internet radio website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

App Developer

Samen werken aan een gezonder Nederland en toekomstbestendige zorg voor iedereen. Dat is de impact die jij kan hebben als App Developer bij VGZ. Wil jij een bijdrage leveren aan een maatschappij waarin iedereen zich thuis voelt? Bekijk dan de vacature. Uit onderzoek van Computable is VGZ verkozen tot ‘beste niet-ICT werkgever voor ICT’ers van Nederland’ Hoe ook jij het verschil maakt Als App developer werk jij aan het belangrijkste communicatiekanaal van VGZ, namelijk de App! Als App developer bij VGZ maak je onderdeel uit van een van onze App-teams. Met een goede mix van kennis en ervaring zet je

Bekijk vacature »

Front End Developer React Vue

Dit ga je doen Meewerken aan de implementaties en ontwikkeling van nieuwe functionaliteiten van de webapplicaties; Ontwikkelen met o.a. React en Vue en HTML/CSS, ook krijg je in verband met de samenwerking ook affiniteit met de backend Ruby on Rails; Ontwikkeling aan de front end voor de koppelingen tussen de diverse systemen; Ontwerpen van interfaces en een bijdrage leveren aan de gebruikerservaring; Zorgdragen voor hoge kwaliteit van code en jezelf (en anderen) blijven verbeteren; Als Senior Front End Developer begeleid je zelf ook FE-development projecten, hierin leid je de projecten en pak jij het initiatief op (bv integratieprojecten). Hier ga

Bekijk vacature »

Mendix Developer

Functie Wat ga je doen als Mendix Developer? We leven in een wereld die snel ontwikkelt en veranderd, ook nemen bedrijfsbelangen toe en blijken risico’s moeilijker in te schatten, daarom wij op zoek naar Junior, Medior en Senior Developers die bedrijven kunnen helpen met hun screeningproces en zorgen dat deze efficiënt en 100 procent AVG compliant is. Het concept achter Mendix is duidelijk. De klant heeft een vraag/probleem. Dit kunnen we door middel van slimme software oplossen. In plaats van te werken met de nieuwste technieken en tools, wordt er gekozen voor het implementeren en maken van software dat op

Bekijk vacature »

Software Developer C++ en Perl

Ben je een slimme en enthousiaste universitair opgeleide bèta die graag bij een relatief klein softwarebedrijf wil werken waar de sfeer goed is en eigen inbreng gewaardeerd wordt? Wij, IntelliMagic in Leiden, ontwikkelen technisch hoogwaardige software op het gebied van IT infrastructuur performance analytics. Het type software zorgt voor intellectueel interessante uitdagingen. We ontwerpen de producten zelf en verkopen deze als off-the-shelf software aan grote bedrijven in Europa en de VS. Wij zoeken een ervaren C++ software engineer met kennis van Perl voor een van onze ontwikkelteams. Werkzaamheden Samen met de andere ontwikkelaars specificeren, ontwerpen en implementeren van nieuwe functionaliteit

Bekijk vacature »

.net developer

Hoi! Wij zijn auto.nl en wij verkopen auto's online. je bestelt bij ons een auto net zo makkelijk als een spijkerbroek. En bevalt ie niet? Dan stuur je 'm gewoon weer terug. En dat we dat goed doen bewijst onze hoge klanttevredenheid van een 9,3. Nu maken we de volgende stap bij auto.nl. We starten met fysieke winkels. Online zoeken, offline bekijken. Maar nog altijd, geen gedoe! Gewoon eerlijk, transparant en zonder zorgen een auto kopen.. Maar om dat waar te blijven maken en nóg beter te worden, zoeken we uitbreiding van ons development team. Wat ga je precies doen?

Bekijk vacature »

C# .NET Developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een C# .NET Developer voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Hilversum! Voor een leuk bedrijf in de omgeving van Hilversum zijn wij op zoek naar een Back-end developer die klaar is voor een nieuwe uitdaging. Ben jij iemand die graag aan verschillende projecten werkt en het ook leuk vindt om bij klanten op bezoek te gaan? Dan ben jij de perfecte kandidaat! Deze functie is erg divers, je moet dus goed kunnen schakelen. Je komt te werken in een klein team van developers. Binnen het bedrijf hangt er een gemoedelijke informele

