internet op mobiel?
Ik keek net op hi.nl en daar heb je nu op een abbo van 1 jaar de eerste 3 maanden 50% korting. Staan genoeg leuke telefoons tussen voor tussen de 20 - 35 euro per maand. Voor zowel 1 jaar als 2 jaar
Gewijzigd op 31/08/2011 14:50:23 door Maikel B
Ah ja, ik zie het nu staan bij Hi. Blackberry internet kost 14,95 per maand. Ik zal gewoon eens even alle opties naast elkaar moeten zetten in een excel sheet. Da's denk ik toch het handigste... thanks voor het meedenken!
Alleen als je gebruik wilt maken van push mail en Blackberry Messenger (Pingen) dan heb je Blackberry internet nodig. Gebruik je die 2 dingen niet dan red je het ook al met een normaal internet abbonementje.
Ah, oke... dat wist ik niet!! Dankjewel voor de tip!! Ik dacht dus dat je bij een Blackberry per se dat Blackberry internet moest nemen, en daarom had ik me eigenlijk niet veriept in een Blackberry. Dan ga ik daar toch ook maar eens even naar kijken of dat misschien iets is. Thanks!
Maar ik zou geen blackberry kopen als je geen gebruik gaat maken van Ping en BBinternet :P daarom is een BB toch juist? Maargoed het is niet verplicht.
Als ik een sim-only abonnement pak, dan betaal ik gedurende 2 jaar gemiddeld per maand 23,10 euro en dan krijg ik: 400 belminuten, 100 smsjes en 1GB internet. Volgens mij wel netjes toch?
@Ozzie dat is op zich wel goedkoop ja. Je zult dan alleen nog een telefoon moeten kopen los. Let er wel op dat deze simlock vrij moet zijn.
En ik kwam vandaag dit nieuwsbericht tegen:
http://tweakers.net/nieuws/76493/motorola-kondigt-pro+-aan-met-fysiek-toetsenbord.html
Misschien ook een leuke telefoon voor jou.
Kom oktober uit als het goed is.
Thanks Maikel! Ja, het lijkt inderdaad niet echt heel duur. Die Motorola is leuk, maar ik denk dat ik ga kijken naar een toestel dat al uit is... heb al te vaak gewacht op een toestel waarvan je denkt WOW... en dan is het uit en dan is het toch niet wat je ervan gehoopt had. Misschien ga ik uiteindelijk toch wel voor de Sony Ericsson... bedankt voor de tips tot zover!
Laat het ons maar weten zodra je een nieuwe hebt en hoeveel je uiteindelijk kwijt was ;)
Dus ik denk dat het bovenstaande zal worden. Het enige wat nog kan gebeuren, is dat ik dat hele internet verhaal skip en dat ik een simpele telefoon koop. Scheelt wel een hoop in de kosten maar is ook weer minder leuk...