

return false;
        }

{

$login = $row['Login'];
        {

echo "U bent ingelogd!";
        }

else
        {
        }
    }
}

?>

Alvast bedankt!

Probeer deze query eens:
Code (php)
1
SELECT * FROM auteurs WHERE Login ='$loginpost'

Bijvoorbeeld:
Code (php)
1
$wachtwoordpost = mysqli_real_escape_string($connect, $_POST['Wachtwoord'];

Jammer genoeg werkt het alsnog niet maar toch bedankt!

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2018 22:59:14
Quote Anchor link

Vertel eens meer. Waar loop je po vast?
Wat heb je geprobeerd?
Hoe staat je wachtwoord opgeslagen in de database?

Enne, md5() is al gekraakt inmiddels en ontoelaatbaar gevonden voor veilig hashen.
Gewijzigd op 28/02/2018 23:01:52 door - Ariën -

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 23:03:06
Quote Anchor link
Jasper Schellekens op 28/02/2018 22:56:37:

Bijvoorbeeld:

Inderdaad, ik had mijn wachtwoord input ook niet escaped omdat ik zoiets al had gedacht. Maar de rest wel, want als je een sql injectie krijgt ben je toch wel de sjaak.

Toevoeging op 28/02/2018 22:59:04:

In je code zie ik geen manier van hash.
MD5 werkt bijvoorbeeld zo: (MD5 kan je beter niet gebruiken)
Code (php)
1
$postwachtwoord = md5($_POST["Wachtwoord"]);

Als ik het goed heb dan, anders vergelijkt hij volgensmij joun ingevulde wachtwoord met een lange code die encrypted is.

JUP! dat was hem :D. Echt hartelijk bedankt voor uw hulp! Ik heb hier de hele middag aan gezeten en af te vragen wat er nou fout aan is maar nu werkt hij!

Jasper Schellekens

Jasper Schellekens

28/02/2018 23:03:09
Quote Anchor link
Jaa vandaar dat ik zei: (MD5 kan je beter niet gebruiken)
Was even als voorbeeld. Ik heb het namelijk ook gebruikt, totdat ik wist waarom het niet veilig is.
Gewijzigd op 28/02/2018 23:03:28 door Jasper Schellekens

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2018 23:04:28
Quote Anchor link
Ikzelf raad aan om password_hash() en password_verify() te gebruiken.
Dan zit je altijd veilig.

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

28/02/2018 23:06:47
Quote Anchor link
Jasper Schellekens op 28/02/2018 23:03:09:

Jaa vandaar dat ik zei: (MD5 kan je beter niet gebruiken)
Was even als voorbeeld. Ik heb het namelijk ook gebruikt, totdat ik wist waarom het niet veilig is.

Het is voor school dus er werd ons uitgelegd waarom we beter geen md5 kunnen gebruiken maar daarna zei onze leraar dat we het moesten gebruiken in de komende paar opdrachten om er mee te leren werken.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

28/02/2018 23:11:19
Quote Anchor link
md5() is opsich niet afgeschreven als functie, dus ik snap zijn argument wel. Maar voor het hashen van wachtwoorden is het zeer afgeraden. Ikzelf gebruik md5() enkel alleen voor het genereren van filehashes md5_file om corruptie van bestanden te detecteren en voor tijdelijke hashes.

Thomas van den Heuvel

Thomas van den Heuvel

01/03/2018 00:51:54
Quote Anchor link
Jochem Odendaal op 28/02/2018 23:06:47:
Het is voor school

Mag ik vragen wat voor opleiding jij volgt?

Heb jij naast enige PHP-theorie ook uitleg gekregen over hoe (My)SQL werkt en hoe je vragen kunt stellen aan de database?

En tot slot, is je ook verteld hoe je veilig DATA invoegt in SQL?

Obelix Idefix

Obelix Idefix

01/03/2018 08:55:13
Quote Anchor link
Je had het zelf heel snel kunnen vinden door te gaan debuggen: controleer wat er in een variabele zit door deze te echoën. Dan had je zelf gezien dat die twee waarden niet overeen kwamen en was heel snel duidelijk waar de oorzaak van je probleem lag.
Nu ging jij er van uit dat ze hetzelfde waren en was je verbaast over de uitkomst.

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

01/03/2018 09:25:05
Quote Anchor link
Thomas van den Heuvel op 01/03/2018 00:51:54:
Jochem Odendaal op 28/02/2018 23:06:47:
Het is voor school

Mag ik vragen wat voor opleiding jij volgt?

Heb jij naast enige PHP-theorie ook uitleg gekregen over hoe (My)SQL werkt en hoe je vragen kunt stellen aan de database?

En tot slot, is je ook verteld hoe je veilig DATA invoegt in SQL?

Jup, dat is ons allemaal geleerd maar heel veel is zelfstudie dus of je het kan ligt eraan of je de opdrachten doet. En voor de opleiding die ik doe, ik doe applicatie en media ontwikkelaar. ERG leuke opleiding. Alleen wel moeilijk haha.

Marthijn Buijs

Marthijn Buijs

01/03/2018 10:00:58
Quote Anchor link
Verder zal het sowieso niet werken omdat jij de variable $loginpost overschrijft met een $_SESSION['login']-variable die niet bestaat, neem ik aan.

Als de gebruiker de juiste gegevens heeft ingevuld, kan je bijvoorbeeld zijn gebruikersnaam of gebruikers ID uit de database in de $_SESSION['login']-variable stoppen.

Met een hele erge vriendelijke groet,
Maarten uit je klas :p

Jochem Odendaal

Jochem Odendaal

01/03/2018 10:04:05
Quote Anchor link
**quoteknip**

Haha maarten :D.
Ik heb het al veranderd hoor :) ik had gisteren heel veel variaties gemaakt en deze klopte niet echt helemaal. Ik heb het nu verbeterd en netter gemaakt.
Gewijzigd op 01/03/2018 12:50:01 door - Ariën -

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.