internet op mobiel?
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
Je moet even kijken waar je prioriteiten liggen. Als je voornamelijk veel belt/smst en internet echt als bijzaak ziet, is dat telfort abonnement zo gek nog niet. Als je verwacht wel veel internet te gaan gebruiken, i.e. als je een telefoon als de iPhone/HTC/Blackberry hebt, kun je misschien beter een iets duurder abonnement afsluiten.
Ik zit te wachten op de sony ericsson xperia mini pro, maar die is nog niet verkrijgbaar. Geen hele grote telefoon, maar je kan er wel veel mee... ook internetten :)
Android als besturingssysteem zo te zien? Dan zou ik persoonlijk gaan voor een iets ruimer internet abonnement, vooral als je veel onderweg bent en je dus geen beschikking hebt over wifi...
Betaal nu ongeveer 20,- per maand voor 500 belminuten en 100 smsjes. Ik wil eigenlijk niet heel veel meer geld kwijt zijn dan... Qua smsjes kom ik denk ik met 50 ook wel toe, maar qua belminuten wil ik niet té veel inleveren.
Let alleen wel op onder welke voorwaarden je een abonnement afsluit. Als je bijvoorbeeld nu bij T-Mobile afsluit zou je even moeten verifieren of dat onbeperkt internet van bijvoorbeeld de i-abonnementen tijdens je abonnementsduur gewijzigd kan worden ;-)
Inderdaad... dat zou ik ff moeten checken. Ik zal wel eens wat gaan rondneuzen. Misschien moet ik wel overstappen op Ben ofzo.... thanks so far!
de telefoon die ik op het oog heb verkrijgbaar. Dus die hoop ik binnenkort te gaan aanschaffen. Maar nu nog steeds het dilemma of ik er dus internet bij moet nemen. Wat ik in ieder geval wil voorkomen is dat ik ineens geld moet gaan bijbetalen voor m'n internet gebruik. Ik denk dus dat ik het beste naar een soort onbeperkte bundel kan kijken.
Nu vraag ik me af of iemand een website weet waar je makkelijk internetbundels met elkaar kunt vergelijken en waar je dus makkelijk kunt zien welke internetbundels onbeperkt zijn. Iemand een idee?
Mensen... inmiddels is Nu vraag ik me af of iemand een website weet waar je makkelijk internetbundels met elkaar kunt vergelijken en waar je dus makkelijk kunt zien welke internetbundels onbeperkt zijn. Iemand een idee?
Ik denk eerder dat je de vraag moet stellen wil/moet ik constant via internet bereikbaar zijn of tussendoor is even op een WiFi netwerk?
Ik heb geen draadloze router... dus hoe kom ik dan zomaar op een gratis wifi? :-s
De buren, bij familie, openbare plaatsen... Dat je bij je thuis geen draadloos hebt lijkt me dan ook geen ramp. (Je kan overigens soms wel internet sharen over bluetooth)
Maar is er iemand die een goede site weet waar ik naast elkaar kan zien welke aanbieder wat voor internetbundels verkoopt?
Vergelijk!
Ik bezit momenteel een Samsung Galaxy S II, en deze bevalt erg goed. Ik heb deze telefoon in combinatie met onbeperkt internet, en 150 bel/sms voor €30 per maand, hier kan ik wel mee leven.
Maar ik maak dagelijks gebruik van internet op telefoon, voor twitter / mail / nieuws / dumpert / youtube / whatsapp.
En om op je andere topic terug te komen, ja m'n batterij moet bijna elke avond aan de lader, maar volgens mij gebruik ik hem ook wel intensief ;)
En touchscreen moest ik ook even aan wennen maar vind het nu heerlijk, lekker groot scherm voor internetten, en hij is superdun.
Ik bezit momenteel een Samsung Galaxy S II, en deze bevalt erg goed. Ik heb deze telefoon in combinatie met onbeperkt internet, en 150 bel/sms voor €30 per maand, hier kan ik wel mee leven.
Maar ik maak dagelijks gebruik van internet op telefoon, voor twitter / mail / nieuws / dumpert / youtube / whatsapp.
En om op je andere topic terug te komen, ja m'n batterij moet bijna elke avond aan de lader, maar volgens mij gebruik ik hem ook wel intensief ;)
En touchscreen moest ik ook even aan wennen maar vind het nu heerlijk, lekker groot scherm voor internetten, en hij is superdun.
