Inschrijfformulier debakel

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Software Ontwikkelaar PHP

Functie omschrijving Full Stack Software Ontwikkelaar gezocht! Voor een bedrijf in de regio van Ermelo zijn wij op zoek naar een Software Ontwikkelaar die gaat bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van SaaS applicatie van dit bedrijf. Hierbij ga jij voor- en samenwerken met de klanten van de organisatie, het is hierbij dus van groot belang dat je communicatief vaardig bent en dat je beschikt over beheersing van zowel de Nederlandse als Engelse taal. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? Altijd al in een echt familiebedrijf willen werken? Dan is dit je kans! Het bedrijf waar je komt te

Bekijk vacature »

Software Developer C# .NET

Functie omschrijving Zoek jij een nieuwe uitdaging binnen development waar je komt te werken binnen een flexibel, jong en ondernemend bedrijf? Wij zijn voor deze functie op zoek naar een C# .NET Developer die enthousiast wordt van het aansluiten en begeleiden van (complexe) nieuwe klanten. Verder begeleid je complexe projecten, ben jij iemand die altijd kansen ziet? Dan zoeken wij jou! Verder ga jij je bezighouden met: Het verbeteren van functionaliteiten binnen het dataplatform; Meedenken in oplossingsrichtingen; Werken aan de architectuur; Ontwikkelen van nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel Waar ga je werken? De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk

Bekijk vacature »

Senior C# Software Ontwikkelaar te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Deze werkgever heeft als missie om haar klanten op ICT-gebied volledig te ontzorgen. Ze zijn een ICT bedrijf met een verscheidenheid aan ICT oplossingen waaronder Cloud oplossingen en een groot deel van het werk is gericht op software realisatie. Voor de Enterprise-klanten voert het relatief kleine ontwikkelteam waar jij deel uit van kan gaan maken binnen deze organisatie te Zaandam de grootste opdrachten uit. Niet alleen websites en complexe webapplicaties maar ook mobile apps, web services en complete systeemintegraties! Je moet dan denken aan Dynamics, Sharepoint en Salesforce. Je komt hier terecht in een relatief kleine organisatie met ontzettend

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Front-end Developer (HTML/CSS, Angular/React/Vue,

Functie Je zal aan de slag gaan in een klein, hecht team met front-end development experts die de ambitie delen mooi werk te leveren. Samen met hen zal je werken aan het gebruiksvriendelijk en interactief maken van complexe webapplicaties, websites en mobile apps. Je levert klanten wat ze nodig hebben terwijl je actief aan jezelf blijft werken met de ondersteuning vanuit je werkplek. Talen als Javascript programmeer jij vloeiend en je hebt kennis van frameworks als React en Angular. Je zou je het liefst nog veel meer ontwikkelen in verschillende front-end talen. Deze kennis deel je graag met je collega’s,

Bekijk vacature »

Database Developer

Functie omschrijving Voor een logistieke dienstverlener in omgeving Zuid Beijerland zijn wij op zoek naar versterking. Weet jij als geen ander systemen aan elkaar te koppelen en heb jij goede kennis van SQL en UML, lees dan snel verder! Jouw taken zien er als volgt uit: Je bent in deze rol voornamelijk verantwoordelijk voor het bouwen, implementeren en beheren van koppelingen tussen de bestaande systemen (zowel business 2 business als application 2 application). Daarnaast inventariseer je de wensen van in- en externe klanten, die je vervolgens samen met je collega's, vertaalt naar technische specificaties, die jullie zelf ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Front-end PHP Developer

Dit ga je doen Bouwen van de frontend van een nieuwe applicaties; Verbeteren van de user experience; Opstellen van een style guide; Schakelen met collega developers over de te bouwen oplossing; Je speelt een belangrijke rol in het neerzetten van het nieuwe systeem; Werken met o.a. Symfony 6, API Platform, Twig, Javascript, Redis Automatiseren van processen; Koppelen van verschillende functionaliteiten; Unit tests, integration tests, end-to-end tests; In de toekomst ga je nog werken aan andere projecten. Hier ga je werken Voor onze vaste opdrachtgever in de regio Breda zijn wij op zoek naar een Frontend Developer. Het betreft een organisatie

