Insert Data
ik ben er nu achter het aantal VALUES moet instellen om het registeren weer aan de gang te krijgen, maar ik weet dus niet waat ik dat moet invullen, ja ergenst in de volgende zin... maar waar (?) plz help: mysql_query("INSERT INTO tbl_users VALUES ('','" . $_POST['user'] . "','" . $_POST['email'] . "',NULL,'" . md5($_POST['pass']) . "',NOW(),'NULL','d-m-Y H:i:s',1,1,1,NULL,1,NULL,'" . $_ENV['REMOTE_ADDR'] . "')") or die(mysql_error());
Code (php)
1
2
3
2
3
<?PHP
mysql_query("INSERT INTO (naam,achternaam[,enz..]) VALUES ('naam','achternaam')");
?>
mysql_query("INSERT INTO (naam,achternaam[,enz..]) VALUES ('naam','achternaam')");
?>
Dat hou je overzicht, en zie je wat je doet.
en anders kijk je in tbl_users wat de structuur is
oké en die manier zoals jij het doet? waar moet je die invoegen?
Voor VALUES (als je dat bedoelt)
moet ik dan alle tebellen daar invoegen?
EDIT:
Code (php)
1
2
3
2
3
<?php
$query = "INSERT INTO tabel (veld1, veld2, veld3) VALUES('".$waarde_veld1."', '".$waarde_veld2."', '".$waarde_veld3."')";
?>
$query = "INSERT INTO tabel (veld1, veld2, veld3) VALUES('".$waarde_veld1."', '".$waarde_veld2."', '".$waarde_veld3."')";
?>
Gewijzigd op 14/03/2006 19:22:00 door Stefan van Iwaarden
mysql_query("INSERT INTO tbl_users VALUES ('','" . $_POST['user'] . "','" . $_POST['email'] . "',NULL,'" . md5($_POST['pass']) . "',NOW(),'NULL','d-m-Y H:i:s',1,1,1,NULL,1,NULL,'" . $_ENV['REMOTE_ADDR'] . "')") or die(mysql_error());
je moet je scripts zo proberen te maken dat je ze over een jaar ook nog gemakkelijk kunt begrijpen.
zie post hierboven voor voorbeeld van query
Gewijzigd op 14/03/2006 19:22:00 door Stefan van Iwaarden