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als C# ontwikkelaar ben jij de spin in het web bij deze organisatie. Jij begeleidt en traint de field engineers die bij de klanten machines leveren en installeren. Daarnaast ondersteun jij de field engineers als zij bij de klant vastlopen bij het installeren van de machine m.b.t. software matige vragen. Jouw doel is dan ook om de technische kennis van de field engineers door middel van training zoveel mogelijk uit te breiden. Dit om ervoor te zorgen dat zij zelfstandiger software matige problemen kunnen oplossen. Ook ben jij verantwoordelijk voor het bedenken van software oplossingen voor klanten en dit

Bekijk vacature »

C# Developer

Functie omschrijving Voor een softwarebedrijf in de omgeving van Veghel zijn we op zoek naar een C# developer. Word jij blij van ontwikkelen in C# en .NET? Lees dan snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uit gaan zien: Door middel van ASP.NET, MVC Framework en C# ga je webshops, websites en webapplicaties ontwikkelen. Je zorgt voor de optimalisatie van bestaande software en de automatisering van bedrijfsprocessen. Op basis van de wensen van de klant ga je samen met je collega's ga je op zoek naar de juiste oplossingen en je gaat dit uitwerken tot een mooi eindproduct. Bedrijfsprofiel

Bekijk vacature »

.NET Developer

Dit ga je doen Tot jouw takenpakket behoort onder andere: Webapplicaties ontwerpen, bouwen, testen en implementeren in .NET/C#.; Ontwikkelen, implementeren en beheren van maatwerkapplicaties; Onderhouden en beheren van standaardpakketten; Onderzoeken en beoordelen van nieuwe technieken. Hier ga je werken Als .NET ontwikkelaar kom je te werken bij een grote semioverheidsinstelling in Nijmegen. De organisatie staat garant voor het leveren van onderwijs en les- en onderzoeksmateriaal voor duizenden betrokkenen. De organisatie wil bijdragen aan een gezonde, vrije wereld met gelijke kansen voor iedereen. Binnen de teams hangt een open en collegiale cultuur met veel aandacht voor een prettige en sociale werksfeer.

Bekijk vacature »

.NET Developer C#

Dit ga je doen Als developer nieuwe gave features implementeren; Werken met technieken als C# .NET en (REST) API's webservices; Ontwikkelen van koppelingen middels API's; Maken van technische keuzes en beslissingen over de architectuur; Junior collega's coachen; Initiatief nemen voor nieuwe technische mogelijkheden; Je bent een belangrijke schakel - en vindt het leuk - om te schakelen met de business. Hier ga je werken Als C# .NET Developer wordt je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van applicaties voor belangrijkste product van deze organisatie. Dit product is een applicatie voor alles omtrent hypotheken. De programmeertaal die je hierbij beheerst is C#. Er

Bekijk vacature »

Front-end Developer

Front-end Developers opgelet! Bij Luminis zijn ze opzoek naar jou. Lees de vacature en solliciteer direct. Luminis is een software- en technologiebedrijf met meerdere vestigingen. Vanuit deze vestigingen werken 200 professionals aan technisch hoogwaardige oplossingen voor klanten zoals KLM, Nike en Bol.com. Ook ontwikkelt Luminis eigen oplossingen op het gebied van cloud, Internet of Things, data intelligence, e-sports en e-learning. Luminis onderscheidt zich door aantoonbaar voorop te lopen in technologie en innovatie. Luminis heeft drie kernpunten die verankerd zitten in alles wat we doen: het omarmen van nieuwe technologie, meesterschap en kennis delen. Functiebeschrijving First things first! Het is belangrijk

Bekijk vacature »

Senior Fullstack Developer (GOLang, TypeScript)

Bedrijfsomschrijving Our client is one of the large worldwide accounting firms. Functieomschrijving We are looking for a senior (all-round) developer (Project On Demand / Tax Technology) Uses as much as possible technology in support of the development process: Git, Jenkins, Docker, npm, skaffold, helm, etc. We are looking for a real hands-on developer; ie not a team lead or other managerial-style role; Acts with integrity both internally and externally and takes personal responsibility in this respect; Curious about the developments within their field and driven to make a difference with the team; Able to empathize with colleagues and stakeholders and