Bekijk vacature »

Senior front-end developer (React)

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren front-end developer. Als senior werk je nauw samen met 5 collega developers. Een klein scrum team dus, met korte lijnen waardoor jouw ideeën snel tot uitvoering gebracht kunnen worden. De huidige applicaties worden veelal ontwikkeld met o.a. React, Redux, TypeScript. Ze zijn echt op zoek naar een kartrekker in het team. Naast het meedenken over, opzetten en uitvoeren van bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Hierin nemen ze graag de tijd om mensen de ruimte te

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Bennekom gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Bedrijfsprofiel De organisatie waar je voor gaat werken heeft een onafhankelijk dataplatform ontwikkelt voor de agrarische sector.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Senior Front-end developer

Functie Als front-end developer ga je aan de slag voor verschillende klanten, waarbij veel rekening wordt gehouden met waar je woont (dit is altijd binnen het uur), en word er gezocht naar een organisatie die past bij jou. Zowel qua persoonlijke ambities als de technische aansluiting. De opdrachten duren gemiddeld 1 à 2 jaar maar dit hangt ook af van je wensen. Je werkt in een teamverband voor een klant en zult nauw samenwerken met zowel eigen collega’s als die bij de klant werkzaam zijn. Ze zijn op zoek naar een technische front-end developer die ruime ervaring heeft in één

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij in één van onze vier scrumteams. Met 30 ontwikkelaars werk jij aan de doorontwikkeling van ons core product. Ook werkt jouw team aan maatwerkoplossingen op aanvraag van de klant en op projectbasis. Wij vinden het erg belangrijk dat onze ontwikkelaars met plezier naar werk gaan. Een deel hiervan ligt uiteraard bij jezelf, als jij ontwikkelen niet leuk vindt, ben jij bij ons echt aan het verkeerde adres. Jouw team bestaat namelijk uit een groep gepassioneerde vakidioten die dit werk doen omdat dit eerst een hobby was! Daarnaast wordt er intern rekening gehouden met

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

Full stack Developer / .NET / Angular / Azure

Dit ga je doen Jij gaat je als Full Stack .NET Developer voornamelijk bezighouden met: Het vertalen van concepten naar passende innovatieve en duurzame oplossingen; Het ontwikkelen van bedrijf kritische en gebruiksvriendelijke applicaties voor de internationale markt en intern gebruik; Bouwen aan software om het Internet of Things netwerk te ondersteunen; Het maken en onderhouden van interfaces tussen systemen aan de hand van API's; Het onderhouden en blijven verbeteren van de ontwikkelde software. Hier ga je werken Binnen deze organisatie zal jij als Full Stack .NET Developer een belangrijke rol krijgen en ga je dagelijks de uitdaging aan om maatwerk

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 21:22:00
Quote Anchor link
Ik zit enigzins in de stress met een formulier dat ik moet maken voor op een website waar ik mee bezig ben.

Het betreft een inschrijfformulier welke ik voor het gemak hier heb geplaatst:inschrijfformulier

Het is een 'leeg' formulier...Mijn vraag is:

1). Hoe verzend ik dit met behulp van PHP?
2). Hoe zorg ik dat de velden met een * verplicht zijn om in te vullen?
3). Het 'algemene voorwaarden' blokje...Hoe laat ik een boodschap verschijnen wanneer deze niet is aangevinkt?

Ik heb de formulieren op PHPHulp natuurlijk doorgeneusd, maar kom er toch echt niet uit.

