Input vak met link
Is het mogelijk in HTML/PHP een soort "<input>" vak te maken, met form action, waardoor als je bij "input" intypt "hulp" dat je dan op de pagina site.nl/hulp uitkomt?
bart van der veen schreef op 27.05.2008 13:10:
Hij werkt niet op mijn site...
Op de site van mootools wel... Wat werkt er precies niet? Heb je foutmeldingen? Hier kunnen we je op deze manier niet verder mee helpen...
Crispijn schreef op 27.05.2008 15:46:
Op de site van mootools wel... Wat werkt er precies niet? Heb je foutmeldingen? Hier kunnen we je op deze manier niet verder mee helpen...
Ik snap de bedoeling er eigelijk niet van x'D
Wat heb je tot nu toe in elkaar gebakken?
Crispijn schreef op 27.05.2008 15:50:
Heb je enigzins ervaring met php/javascript? Wat voor toepassing wil je gaan maken? Ik denk dat php hier voor jou de oplossing is nl... dan kan je dat mootools ding vergeten.
Eigelijk niks :S
Maar met PHP kan ik nog niet zo goed omgaan, daarom ben ik ok op deze site gekomen;
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Tyrone
Opzetje:
Code (php)
Maak dus een dropdown ofzo waarnaar jij wil doorsturen. De value van deze elementen wordt dan de url waarnaar je door gaat sturen. Zodra er op de knop gedrukt is gaat hij naar die betreffende pagina.
Crispijn schreef op 28.05.2008 16:38:
Nee, je kan ze niet verwijderen. Je moet je post van je formulier afvangen en daarna doorsturen.
Opzetje:
Maak dus een dropdown ofzo waarnaar jij wil doorsturen. De value van deze elementen wordt dan de url waarnaar je door gaat sturen. Zodra er op de knop gedrukt is gaat hij naar die betreffende pagina.
Opzetje:
Code (php)
Is het ook de bedoeling dat ie niet werkt:S
http://tyronec.ty.funpic.org/zikle.php
Beetje logisch denken :D
Code (php)
1
2
2
Pagina: <input type="text" id="pagina" />
<input type="button" onclick="document.location.href=document.getElementById('pagina').value+'.html';" value="Ga!" />
<input type="button" onclick="document.location.href=document.getElementById('pagina').value+'.html';" value="Ga!" />
Dit werkt voor alles wat je intikt, en niet alleen een beperkt aantal pagina's, dan zul je een dropdowntje/array met toegestane waarden gebruiken.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Douwe