Gewijzigd op 29/08/2011 10:53:50 door gerhard l
De eerste 2 jaar een normale telefoon gehad (Samsung U900) zonder apps enzo. Toen keek ik af en toe op internet.
Daarna een iPhone gehaald en toen ben ik veel gaan internetten. Dit kwam door allerlei handige en snelle apps zoals buienrader (als je bijv. op een openlucht evenement staat of gewoon buiten loopt en wilt weten hoelaat het gaat regenen), whatsapp, je mail lezen onderweg, nu.nl als je bijv. in de trein zit. Even snel op teletekst kijken. Het zijn al die simpele apps en kleine dingen die er wel voor zorgen dat je stiekem toch heel de tijd aan het internetten bent onderweg.
Over een aantal maanden mag ik mijn abbo verlengen en ik neem er weer internet bij. Simpelweg omdat ik tegenwoordig niet meer zonder internet kan op mijn telefoon omdat ik eraan gewend ben geraakt en omdat het gewoon handig is.
Ik betaal nu 45 euro per maand bij t-mobile voor 300 minuten en 300 smsjes en onbeperkt internet.
Maar de abbonementen zijn allemaal aan het veranderen op het moment en de providers bieden dan geen onbeperkt internet meer aan enzo.
Maar bij t-mobile hoef je niet extra te betalen als je over je datalimiet heenzit. Ze verlagen dan gewoon voor de rest van de maand je internetsnelheid. Dat is wel een pluspunt van T-mobile.
Tip: lees de review op Tweakers en dan kun je zien waar je het goedkoopst een abbo kan nemen. Er wordt gelet op hoeveel je internet enzo.
De conclusie is uiteindelijk dat je gemiddeld bij t-mobile het goedkoopst uit bent. Maar lees hem zelf maar even en dan weet je er meer over ;)
http://tweakers.net/reviews/2218/1/nieuwe-abos-mobiel-internet-de-gevolgen-voor-jou-inleiding-smartphone-als-heroine.html
Gewijzigd op 29/08/2011 14:17:21 door Maikel B
Ik vind de T-Mobile tarieven nog steeds erg duur. Ik denk dat ik of bij Telfort blijf, of overstap op Ben of iets dergelijks.
Het enige wat nu nog overblijft is het kiezen van een juiste telefoon. Die ik op het oog had moet ik dus iedere dag opladen en dat vind ik wel kl#te.
Misschien heeft iemand anders nog een goede tip voor een nieuwe mobiele telefoon? Ik heb behalve de Sony Ericsson Xperia Mini Pro ook gekeken naar de Nokia E5 en E6, alleen hebben deze geen camera met autofocus... waarom???? Dat worden dus klote foto's.
Hier wat dingen die ik belangrijk vind. Wellicht heeft iemand een gouden tip?
- goede autofocus camera (minimaal 5MP) met flits
- niet "hoger" dan 11,5 cm
- lange standby tijd (dus niet dagelijks opladen)
- bij voorkeur met (qwerty) toetsen (help, ik ben een beetje bang voor uitsluitend touchscreen)
- bij voorkeur een wat nieuwer model (2010 of nieuwer)
Iemand?
Gewijzigd op 29/08/2011 14:59:34 door Ozzie PHP
BUMP, niemand een gouden tip?
Internetten doe ik lekker thuis achter de pc, met een 22-inch breedbeeld scherm.
Maar ik zou ze is vergelijken als ik jou was ;)
Blackberry heb ik ook (even) naar gekeken, maar het blijkt dat je daar een speciaal soort abonnement voor nodig hebt omdat die een eigen netwerk voor hun mail hebben of zoiets??????
Mobiel internet is overigens overal reteduur. Alleen bij Telfort of Ben is het volgens mij nog enigszins te betalen, dus waarschijnlijk wordt het 1 van die 2. Moet nog even kijken wat ik ga kiezen.
Mailel, jij hebt het over vergelijken... weet je nog een goede website waar dat kan toevallig?
blackberry internet kost je 10 euro per maand extra dacht ik (heb zelf geen blackberry) maar je kunt gewoon op de site van Telfort en Ben volgens mij ook gewoon telefoons vergelijken. Bij Telfort klik je gewoon op Mobiel en dan telefoons en dan kun je een vinkje zetten bij de telefoon die je wilt vergelijken.
okeej... k zal eens ff checken.. maar ik zie op beide sites geen blackberry's staan (en ook geen abonnement daarvoor) dus ik denk dat ik blackberry maar moet vergeten...