Alle hulp is erg welkom!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erick Schluter

PHP hulp

PHP hulp

07/01/2025 05:15:55

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/08/2008 21:31:00
Quote Anchor link
Het verzenden van je formulier gaat automatisch als iemand op de submit button klikt. Je checkt of een formulier verzonden is met:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
<?php
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
        // formulier verzonden
    }
?>

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 22:00:00
Quote Anchor link
Hey Jan,

Oke...Maar waar plaats ik dit? In een apart bestand genaamd: verwerking_formulier.php

en roep ik dit vervolgens aan in de 1e regel van de <form>:
<form method="post" action="verwerking_formulier.php">

En...Checken of een formulier verzonden is lijkt mij de minste van de problemen.

Hoe pas ik hier de 'verplichte velden' e.d. op toe?

Of hoe laat ik vervolgens een boodschap verschijnen wanneer het 'algemene voorwaarden' blokje niet is aangevinkt?

Enzo...

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/08/2008 22:09:00
Quote Anchor link
Erick schreef op 07.08.2008 22:00:
En...Checken of een formulier verzonden is lijkt mij de minste van de problemen.

Klopt. Maar dat was vraag 1 toch?

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 22:12:00
Quote Anchor link
Je hebt gelijk...Maar wat heb ik hier dan eigelijk aan?

En ik plaats dit in een apart bestandje, zoals ik zojuist voorstelde?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/08/2008 22:15:00
Quote Anchor link
Het kan in een apart bestand of in hetzelfde bestand. Ik geef de voorkeur aan hetzelfde bestand, omdat de foutafhandeling dan gemakkelijk gaat.

Verplichte velden check ik meestal zo:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
<?php
    $required
= array ('veld1', 'veld2');
    if ($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST') {
        foreach ($required as $field) {
            if (empty ($_POST[$field])) {
                // fout
            }
        }
    }

?>

?>

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 22:31:00
Quote Anchor link
Ik snap er werkelijk waar helemaal niets van...

Wel van wat je laat zien hoor...Maar waar staat nu dan naar welk emailadres alles word verzonden?

En is het oranje stukje commentaar (// fout) de plaats waar de 'vergeten in te vullen' boodschap kom te staan?

Zo ja, hoe geef je 'per verschillend veld' een andere boodschap?

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/08/2008 22:37:00
Quote Anchor link
Erick schreef op 07.08.2008 22:31:
Wel van wat je laat zien hoor...Maar waar staat nu dan naar welk emailadres alles word verzonden?

Ik probeer je in stappen te helpen, maar ik krijg de indruk dat je een kant en klaar script verwacht.

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 22:41:00
Quote Anchor link
Nee hoor, ik wil het best begrijpen, maar snap het gewoon niet.

Ik heb nu ook een .php bestandje van het formulier:
inschrijfformulier.php

en heb daar dat 'verplichte velden' stukje bijgevoegd...En de veldnamen aangepast voor de 1e twee velden in mijn formulier...Maar wanneer ik vervolgens op 'Verzend' druk...Gebeurt er helemaal niets.

Ook heb ik hierbij het 'checken of het verstuurd is' stukje toegevoegd...Maar ja, wat dit nu precies doet...Ik zie het gewoon niet.

Vandaar dat ik het niet snap.

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 22:52:00
Quote Anchor link
Ik heb inmiddels een foutboodschap toe weten te voegen...

Op de plek van '// fout'...Daar heb ik nu toegevoegd:

echo "HE! Gaat niet goed he!";

Alleen word dit nu 2x getoond wanneer ik op 'verzend' druk...Ik heb 2 veldnamen als verplicht staan...Daarom komt de foutboodschap dus 2x, zover snap ik het nog wel. Maar hoe ik nu per 'apart veld' een andere foutboodschap krijg gaat me alweer te ver.

Ik wil bv. 'U heeft uw achternaam niet ingevuld' en 'U heeft uw voornaam niet ingevuld'...Etc. etc., maar je raad het al...Ik snap het gewoon niet.

Erick Schluter

Erick Schluter

07/08/2008 23:03:00
Quote Anchor link
Jan, begrijp me a.u.b. niet verkeerd. Ik wil het graag snappen, maar zit ook in de stress. Niet jouw probleem natuurlijk, maar dat is de situatie.

