Inlogsysteem beginnend bedrijf
Chris Du Chante
18/05/2010 22:09:24Hallo Allen,
Ik heb voor mijn nieuwe bedrijf een website nodig. Nu is het zo dat ik klanten wil laten inloggen op mijn website. Ik snap alleen niet hoe het werkt met de PHP, ik heb wel enkele codes gezien op de site. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat kan invoegen in mijn site.
Alvast bedankt
Ik heb voor mijn nieuwe bedrijf een website nodig. Nu is het zo dat ik klanten wil laten inloggen op mijn website. Ik snap alleen niet hoe het werkt met de PHP, ik heb wel enkele codes gezien op de site. Maar ik heb geen flauw idee hoe ik dat kan invoegen in mijn site.
Alvast bedankt
PHP hulp
08/11/2024 21:40:05Peter ndshomebrew
18/05/2010 22:11:44Als je html kan is het niet zo lastig. Dan moet je gewoon een contact formulier doormiddel van action door laten sturen naar het php script.
Maar ik zou voordat ik grote verhalen maak eerst wel eens willen weten wat je niveau ongeveer is.
Ik begrijp uit je bericht dat je in elk geval geen kennis van php en mysql hebt.
Heb ik dat juist?
Maar ik zou voordat ik grote verhalen maak eerst wel eens willen weten wat je niveau ongeveer is.
Ik begrijp uit je bericht dat je in elk geval geen kennis van php en mysql hebt.
Heb ik dat juist?
Jos Verra
18/05/2010 22:12:55Probeer dit eens http://www.phphulp.nl/php/tutorial/overig/simpel-loginsysteem/155/
Hiermee moet het wel lukken
Hiermee moet het wel lukken
Bram Boos
18/05/2010 22:16:32@Jos;
Dit script van 6 jaar oud is niet helemaal up-to-date meer... Niet aan te raden dus.
Verder vraagt Chris hoe hij PHP moet gebruiken op zijn site.
Mijn vraag aan Chris is dus:
Hoe is je huidige website gebouwd? Door een CMS systeem of heb je zelf gescript in HTML?
Dit script van 6 jaar oud is niet helemaal up-to-date meer... Niet aan te raden dus.
Hoe is je huidige website gebouwd? Door een CMS systeem of heb je zelf gescript in HTML?
Jos Verra
18/05/2010 22:18:01OW sorry niet gezien.
@Mister BramBoos;
zou je mijn topic ook kunnen lezen ik kom er echt niet uit :(
@Mister BramBoos;
zou je mijn topic ook kunnen lezen ik kom er echt niet uit :(
Chris Du Chante
18/05/2010 22:24:08Mister:
@Jos;
Zelf gescript in HTML