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Developer Angular & Kotlin

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van mobiele apps en webapplicaties; Het opstellen van technisch ontwerp en het bespreken van ontwerpen met de software architect; Het uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van technisch testen; Het in de gaten houden van nieuwe ontwikkelingen op jouw vakgebied en het adviseren van de organisatie hierover. Hier ga je werken Het gaat om een bekend internationaal handelsbedrijf met ruim 800 medewerkers, verdeeld over verschillende deelbedrijven. Deze organisatie is van oorsprong een familiebedrijf, er wordt hard gewerkt, er heerst een no nonsense en doeners mentaliteit, een informele sfeer en er is een mix van

Bekijk vacature »

Dynamics Ontwikkelaar

Dit ga je doen Ontwikkelen van Dynamics 365 voor de interne uitrol; Samen met de consultants sparren met klanten over de wensen en eisen; Ontwikkelen van Dynamics 365 voor verschillende grote klanten; Technische analyse en testen; Meedenken over het gebruik en de richting van Dynamics binnen de organisatie. Hier ga je werken Onze opdrachtgever, gevestigd in regio Eindhoven, levert een compleet dienstenpakket op het gebied van IT. Zij pakken verschillende (complexe) vraagstukken van grote organisaties op. De sfeer intern is gezellig en informeel. Men houdt van hard werken maar gezelligheid door middel van een borrel of gezamenlijke lunch komt er

Bekijk vacature »
Andre vredeveld

andre vredeveld

20/04/2012 10:25:01
Quote Anchor link
Hallo

Mag ik van jullie ideetjes vragen.
Ik moet voor iemand een radio website maken .
Nu moet er op de website een menu komen en een webplayer.
Nis mij vraag wat is de beste mannier om de webplayer te laten zien op de website .
En dan komt het moeilijkste als je in het menu veranderd van pagina hoe kan je dan zorgen dat de player niet op nieuw begint maar gewoon door blijft lopen.

M.v.g.

PHP hulp

PHP hulp

21/11/2024 22:16:03

Reshad F

Reshad F

20/04/2012 10:28:15
Quote Anchor link
door de webplayer in een blank page te openen net zoals bijv. wildfm doet :)

Andre vredeveld

andre vredeveld

20/04/2012 10:34:22
Quote Anchor link
Dat wil ik dus niet want dan blijft hij ook lopen als je website afsluit en hou je de luisteraars vast waar je dan weer extra voor moet betalen

Joey Schroder

Joey Schroder

20/04/2012 11:15:58
Quote Anchor link
Dan open je hem niet in een blank page.

B a s
Beheerder

B a s

20/04/2012 11:24:26
Quote Anchor link
Hoezo moet je betalen voor bezoekers die luisteren naar een radio stream?

Wat je ook kunt doen is openen in een iframe, bij afsluiting van het venster wordt de verbinding met de stream ook verbroken.

Andre vredeveld

andre vredeveld

20/04/2012 11:56:27
Quote Anchor link
Hallo bas

Als je in nederland een stream wilt hebben dan MOET je daar voor buma en sena betalen >
Voor sena geld hoe meer luisteraars hoe meer je moet betalen.
Nu ik weet dat er bij bepallde station luisteraars zitten die de stram dan aan zetten en het geluid uit en daar moet je dan wel voor betalen en dat ik wil voor komen .
Ik ben net een website tegen gekomen die de functie heeft die ik graag wel hebben maar kan er niet achter komen hoe ze dat gedaan hebben .
Hier bij de link naar de website http://www.coloradofm.nl/
Misschien dat jullie mij nu begrijp en mij op weg kunnen helpen

M.v.g.

Frank WD

Frank WD

20/04/2012 11:59:20
Quote Anchor link
Als je bij de Collega's van ColoradoFm kijkt, dan zie je dat hun de pagina's in Ajax laden. Dan weet je ook waarom dan de player wel doorblijft lopen.

Geef je wel een tip mee.
Door een onderzoek doe wij hebben gedaan met onze radio zender is gebleken.
Dat 85% van de site bezoekers het irritand vinden dat er een player op de site staat.
Kijk zelf maar even wat je er mee doet.

EDIT:
Op de manier van ColoradoFm zit je denk ik ook niet op te wachten.
Want hun hebben op elke pagina de Titel het zelfde.
Dit is niet erg slim voor SEO.
Gewijzigd op 20/04/2012 12:01:12 door Frank WD

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

20/04/2012 12:02:27
Quote Anchor link
Waar zie jij dat zij AJAX gebruiken?
Ik zie meer een sloot aan ranzige scriptjes die alles in een iframe openen.

Lol @ broncode:
Quote:
Ook zo`n unieke stijlvolle website?

