interventie-systeem
Een tijdje geleden heb ik hier een vacature geplaatst voor iemand die zin had om een groot project te beginnen of eventueel aan mee te werken omdat ik zelf er de tijd niet voor heb en mijn kennis is nog te schaars..
Uiteindelijk heb ik beslist om het toch zelf te doen (weliswaar samen met iemand anders, die bekwaam en ervaren genoeg is).
Nu een aantal maanden verder is het "zo goed als" afgerond.
Wat is dit?:
Een interventie systeem voor electrische fietsen...
Dus als men een probleem heeft met een fiets, voert men, of selecteert men de barcode van de fiets en selecteert uit de lijst met problemen of voert zelf een ander probleem in.
Aan de andere kant zit er een admin panel achter die dat hun techniekers op de baan kunnen sturen om deze de interventies te gaan laten oplossen.
De rest merk je zelf wel..
Modules:
- Client (geeft het probleem in met de fiets(en)
- Admin (Regelt de planning voor de techs en nog veel meer)
- Tech (Voert de opdrachten uit)
- Managers (Regiomanagers, kunnen fietsen toevoegen en de bestaande interventies bekijken..)
Je kan inloggen als
client: login: test pw: test (of zelf registreren en een filiaal kiezen)
manager: login: manager pw: manager
tech: login: tech pw: tech
admin: login: admin pw: admin
Met admin kan je alles aanpassen, dus graag een beetje gezellig blijven en het wachtwoord, nee alle wachtwoorden laten zoals ze zijn aub...
Verder zou ik het enorm appreciëren voor opmerkingen en eventuele ideeën.
Alvast bedankt.
Groeten
Ohjah, linkje: hier!
Ik probeer je site te bekijken via mijn iphone maar dan krijg ik de melding you need to update your adobe flash player, dat vindt ik wel jammer en eigenlijk ook een minpunt.
Jammer dat Apple zo belachelijk doet i.v.m adobe Flash..
Verder wil ik nog melden dat er aan een iphone-app wordt gewerkt!
Groeten!
Ps: Ik weet dat het jammer is maar er is een voorlopige eventuele oplossing voor..
-Hier-
Indien je een gejailbreakte iphone hebt dan is het nog makkelijker op te lossen..
En indien je geen 2.99eur wil betalen dan zijn er nog alternatieve oplossingen om deze gratis (al dan niet legaal) te downloaden, maar daar ga ik geen reclame voor maken..
Groeten
Gewijzigd op 12/03/2011 23:30:25 door Elio vp
Maar werkt heel je site dmv. Flash? Of alleenchet begin?
HaXe
Dus al wat je ziet is flash maar wat er achter zit niet..
Gewijzigd op 13/03/2011 00:08:46 door Elio vp
Ik word hypernerveus van elke keer dat piepje als ik ergens op klik.
Verder geen opbouwende kritiek?
Blijkbaar enkel negatieve opmerkingen..
Positieve opmerkingen zijn natuurlijk altijd prettig om (ook) te horen, maar daar wordt je site niet beter van ;-)
Waarom maak je niet gewoon een mooie HTML pagina? Dat is veel beter toegankelijk en (hopelijk ;) ) nog mooier ook...
bij de inlog zou ik ook nog doen wanneer je op enter drukt je inlogd de tab werkt namelijk wel
Maurice
Dank je voor je reactie,
En hartelijk dank voor je opmerking, was mij nog niet opgevallen.. is inderdaad een ferm foutje!
Dank je daarvoor!!
Elio vp op 15/03/2011 18:24:11:
Hey,
Dank je voor je reactie,
En hartelijk dank voor je opmerking, was mij nog niet opgevallen.. is inderdaad een ferm foutje!
Dank je daarvoor!!
Dank je voor je reactie,
Dank je daarvoor!!
Nu kom ik er inderdaad in :)