Ook is me nog steeds niet duidelijk waar alles naartoe word verzonden. Of hoe dit gebeurd...Ik zie tot nu toe nergens een emailadres staan. En alle ingevulde info moet uiteindelijk naar een emailadres worden verzonden.

Loran DP

Loran DP

08/08/2008 00:15:00
Quote Anchor link
Erick, Niet bumpen!
** Bumpen is meerdere keren achter elkaar posten binnen 24 uur**

Mar cel

Mar cel

08/08/2008 00:32:00
Quote Anchor link
@Jan, die manier van formulier-controle lijkt mij niet goed. Als je paar keer op spatie drukt kom je door de controle heen, toch?

@erick:

mail_verwerk.php :
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
77
78
79
80
81
82
83
<?php

////////////////////////////////////////////////////////////////////////
//////////MARCEL VAN DE WEERD///////////////////////////////////////////
////////////////////////////////////////////////////////////////////////

if($_SERVER['REQUEST_METHOD'] == 'POST'){
    $achternaam = addslashes(ucfirst($_POST['achter_naam']));
    $voornaam = addslashes(ucfirst($_POST['voor_naam']));
    $adres = addslashes(ucfirst($_POST['adres']));
    $postcode = addslashes(ucfirst($_POST['postcode']));
    $plaats = addslashes(ucfirst($_POST['plaats']));
    $geboortedatum = addslashes(ucfirst($_POST['geboortedatum']));
    $beroep = addslashes(ucfirst($_POST['beroep']));
    $telefoonnummer = addslashes(ucfirst($_POST['telefoonnummer']));
    $email = addslashes(ucfirst($_POST['email']));
    $bedrijf = addslashes(ucfirst($_POST['bedrijf']));
    $factuur = addslashes(ucfirst($_POST['factuur']));
    $geboortedatum = addslashes(ucfirst($_POST['geboortedatum']));
    $beroep = addslashes(ucfirst($_POST['beroep']));
    $telefoonnummer = addslashes(ucfirst($_POST['telefoonnummer']));
    $email = addslashes(ucfirst($_POST['email']));

if(strlen(trim($achternaam)) <1){
        $error .= '- Er is geen achternaam ingevuld.<br/>';
    }

if(strlen(trim($voornaam)) <1){
        $error .= '- Er is geen voornaam ingevuld.<br/>';
    }

if(strlen(trim($adres)) <1){
        $error .= '- Er is geen adres ingevuld.<br/>';
    }

if(strlen(trim($postcode)) <1){
        $error .= '- Er is geen postcode ingevuld.<br/>';
    }

if(strlen(trim($plaats)) <1){
        $error .= '- Er is geen plaats ingevuld.<br/>';
    }

if(strlen(trim($geboortedatum)) <1){
        $error .= '- Er is geen geboortedatum ingevuld.<br/>';
    }

if(strlen(trim($email)) <1){
        $error .= '- Er is geen email ingevuld.<br/>';
    }

if(!$voorwaarden == 'ja'){
        $error .= '- U moet de voorwaarden accepteren.<br/>';
    }

if(!isset($error)){
        $inhoud = 'Achternaam : '.$achternaam.'
                   Voornaam : '
.$voornaam.'
                   Adres : '
.$adres.'
                   Postcode : '
.$postcode.'
                   Plaats : '
.$plaats.'
                   Beroep : '
.$beroep.'
                   Geboortedatum : '
.$geboortedatum.'  
                   Telefoonnummer : '
.$telefoonnummer.'
                   Email-adres : '
.$email.'
                   Bedrijf : '
.$bedrijf.'
                   Factuuradres : '
.$factuur.'
                   Keuze : '
.$optie_lijst.'                  
                  '
;