Uhmm....... Afbeelding
Frank WD op 20/04/2012 11:59:20:
EDIT:
Op de manier van ColoradoFm zit je denk ik ook niet op te wachten.
Want hun hebben op elke pagina de Titel het zelfde.
Dit is niet erg slim voor SEO.

Frames.... Afbeelding
Gewijzigd op 20/04/2012 12:04:12 door - Ariën -

Frank WD

Frank WD

20/04/2012 12:07:03
Quote Anchor link
Aar,

Ranzige scriptjes zie je idd genoeg.
Als het dan toch allemaal iframes zijn heb ik niet eens opgelet om eerlijk te zijn.

Tja de bouwer kan er wat mee ;)

Reshad F

Reshad F

20/04/2012 12:09:00
Quote Anchor link
hoe denk je dat Buma controleert hoeveel bezoekers er luisteren?

als je de player in de website zet dan ziet buma oh er zijn 50 bezoekers op de website dus 50 x betalen.

terwijl er misschien 5 mensen luisteren en 45 mensen op de website zijn om een actie te bekijken o.i.d.
maar doe je dit in een aparte pagina/frame dan kan je ook precies controleren hoeveel mensen de stream openstaan hebben.
natuurlijk kan je een timertje erin zetten om de radio na een uur een bevestiging te laten weergeven en als er niet geklikt wordt op bevestigen dat je nog luistert dat de stream afgesloten wordt. dit lijkt mij het meest logische.

Andre vredeveld

andre vredeveld

20/04/2012 13:24:59
Quote Anchor link
Bedankt voor de all info

Ik zou kijken wat ik met de info kan en hoe ik dit samen met de klant kan oplossen
@reshadd farid
voor buma hoeft alleen per domeinnaam betaald te worden dat heeft niks te maken met de hoeveel luisteraars .
Dit alles heeft voor sena een ander weg die kijken wel naar de aantal luisteraars
Je moet voor sena een luisterlog bij houden en muziek log en die moet je dan door sturen naar de sena >
maar nu weet ik dat de stichtingwebcasting.nl daar ook iets voor heeft waardoor het goedkoper kan .
Dus ik kijk nog even naar de mogelijkheden .
ik kom hier nog op terug >
Maar wat ik begrijp is van jullie dat de muziek player in een nieuw venster word geopend .

M.v.g.

Frank WD

Frank WD

20/04/2012 16:29:20
Quote Anchor link
We gaan even compleet offtopic met alle buma en sena dingen er tussen door.
Normaal wil ik niet zo zwaar offtopic gaan, maar voor deze ene keer doe ik het wel even.

Andre, Ik weet niet waat je deze informatie allemaal weg haalt?
Maar ik kan je als Internet Radio eigenaar met 8 jaar ervaring dat wat je zegt over buma lari koek is.

Buma kijkt echt wel na de aantal luisteraars. Waarom weten de mensen dat niet. Omdat Buma een standaard bedragen hanteert en geen enkele zender ofwel enkele zenders komen boven die standaard luisteraars uit en ja dan ga je echt bij betalen bij Buma.
daarnaast denk je dat alleen sena de luister logs krijg van jou zelf. Klopt want je stuurd niks zelf na buma. Maar Sena stuurt dit gewoon netjes door naar buma.
Waarom denk je dat elke zender die alleen sena regelen na 1 jaar tegen de lamp lopen bij Buma? De reden is wat ik je zonet beschreef.

Ontopic:
Ik zou de klant echt afraden om een player te laten lopen zodra je op de site komt.
1. Het wekt irritatie op bij de bezoekers die niet wachten op een muziek omdat deze gewoon de site willen bekijken. Bij tevaak muziek direct afspelen zullen ze jou site links laten liggen. Dit hebben bij jaren geleden onderzocht door middel van vragen stellen aan alle soorten van luisteraars en site bezoekers.

2. Dan kom ik bij de opmerking van Reshadd. Elke site bezoeker word gezien als site bezoeker maar ook als luisteraar. Terwijl dit bij 90% niet het geval is. Want 90% zijn site bezoekers en niet per devanitie gelijk een luisteraar. Met een player dwing je eigenlijk de site bezoekers om ook gelijk een luisteraar te zijn. Daarbij dwing je je zelf tot hogere licentie kosten. Omdat je alle bezoekers over 1 kam scheert terwijl je eigenlijk 2 kammen nodig zult zijn.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.