Installatie en opzet mediawiki

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Johan kosters

johan kosters

08/07/2009 22:55:00
Quote Anchor link
Ik ben op zoek naar een iemand de voor mij in zijn vrije tijd mediawiki wil installeren en configureren zodat ik daarmee een wiki kan starten op een specifiek vakgebied.

Bij voorkeur iemand in de buurt van Haarlem (kunnen we ook nog een bier drinken op de grote markt).

Doorlooptijd en vergoeding in gezamenlijk overleg te bepalen.

Werkzaamheden
Het installeren en configureren, eventueel aangevuld met handige plugins. Aanpassen aan de huisstijl, zonder bekende mediawiki look te verliezen. Het kunnen gebruiken van Google Ads of banners zou welkom zijn.

Functie eisen
Naast de nodige technische kennis (PHP, HTML, MediaMiki) graag iemand die het leuk vind om dit te doen.

Wat jij biedt (contract / freelance)
Het is een betaalde opdracht (nader af te stemmen) die je met enig overleg in eigen beheer kan uitvoeren.

In geval van freelance, noem een budget of richtprijs!
Ik zou graag een voorstel ontvangen

Naam / bedrijfsnaam en contact informatie (bijv. een e-mail adres)
johan kosters
docplus
[email protected]
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Johan kosters

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 09:36:54

- SanThe -

- SanThe -

08/07/2009 23:12:00
Quote Anchor link
Bovenstaande advertentie voldoet niet aan de gestelde criteria voor het plaatsen van een vacature. Pas je post even aan en zorg voor alle gevraagde informatie. Gebruik je Afbeelding knop om dit te doen.

SanThe.

PS. Dat installeren is echt niet ze moeilijk hoor.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -

Johan kosters

johan kosters

08/07/2009 23:32:00
Quote Anchor link
@santhe. Ik heb de aanvraag aangepast. Voldoet de omschrijving nu wel?

Ik weet dat het installeren niet zo heel moeilijk is, echter de tijd ontbreekt en daarnaast zou ik het erg leuk vinden om freelance programmeurs te leren kennen. Er liggen nog een aantal ideeen op de plank, die wie weet ook aan de beurt kunnen komen!

Groetjes
Johan
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door johan kosters

- SanThe -

- SanThe -

08/07/2009 23:36:00
Quote Anchor link
johan kosters schreef op 08.07.2009 23:32:
@santhe. Ik heb de aanvraag aangepast. Voldoet de omschrijving nu wel?

Stuk professioneler toch.
Bedankt.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.