Inloggen op phphulp.nl
[email protected] thanks ;-)
hallo, ik heb namelijk het probleem dat ik mij niet meer kan inloggen op phphulp.nl weet iemand waarom? en ja ik weet men wachtwoord en gebruikersnaam nog! mail me: Ben je je paswoord vergeten? Ga dan naar 'paswoord vergeten' onder de menu item 'inloggen' en je login naam op te geven. Er wordt vervolgens een e-mail met een activatie URL opgestuurd naar het e-mail adres gekoppeld aan de login naam. Eenmaal geklikt op de activatie URL zal je paswoord gewijzigd worden. Dit nieuwe random paswoord zul je moeten gebruiken om de eerst volgende keer in te loggen op PHPhulp.nl. Je kunt dit paswoord vervolgens weer wijzigen.
lezen:
Quote:
ja ik weet men wachtwoord en gebruikersnaam nog
Ja ik heb da gedaan maar dan zegt hij dat mijn emailadres niet in de database voorkomt :-S
En Hiska, ik let niet op 1 letter ;)
Sjee...
Elwin
Bas heeft je acount verwijderd dit omdat er een hakenkruis op je atavar staat. (Achtergrond) en dat mag niet. Gewoon opnieuw aanmelden dus ;)
Jaap:
Oke weet je id toevallig nog?
idd het lijkt bijna een naam genoot
Jelmer
Dat is inderdaad wel netjes als dat gebeurt.
Ik had hem een pm gestuurd. Maar Bassie had hem toen maar verwijderd :(
Ja dat was een foutje die avatar, sorry maa je had me toch wel kunnen verwittigen :@ en ik heb me opnieuw geregistreerd maar ik heb de activatie email nog altijd niet ontvangen :-S
Onder welke map heb je aangemeld?
Jaap:
Hoe bedoel je welke map?Onder welke map heb je aangemeld?
welke username waarshijnlijk ....
Hipska natuurklijk!
Ja en nu?
Het moet ID zijn. mail anders even naar bas via het contact formulier