interventie-systeem

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET developer WO niveau voor predictive software

Bedrijfsomschrijving Dit bedrijf uit Den Bosch is om precies te zijn 15 medewerkers groot en ze ontwikkelen (predicitve) planning software. Dit doen zij voor allerlei mooie en bekende organisaties (bierbrouwerijen, gemeentes, oliemaatschappijen en diverse multinationals). Wegens meer en grotere vraag vanuit de klanten komen er nu posities vrij voor onder andere een .NET developer. Het bedrijf is goed met openbaar vervoer te bereiken. Functieomschrijving Je komt hier te werken in een team van 3 .NET developers en bent betrokken bij het gehele ontwikkelproces. Dus van idee naar ontwerp en van ontwikkeling tot testen en implementatie. Bij voorkeur ben je niet

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Junior Java Developer

Dit ga je doen Full stack web- en appdevelopment; Vertalen van de functionele wensen naar de technische specificaties; Sturing geven aan/klank board zijn voor de software teams; Trainen van de software teams; Sparren met klanten; Meedenken over architectuur. Hier ga je werken De organisatie is een bureau welke websites en mobiele applicaties bouwt voor verschillende toonaangevende organisaties. Hierbij richten zij zich voornamelijk op de sectoren leisure, overheid en zorg. De sfeer intern kenmerkt zich door informaliteit, gezelligheid en ambitie. Ze werken dag in dag uit samen om mooie producten op te leveren voor hun klanten. Op dit moment zijn er

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

Junior/medior Back end developer PHP, Laravel

Functie Jij als ontwikkelaar komt te werken in een team bestaande uit 4 back end programmeurs, 2 vormgevers/ Front end developers en een online marketeer. Qua persoonlijkheden is het team erg gevarieerd van sportfanaten tot gameliefhebbers en Golfers. Een ding heeft iedereen hier gemeen; Passie voor goede code. In jouw rol zul je voor veel van je tijd je bezig houden met het ontwikkelen van maatwerk features en applicaties. Daarnaast hebben wij op aanvraag ook wel eens een website of onderhoudsklusje, die opgepakt moet worden en hier ben jij ook niet vies van. Jij als full stack developer zult dus

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

Low-code developer

Functie omschrijving Heb jij altijd al een training willen volgen in het buitenland? Voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alphen ad Rijn zijn wij op zoek naar kandidaten die aan de slag willen als Low Code Developer! Beschik jij over HBO/WO nivo, bij voorkeur Informatica, maar een ander technische opleiding zoals bijv. wiskunde, natuurkunde is ook goed. Heb jij aantoonbare affiniteit met IT en ben jij gedreven, enthousiast, communicatief vaardig en klantgericht? Lees dan snel verder! Je wordt getraind tot een volwaardig Low Code Developer, het traject ziet er als volgt uit: Start 1e week januari, opleiding van 3 weken

Bekijk vacature »

Ervaren Full stack developer

Functie omschrijving Ben jij op zoek naar een uitdagende in-house functie bij een bedrijf met enorme groeipotentie? Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging vol afwisseling en gezelligheid? Dan ben je bij dit bedrijf aan het juiste adres! Wij zijn in omgeving Breda op zoek naar een ervaren full stack developer. Je gaat werken voor een zeer gewilde werkgever met goede arbeidsvoorwaarden. Je krijgt een plekje in het jonge IT team, work hard, play hard is hier duidelijk het motto! Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Jij bent verantwoordelijk voor het ontwerpen en bouwen van webapplicaties. Je bent

Bekijk vacature »

