Internet Explorer KADUUK

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

In-house .NET software developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house development functie? Maak jij graag hét verschil m.b.t. interne automatisering? Haal jij energie uit het automatiseren van processen voor je eigen collega's? Dan hebben wij de perfecte vacature voor je! Voor een gezellig Brabants familiebedrijf, zijn wij op zoek naar een .NET software developer. Je gaat in deze zelfstandige functie werken aan de ontwikkeling van eigen applicaties & en het koppelen van deze applicaties aan de ingekocht software. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Het management team signaleert behoeftes vanuit de business. Vervolgens worden deze behoeftes uitgewerkt en geprioriteerd.

Bekijk vacature »

Traineeship Full Stack .NET Developer

Dit ga je doen Start op 7 augustus 2023 bij de Experis Academy en ontwikkel jezelf tot een gewilde Full Stack .NET Developer. Maar hoe ziet het traineeship eruit en wat kun je verwachten? Periode 1 De eerste 3 maanden volg je fulltime, vanuit huis, een op maat gemaakte training in teamverband. Je leert belangrijke theorie en krijgt kennis van de benodigde vaardigheden en competenties die nodig zijn om de IT-arbeidsmarkt te betreden. Zowel zelfstandig als in teamverband voer je praktijkopdrachten op het gebied van front- en backend development uit. Wat er per week op het programma staat kun je

Bekijk vacature »

Robot Programmeur

In het kort Drie redenen waarom deze vacature uniek is! Programmeren van zelflerende robots Werken op kantoor en testen in de bedrijfshal Je krijgt verantwoordelijkheid, vrijheid en je mag werken naar eigen inzicht De organisatie Hier ga je aan de slag Een bedrijf dat innovatieve robottoepassingen ontwerpt en bouwt voor onder andere de staal industrie, energie- bouw- en agrarische sector. De robots die vaak in combinatie met diverse randapparatuur geleverd worden vormen een totaaloplossing voor de klant. Dit zijn klanten over de hele wereld, van België en Duitsland tot China, India, maar ook in Nederland. Projecten waar momenteel aan wordt

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Software Developer .NET

Functie omschrijving .NET developer gezocht! Wij zoek op zoek naar een .NET Developer die zich niet uit het veld laat slaan voor een software bedrijf in de regio Veenendaal. Je gaat in deze functie aan de slag met het door ontwikkelen van bestaande producten en het ontwikkelen van nieuwe producten. Dit bedrijf ontwikkeld SaaS applicaties die zowel intern als extern gebruikt worden. Verder bestaat je functie uit: Het ontwikkelen en bouwen van webapplicatie, mobiele applicaties en websites vallen onder jouw verantwoordelijkheden; Werken met onder andere .NET, C#, HTML/CSS, Javascript en MSSQL/Oracle Databases; Hierin werk je samen met andere developers en

Bekijk vacature »

Belastingdienst - Freelance Senior Applicatie ontw

Startdatum: 01.06.2023 Richttarief: €65,00 - €75,00 Duur van de opdracht: 6 maanden Uren per week: 36 Taal: Nederlands vereist! Gelieve in het Nederlands te solliciteren. Functieomschrijving: We verwachten van je, dat je: Brede ervaring hebt als JAVA-ontwikkelaar; Ervaring hebt met Agile/Scrum-werken en je thuis voelt in een Agile omgeving; Een aandeel levert aan het scrumproces en in de SAFe-releasetrain; Zelfstandig werkt in een scrumteam en intensief de samenwerking op zoekt met je directe collega’s en je omgeving; Ervaring meebrengt met het schattten en inplannen van taken tot en met het testen en demonstreren van de opgeleverde functionaliteit; Collega’s in je

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving Ben jij een getalenteerde PHP Developer en aan de slag in een gemotiveerd team? Lees dan snel verder! Voor onze opdrachtgever in de omgeving van Valkenswaard zijn we op zoek naar een ervaren PHP developer. Jij gaat hier zorg dragen voor het optimaliseren en up-to-date houden van de bestaande applicaties. Je werkt verder aan de applicaties die jij verder ontwikkelt. Dit doe je voornamelijk met PHP en MySQL. Verder ga je je bezig houden met: Het uitbouwen van het E-commerce software platform. Deelnemen aan overleggen met het team. Het ondersteunen van jouw team developers (3 man) en helpen

Bekijk vacature »

Senior Airport Developer ( System engineer)

De functie Nice to know (you) De nieuwe A-pier wordt de duurzaamste van Schiphol. Als deze af is ligt er 4000 vierkante meter zonnepanelen op het dak. En de toiletten? Die spoelen door met regenwater. we gaan ervoor: het creëren van de meest duurzame en hoogwaardige luchthavens ter wereld. een toekomstbestendig en duurzaam Schiphol. Daar werken we elke dag hard aan in team Development & Sustainability. Jij bent regisseur, expert én aanjager van de ontwikkeling van Schiphol. Connecting your world Hoe maak je de ambities en doelstellingen van Schiphol concreet in een project? De waarde voor Schiphol naar eisen die

Bekijk vacature »

Ervaren C#.NET developer

Functieomschrijving We zijn op zoek naar een ervaren C#.NET programmeur voor een moderne werkgever in de regio Prinsenbeek. Als programmeur zal je bezig zijn met het ontwikkelen van op maat gemaakte webapplicaties voor verschillende klanten, waarbij je ervoor zorgt dat complexe processen zo goed mogelijk worden ondersteund. Je takenpakket omvat onder andere: Werken met databases en dataopslagoplossingen, implementeren van beveiligingsoplossingen en het waarborgen van de beveiliging van applicaties en gegevens, evenals het schrijven van technische documentatie en gebruikershandleidingen. Het ontwikkelen en onderhouden van C#.NET-applicaties. Bijdragen aan het ontwerp en de architectuur van softwaretoepassingen. Het schrijven van hoogwaardige en herbruikbare codes.

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP - JAVA

Functie Voor een opdrachtgever in omgeving Zoetermeer zijn wij op zoek naar een ontwikkelaar ter versterking van het huidige developers team. Heb jij altijd al willen werken voor een bedrijf, dat veilige netwerkverbindingen levert, door middel van veilige oplossingen, die door middel van de nieuwste technologieën ontwikkelt zijn? Stop dan nu met zoeken! Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten

Bekijk vacature »

Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij komt te werken in ons webdevelopment team, wat bestaat uit 8 ervaren collega’s. Hiernaast hebben wij nog een team van 2 ontwikkelaars die aan native applicaties werken. Bij ons zijn er korte lijntjes en er hangt een gezellige informele werksfeer. Maar het belangrijkste is natuurlijk dat je aan geweldige applicaties zult gaan werken! Wij willen als organisatie niet te groot worden, we willen gewoon toffe dingen maken. Onze techstack bestaat momenteel uit: PHP, Laravel, Javascript, Typescript, Git, MySQL, Java, Kotlin, Xamarin. Samen met ons ga jij zorgen dat we puik werk leveren! Waarbij je bij elke fase in

Bekijk vacature »

OutSystems developer

Dit ga je doen Klanten adviseren over de mogelijkheden van OutSystems; OutSystems oplossingen ontwikkelen en implementeren; Stakeholdermanagement; Kennis en expertise up to date houden en delen met het team. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Amsterdam, is een innovatieve dienstverlener die zich richt op grote corporates in verschillende sectoren. Doordat je bij veel verschillende klanten aan de slag zal gaan is geen enkel project hetzelfde. De organisatie kenmerkt zich door hoge mate van professionaliteit en innovatieve oplossingen. In de rol van OutSystems developer zal jij verschillende grote klanten helpen om efficiënte OutSystems oplossingen te ontwikkelen en implementeren.

Bekijk vacature »

Front-end developer E-Commere

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als front-end developer heb je een adviserende rol en sta je aan het eindpunt van alles wat met designs te maken heeft. Je overlegt met klanten en collega’s, en zet je in om ideeen om te zetten tot unieke concepten. Je bent het aanspreekpunt voor de klant en bewaakt tevens de planning. Eisen

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Jij hebt natuurlijk net jouw Bachelor op zak en gaat nu voor het eerst aan de slag bij een werkgever als junior .NET ontwikkelaar. Waarschijnlijk lijkt het jou spannend om ineens aan de slag te gaan bij klanten in de consultancy. Maak je niet druk, jij komt hier terecht in een warm bad en wordt totaal niet in het diepe gegooid. Zodra jij hier begint wordt jij gekoppeld aan een persoonlijke manager met een persoonlijk ontwikkelplan. Jij krijgt een scala aan trainingen, denk aan trainingen ten behoeve van het opdoen van zelf kennis en gedragscompetenties, maar ook trainingen voor

Bekijk vacature »
Frank

frank

07/11/2006 00:44:00
Quote Anchor link
Hoi

Om kort te zijn: mijn internet explorer doet niet meer wat ie moet doen. De internet explorer als programma ansich opend normaal. Maar vervolgens gebeurt er niets meer. Er kan geen enkele pagina worden geladen. Ook krijg ik geen pagina in beeld met welke vorm van foutmelding dan ook.

Firefox werkt nog wel gewoon normaal. Start normaal op en opend normaal pagina's.

Maxthon (een op de IE gebouwde engine) werkt ook niet normaal. Zoals IE opend deze ook alleen het programma, maar opend voor de rest geen vervolg pagina's.

Het betreft hier de internet explorer 7 met tabed browsing. Ook na meerdere uninstals en opnieuw opstarten geen effect.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?

Alvast bedankt!

PHP hulp

PHP hulp

18/02/2025 23:23:31

PHP Newbie

PHP Newbie

07/11/2006 00:54:00
Quote Anchor link
Het zal is een keer niet IE zijn.

Mijn oplossing: mooi zo laten, en de IETab downloaden voor FireFox.

- SanThe -

- SanThe -

07/11/2006 00:57:00
Quote Anchor link
Dan zal je wel een hoop spyware en dat soort shit hebben.

Frank

frank

07/11/2006 01:05:00
Quote Anchor link
Ik heb net een schone pc: vanmiddag geformat, xp opnieuw dr op gedenderd en alles installeren en aan t einde van de rit opent ie IE niet.

Trouwens ook de tab van FF werkt niet :(

edit:
Ook het uitschakelen van de Norton Firewall heeft geen effect. De windows firewall draait niet mee...

edit2:
Ook installeren van een eerdere versie van internet explorer lost niets op :(

De foutoplosser van IE7 (welke ik overigens maar 1 keer heb kunnen raadplegen..) zegt het volgende:
'Geen toegang op de volgende poorten HTTP (80), HTTPS (443) en FTP (21).'

Het verwijderen van de instellingen bij de firewall betreffende het IE verkeer (zodat opnieuw (normaliter) gevalideerd moet worden dat IE toegang mag hebben) heeft geen zin...

Dusss wie-o-wie heeft nog tips?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door frank

Willem Jan Z

Willem Jan Z

07/11/2006 08:38:00
Quote Anchor link
Het lijkt er dus op dat je firewall/router geen verkeer meer doorlaat. Maar aangezien FireFox wel werkt lijkt dat ook niet te kunnen.Het enige wat ik dan kan bedenken is dat echt specifiek IE wordt geblokkeerd in je firewall/router.

T H

T H

07/11/2006 09:15:00
Quote Anchor link
Ik denk dat je er al wel naar gekeken hebt, maar dat overkomt mijn susje wel eens..... IE kan ook op off line werken staan (Bestand > Off line werken).

Mischien is dat het probleem? Heb je anders nog meer pc's thuis waar IE het niet doet?

gr, tim

Paul

Paul

07/11/2006 09:45:00
Quote Anchor link
Dan Moet je Waarschijnlijk IE 6 ofzo erop zetten;) Heb ik ook gehad, had het daarna niet meer..

Willem Jan Z

Willem Jan Z

07/11/2006 10:31:00
Quote Anchor link
frank:
Ook installeren van een eerdere versie van internet explorer lost niets op :(

Dus dat zal het niet zijn... Maar misschien zou Tim zijn oplossing het nog kunnen zijn ook :) Is ergens nog wel voor te stellen, dat IE gewoon ergens instellingen bewaard, dat het daarom ook na uninstall nog is.. En dat daarom de poorten 'dicht' zitten.

B a s
Beheerder

B a s

07/11/2006 12:58:00
Quote Anchor link
Heb je wel een legale versie van Windows? Want daardoor zouden ook problemen kunnen onstaan..

Frank

frank

08/11/2006 01:03:00
Quote Anchor link
Wellll even de reacties afgaan:

-Een eerdere versie van IE draait nu al: versie 6 om precies te zijn;
-Een andere pc heb ik niet in huis staan, ja die van mijn huisgenoten, maar die werken allen normaal;
-De firewall staat naar mijn weten goed geconfigureerd;
-IE staat op online, dus niet offline werken;
-Windows is compleet legaal, alsmede norton security center (antivirus en firewall).

Een vernieuwing op het geheel is dat ik eens zat te kijken of er files in de geschiedenis stonden. En voila mijn gmail stond er nog in. En gek genoeg DAT opent IE dan weer wel. Ook mijn emails kan ik bekijken........totdat ik plaatjes in emails wil bekijken: deze worden dan weer niet weer gegeven. Ook als ik via de links uit mails verder wil surfen wordt ik tegen gehouden....

Dit maakt het al met al volgens mij wel een aardig fascinerend probleem, niet?

Arend a

Arend a

08/11/2006 03:03:00
Quote Anchor link
Staan er bij extra -> invoegtoepassingen beheren wat rare dll's geïnstalleerd die ie het werken onmogelijk maken?

Frank

frank

08/11/2006 19:34:00
Quote Anchor link
@ Arend

Nou versie 6 en daar staat nog net het item invoegtoepassingen in. Beide versies hebben overigens last van het euvel...

Michael -

Michael -

08/11/2006 20:14:00
Quote Anchor link
Quote:
Een vernieuwing op het geheel is dat ik eens zat te kijken of er files in de geschiedenis stonden. En voila mijn gmail stond er nog in. En gek genoeg DAT opent IE dan weer wel. Ook mijn emails kan ik bekijken........totdat ik plaatjes in emails wil bekijken: deze worden dan weer niet weer gegeven. Ook als ik via de links uit mails verder wil surfen wordt ik tegen gehouden....

Klinkt toch wel als Offline werken ofzo.
Staat Beveiliging en Privacy op standaard/normaal in de Opties? En staat Verbindingen goed ingesteld? Heb je een Proxy ingesteld?
En kies in IE eens even Bestanden verwijderen en cookies verwijderen.

Frank

frank

09/11/2006 09:26:00
Quote Anchor link
Klinkt toch wel als Offline werken ofzo.
Staat Beveiliging en Privacy op standaard/normaal in de Opties? En staat Verbindingen goed ingesteld? Heb je een Proxy ingesteld?
En kies in IE eens even Bestanden verwijderen en cookies verwijderen.[/quote]

hij staat gewoon op internet. Wanneer je offline zou werken is er ook een pictogram zichtbaar onderin je status balk.

Verbinding is goed ingesteld. Alle andere programma's verbinden zich zonder moeite met het internet.

Een proxy is ook niet ingesteld.

Cookies en bestanden zijn verwijderd en leverd ook niets op

...

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.