Internet Explorer KADUUK
Om kort te zijn: mijn internet explorer doet niet meer wat ie moet doen. De internet explorer als programma ansich opend normaal. Maar vervolgens gebeurt er niets meer. Er kan geen enkele pagina worden geladen. Ook krijg ik geen pagina in beeld met welke vorm van foutmelding dan ook.
Firefox werkt nog wel gewoon normaal. Start normaal op en opend normaal pagina's.
Maxthon (een op de IE gebouwde engine) werkt ook niet normaal. Zoals IE opend deze ook alleen het programma, maar opend voor de rest geen vervolg pagina's.
Het betreft hier de internet explorer 7 met tabed browsing. Ook na meerdere uninstals en opnieuw opstarten geen effect.
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn?
Alvast bedankt!
Mijn oplossing: mooi zo laten, en de IETab downloaden voor FireFox.
Dan zal je wel een hoop spyware en dat soort shit hebben.
Trouwens ook de tab van FF werkt niet :(
edit:
Ook het uitschakelen van de Norton Firewall heeft geen effect. De windows firewall draait niet mee...
edit2:
Ook installeren van een eerdere versie van internet explorer lost niets op :(
De foutoplosser van IE7 (welke ik overigens maar 1 keer heb kunnen raadplegen..) zegt het volgende:
'Geen toegang op de volgende poorten HTTP (80), HTTPS (443) en FTP (21).'
Het verwijderen van de instellingen bij de firewall betreffende het IE verkeer (zodat opnieuw (normaliter) gevalideerd moet worden dat IE toegang mag hebben) heeft geen zin...
Dusss wie-o-wie heeft nog tips?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door frank
Het lijkt er dus op dat je firewall/router geen verkeer meer doorlaat. Maar aangezien FireFox wel werkt lijkt dat ook niet te kunnen.Het enige wat ik dan kan bedenken is dat echt specifiek IE wordt geblokkeerd in je firewall/router.
Mischien is dat het probleem? Heb je anders nog meer pc's thuis waar IE het niet doet?
gr, tim
Dan Moet je Waarschijnlijk IE 6 ofzo erop zetten;) Heb ik ook gehad, had het daarna niet meer..
frank:
Ook installeren van een eerdere versie van internet explorer lost niets op :(
Dus dat zal het niet zijn... Maar misschien zou Tim zijn oplossing het nog kunnen zijn ook :) Is ergens nog wel voor te stellen, dat IE gewoon ergens instellingen bewaard, dat het daarom ook na uninstall nog is.. En dat daarom de poorten 'dicht' zitten.
Heb je wel een legale versie van Windows? Want daardoor zouden ook problemen kunnen onstaan..
-Een eerdere versie van IE draait nu al: versie 6 om precies te zijn;
-Een andere pc heb ik niet in huis staan, ja die van mijn huisgenoten, maar die werken allen normaal;
-De firewall staat naar mijn weten goed geconfigureerd;
-IE staat op online, dus niet offline werken;
-Windows is compleet legaal, alsmede norton security center (antivirus en firewall).
Een vernieuwing op het geheel is dat ik eens zat te kijken of er files in de geschiedenis stonden. En voila mijn gmail stond er nog in. En gek genoeg DAT opent IE dan weer wel. Ook mijn emails kan ik bekijken........totdat ik plaatjes in emails wil bekijken: deze worden dan weer niet weer gegeven. Ook als ik via de links uit mails verder wil surfen wordt ik tegen gehouden....
Dit maakt het al met al volgens mij wel een aardig fascinerend probleem, niet?
Staan er bij extra -> invoegtoepassingen beheren wat rare dll's geïnstalleerd die ie het werken onmogelijk maken?
Nou versie 6 en daar staat nog net het item invoegtoepassingen in. Beide versies hebben overigens last van het euvel...
Quote:
Een vernieuwing op het geheel is dat ik eens zat te kijken of er files in de geschiedenis stonden. En voila mijn gmail stond er nog in. En gek genoeg DAT opent IE dan weer wel. Ook mijn emails kan ik bekijken........totdat ik plaatjes in emails wil bekijken: deze worden dan weer niet weer gegeven. Ook als ik via de links uit mails verder wil surfen wordt ik tegen gehouden....
Klinkt toch wel als Offline werken ofzo.
Staat Beveiliging en Privacy op standaard/normaal in de Opties? En staat Verbindingen goed ingesteld? Heb je een Proxy ingesteld?
En kies in IE eens even Bestanden verwijderen en cookies verwijderen.
Staat Beveiliging en Privacy op standaard/normaal in de Opties? En staat Verbindingen goed ingesteld? Heb je een Proxy ingesteld?
En kies in IE eens even Bestanden verwijderen en cookies verwijderen.[/quote]
hij staat gewoon op internet. Wanneer je offline zou werken is er ook een pictogram zichtbaar onderin je status balk.
Verbinding is goed ingesteld. Alle andere programma's verbinden zich zonder moeite met het internet.
Een proxy is ook niet ingesteld.
Cookies en bestanden zijn verwijderd en leverd ook niets op
...