Medior/Senior Software Developers gezocht in de Ra

Functie Op dit moment staan er posities open voor de volgende functies: Front-end, Back-End & Fullstack software developer. Als Front-End software developer werk je met JavaScript en de bijbehorende technologieën zoals TypeScript, Angular, React, Vue en Svelte. Als Back-End software developer ben je bezig in NodeJS en doe je dit met behulp van AWS, NoSQL, REST en GraphQL. Je krijgt leuke en uitdagende opdrachten met een gemiddelde duur van anderhalf jaar. Hier werk je in een team met andere IT’ers aan het ontwikkelen en verbeteren van software. Je wordt begeleid door een accountmanager die fungeert als jouw aanspreekpunt. Het team

Bekijk vacature »

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

C#.NET Developer

Functieomschrijving We are looking for a dutch native speaker In deze uitdagende functie ga je werken als onderdeel van het development team, in de functie van C#.NET Developer, Je gaat maatwerk software bouwen voor diverse klanten. Ook optimaliseer je bestaande software en bouw je API koppelingen. Je bent vooral met back-end development bezig. Je krijgt veel vrijheid in deze functie en je krijgt de kans om mee te denken in bedrijfsprocessen. Deels thuiswerken is geen enkel probleem! Bedrijfsprofiel Deze organisatie is gevestigd in de regio van Boxtel. Het is van oorsprong een familiebedrijf, die gestart zijn met het bouwen van

Bekijk vacature »

Front-end React developer

Functie Het frontend team bestaat momenteel uit 4 dedicated front-enders en is hard aan het groeien! Ook werken er diverse designers waar je veel mee schakelt. Samen leveren jullie een essentiële bijdrage aan de applicaties die ze voor hun klanten realiseren, jij bent hierin de schakel tussen de eindgebruiker en de slimme backend. Je werkt in het frontend team samen met de backend teams en product owners om te zorgen dat onze applicaties een fijne gebruikerservaring opleveren. Ze werken o.a. met: React, Atomic design, Styled components, JavaScript / TypeScript, NPM, Webpack Blade templates, HTML, SCSS, Git flow. Eisen • HBO

Bekijk vacature »

Senior PHP developer

Functie Jouw werkzaamheden zullen grotendeels bestaan uit het in teamverband ontwerpen, vernieuwen en door ontwikkelen van het systeem. Het is echt back-end werk (bijvoorbeeld het doorontwikkelen van een API) en dit moet je dan ook liggen. Ze zijn niet persee gebonden aan talen of tools maar gebruiken graag de technieken die het beste aansluiten op de gegeven oplossing. Voor nieuwe (versies van) componenten maken ze veelal gebruik van Go(lang). Bij aanpassingen aan bestaande onderdelen gebeurt dit in PHP en C++. Het team is heel divers, er hangt een relaxte sfeer en ze organiseren regelmatig leuke music nights, game nights e.d.

Bekijk vacature »

UX Writer (m/v/d)

UX Writer (m/v/d) Everything we do, starts with you. Together with you, we build the most human-centric fintech. We have the ambition to create the next. And - with Bertelsmann - a strong foundation to start from. Let’s make it new – for society and for yourself. Wij zijn op zoek naar een UX Writer (m/v/d) Fulltime - Op ons kantoor in Amsterdam of Heerenveen / deels vanuit huis Als UX Writer bij Riverty hou jij je bezig met onze strategie om daar te zijn waar onze gebruikers zijn en op de manier waarop zij ons nodig hebben, terwijl wij

Bekijk vacature »

Als PHP developer bijdragen aan beter onderwijs?

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een PHP developer die mee gaat werken aan de (door)ontwikkeling van de producten en zo helpt aan de uitvoering van hun ontwikkelprojecten. Je komt te werken binnen hun development team bestaande uit 6 ontwikkelaars. Ze staan zowel open voor meer junior als medior/senior developers. Je kunt snel veel verantwoordelijkheid krijgen en doorgroeien binnen het bedrijf. Bovendien ben je betrokken bij het bepalen van de product roadmap en de inbreng van (nieuwe) technologieën. De applicaties waaraan je werk worden gebruikt op onderwijsinstellingen door heel Nederland. De tech-stack bestaat voornamelijk uit Laravel (PHP), