Internal server error
Wanneer ik een aanmeldscript probeer uit te voeren krijg ik de volgende melding:
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie maar wat?
Internal Server Error
The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.
Het kan zijn dat ik iets over het hoofd zie maar wat?
PHP hulp
23/11/2024 19:31:46Jelmer -
08/02/2005 17:01:00Kun je het aanmeldscript bewerken?
Indien ja, kun je dan niet een beetje gaan debuggen met error_reporting(E_ALL); (indien php) of met behulp van het uitschakelen van functies en alles echoën wat je script doet?
Indien ja, kun je dan niet een beetje gaan debuggen met error_reporting(E_ALL); (indien php) of met behulp van het uitschakelen van functies en alles echoën wat je script doet?
Matthijs
08/02/2005 17:04:00Beetje van alles wat. PHP - Sever - Script begrijpen elkaar even/helemaal niet.
Kan ook zijn dat de server zo is ingesteld dat deze melding komt bij elke fout van PHP.
--
Je krijgt de fout 500 ook vaak bij CGI/Perl/ASP
Kan ook zijn dat de server zo is ingesteld dat deze melding komt bij elke fout van PHP.
--
Je krijgt de fout 500 ook vaak bij CGI/Perl/ASP
Jelmer -
09/02/2005 09:40:00javascript kan het niet zijn, bij php heb ik het ook nog nooit gezien, dus eerlijk gezegd denk ik dat het of een fout in de configuratie van de server is, of het cgi/asp/asp.net of iets in die richting. PHP geeft altijd wel een mooie rode foutmelding met in welke lijn het zit.
edit: typo
edit: typo
Gewijzigd op 09/02/2005 11:41:00 door Jelmer -
Dank, nagevraagd bij de provider, die heeft het account opnieuw geinstalleerd en nu krijg ik deze melding niet meer.