$mail = mail('[email protected]','Mail-formulier',"$inhoud",'From:Jou naam<[email protected]>');
        if($mail){
            echo 'Het verzenden is gelukt!';
        }

else{
            echo 'Om een of andere reden(en) is het verzenden mislukt!';
        }
    }

else{
        echo 'Het verzenden is mislukt om de volgende reden(en):<br/>'.$error.'<p><a href="#" Onclick="history.back()">Ga terug</a></p>';
    }
}

?>

mail.html:

Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54
55
56
57
58
59
60
61
62
63
64
65
66
<form method="post" action="mail_verwerk.php">
    <table width="430" border="0" cellspacing="4" cellpadding="0" align="left">
        <tr>
            <td width="300">Achternaam:*</td>    <td width="130"><input type="text"  name="achter_naam"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Voornaam:*</td>    <td><input type="text"  name="voor_naam"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Adres:*</td>    <td><input type="text"  name="adres"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Postcode:*</td>    <td><input type="text"  name="postcode"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Plaats:*</td>    <td><input type="text"  name="plaats"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Geboortedatum:*</td>    <td><input type="text"  name="geboortedatum"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Beroep:</td>    <td><input type="text"  name="beroep"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Telefoonnummer:</td>    <td><input type="text"  name="telnr"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Email adres:*</td>    <td><input type="text"  name="email"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Bedrijf:</td>    <td><input type="text"  name="bedrijf"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2"><em style="font-size:70%">(indien van toepassing)</em></td>
        </tr>
        <tr>
            <td>Faktuuradres:</td>    <td><input type="text"  name="factuur"  size="28" /></td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2"><em style="font-size:70%">(indien afwijkend van bovenstaand)</em></td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2">&nbsp;</td>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2"><input type="checkbox"  value="ja" name="voorwaarden" />&nbsp;&nbsp;Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en ga hiermee akkoord.</td>
        </tr>
        <tr>
        </tr>
        <tr>
            <td>Ik meld mij aan voor de</td>
                <td><select name="optie_lijst" style="width:194px;">
                    <option value="optie1">Optie 1</option>
                    <option value="optie2">Optie 2</option>
                </select>
            </td>
        </tr>
        <tr>
        </tr>
        <tr>
            <td colspan="2"><input type="submit"  value="Verzend"  name="zend_form"  />&nbsp;&nbsp;<input type="reset"  value="Herstel"  name="leeg_maken"  /></td>
        </tr>
    </table>
</form>

Grtz,
Marcel van de Weerd
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mar cel

Erick Schluter

Erick Schluter

08/08/2008 00:45:00
Quote Anchor link
Hey Marcel,

Thanks man! Dit begint er al op te lijken...

Echter de 'ga terug' optie, die verschijnt wanneer een verplicht veld niet is ingevuld, gaat terug naar 'mail_verwerk.php'...En niet naar het formulier zelf.

Ook begrijp ik nog steeds niet hoe dat nu zit met die 'algemene voorwaarden' optie (in dit geval). Het aan te vinken hokje bedoel ik...Wanneer dit wordt aangevinkt, alles in orde...Maar wanneer dit niet is aangevinkt gebeurd er weinig.

Inmiddels had ik zelf ook al zitten rommelen:
inschrijfformulier

Hier worden de niet ingevulde verplichte velden om de beurt weergegeven...En wanneer de 'algemene voorwaarden' is aangevinkt staat er in de verzonden email: on Wanneer dit hokje niet is aangevinkt staat er niets. Ik wil echter dat de gehele 'inschrijving' niet plaats kan vinden zonder dat de 'algemene voorwaarden' zijn geaccepteerd.

Zou je nog eens kunnen kijken? Ik ben je zeer erkentelijk!

Erick Schluter

Erick Schluter

08/08/2008 03:26:00
Quote Anchor link
Ik ben er bijna uit!

Wanneer ik het formulier test op mijn eigen domein (ericks.nl) werkt het!
Zie: werkend inschrijfformulier

Nu word het netjes verstuurd wanneer er een vinkje staat bij de 'algemene voorwaarden'. En wanneer je het vinkje weglaat krijg je netjes de melding dat je eerst akkoord moet gaan.

