input type="text"
Ik heb ff snel een vraagje: Als je in safe php werkt. Kan er dan geen data van het ene bestand naar het andere gespeeld worden? bijvoorbeeld als ik bestand A heb, met een input typ=\"text\" in een form heb die de informatie naar bestand B stuurt. Komt dan de informatie aan?
Waarom niet?
maar goed :s ik dacht dus host met php. Wat blijkt doet de mail functie het niet. Moet je daar ook weer extra voor betalen. En tot overmaat van ramp heb ik ook nog geen mysql! :@ ik ga ze aanklagen die gekken!
het gaat om www.hjhosting.nl kutsite.
HJ hosting is bij mijn weten free, dus waarom begin je over "gekocht"?
Omdat je sinds 2 weken ofzo met je mobiel je account moet activeren voor € 2,30
Excuses dan, dit wist ik niet.. :)
2, 30 € is nu ook niet veel he :p
www.hjhosting.nl
# Kan ik mijn eigen scripts draaien?
# Ja, dat kan. We bieden ondersteuning voor het draaien van eigen PHP en PERL/CGI scripts. PHP draait in Safe Mode, dus houd hier rekening mee. Als je niet weet wat Safe Mode voor PHP inhoud, raad ik je aan dit even met je favoriete zoekmachine op te zoeken.
Edit: En als je wilt weten welke functies dan uit staan of niet volledig worden ondersteund, klik hier
Van # Kan ik mijn eigen scripts draaien?
# Ja, dat kan. We bieden ondersteuning voor het draaien van eigen PHP en PERL/CGI scripts. PHP draait in Safe Mode, dus houd hier rekening mee. Als je niet weet wat Safe Mode voor PHP inhoud, raad ik je aan dit even met je favoriete zoekmachine op te zoeken.
Edit: En als je wilt weten welke functies dan uit staan of niet volledig worden ondersteund, klik hier
Gewijzigd op 08/07/2005 00:43:00 door - SanThe -
Ik snap nog steeds niet waarom sommige mensen niet gewoon een fatsoenlijke host nemen voor twee tientjes per jaar...
(dan beginnen we weer over het gratis host zooi) :P
Ik ben van funpic weggegaan omdat fsockopen daar niet werkte, en je geen grote bestanden mocht houden. (En omat ik een eigen domeinnaam wilde ^^,)
en dan maak je een .tk link naar je ip site en je bent klaar! maar ik ga zo naar belgie met ouders vakantie houden!!
Ik zou trouwens gaan voor Uniform Server. Die is lekker klein en simpel, en heeft alles in een. (Compleet WAMP-paket) En zoek een (betaalde?) host met php5, want voor je bereikbaarheid afhankelijk moeten zijn van je dagelijkse thuiscomputer en een simpele 60kb/s upload, is niet door iedere internetter gewenst.
ff vraagje over funpic.org :p lijkt me goede host eerlijk gezegd. Maar in vergelijking met lycos, heeft deze meer/minder/evenveel reclame?
funpic heeft geen reclame, maar kan geen bestanden van groter dan 1 mb aan.
1mb is 8.388.608 tekens nouw dat heb je niet zo snel ^^.
Han:
waaneer zijn je bestanden groter als 1 mb???
Dit is niet correct. Dit zijn bits.
jah en 1 bit is 1 teken! of is 1 teken 1 byte?
1 bit = 1 schakelaar die aan ( 1) of uit staat (0)
1 bit kan dus 2 verschillende toestanden aangeven (bv 2 letters / cijfers)
2 bits geven dus 4 verschillende mogelijkheden 2 tot de macht 2
( nml. : 00 01 10 11 )
1 Byte ( nb. Hoofdletter B !! : 2 MB is megaByte niet megabit)
is 8 bit, dus 8 maal 2 verschillende mogelijkheden
met Die Byte heb je dus 2 tot de macht 8 mogelijkheden dat zijn 256 verschillende !!!
Je kan het hele alphabet in kliene en in hoofdletters in zetten cijfers lettertekens en speciale characters. en dan hou je nog wat over !!
Bij TEKST wordt dus normaal per teken 1 Byte gebruikt !!
Prachtig als een simpele vraag uitgroeid tot een bits les :D
P.s. Ik heb ook hjhosting (als tweede host) en bij mij werken al mijn scripts prima!