Maar op het domein waarop het formulier uiteindelijk moet komen te staan werkt deze 'algemene voorwaarden' optie niet, zie:
niet werkende inschrijfformulier

Nu word het formulier niet verzonden...Of de 'algemene voorwaarden' nu zijn aangevinkt of niet?!?

Dit is nog niet online en dus TOP SECRET enzo! Als mijn opdrachtgever hoort dat ik dit doe word ik waarschijnlijk nooit meer gevraagd voor iets, dus discretie gewenst !! Hiervoor alvast bedankt!

Het zijn exact dezelfde bestanden...En het werkt niet??!? HELLUP!?

Waarom werkt dit niet op het andere domein? Kan het uberhaupt aan het domein liggen?

HELLUP!!

Dimi o

dimi o

08/08/2008 10:44:00
Quote Anchor link
hey,

als ik naar de werkende link ga en deze aanpas naar

http://www.ericks.nl/formulier/mail_verwerk.php

zie ik een witte pagina

-------------------------------------------

als ik naar de niet werkende link ga en deze aanpas naar

http://www.nlpacademie.nl/formulier/mail_verwerk.php

kan de pagina niet worden gevonden

groeten
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door dimi o

Mar cel

Mar cel

08/08/2008 13:01:00
Quote Anchor link
Sorry ik snap het hele probleem bij jullie niet. Dit is het voorbeeld van die code en dat werkt gewoon hoor. http://www.marcelvandeweerd.nl/demo/mail.htm

Gerben Jacobs

Gerben Jacobs

08/08/2008 13:45:00
Quote Anchor link
Het is niet logisch om 'addslashes()' om je data heen te gooien.

Regel dit met mysql_real_escape_string() voordat je het de db in gooit.

Erick Schluter

Erick Schluter

08/08/2008 14:01:00
Quote Anchor link
Dimi...Ik begrijp niet echt hoe je aan die 2 linkjes komt, maar daar gaat het helemaal niet over?!

Het gaat over de volgende:
deze werkt!

en

deze werkt niet

En het enige verschil tussen deze 2 is het domein waarop ze staan.

Erick Schluter

Erick Schluter

08/08/2008 14:21:00
Quote Anchor link
Marcel,

Het werkt wel...Enkel wanneer je klikt op 'ga terug' (wanneer je een verplicht veld niet hebt ingevuld) gaat het niet goed.

Maar wat vind je van het probleem dat ik schetste? Dat het op domein1 naar behoren werkt, maar op domein2 niet?!?

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

En Gerben...Ik zie staan 'mysql_escape_etc. etc., maar ik heb/wil er helemaal geen database achter. En MySQL is weeeer iets geheel nieuws voor me, dus dat laat ik liever even achterwege.
Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Klaasjan Boven

Klaasjan Boven

08/08/2008 16:32:00
Quote Anchor link
Erick schreef op 08.08.2008 14:21:
Marcel,

Het werkt wel...Enkel wanneer je klikt op 'ga terug' (wanneer je een verplicht veld niet hebt ingevuld) gaat het niet goed.

Maar wat vind je van het probleem dat ik schetste? Dat het op domein1 naar behoren werkt, maar op domein2 niet?!?

Weet iemand waar dit aan zou kunnen liggen?

En Gerben...Ik zie staan 'mysql_escape_etc. etc., maar ik heb/wil er helemaal geen database achter. En MySQL is weeeer iets geheel nieuws voor me, dus dat laat ik liever even achterwege.
Niet Bumpen::
Twee of meer keer achter elkaar in een topic posten heet bumpen. Bumpen is pas na 24 uur toegestaan en kan een reden zijn voor de admins en moderators om een topic te sluiten. Gebruik indien nodig de Afbeelding knop om je tekst aan te passen.

SanThe.

Kan wel zijn alleen de addslashes methode is niet juist. Als je de bovenstaande controles inbouwt ben je nu misschien klaar maar het is niet een nette manier.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.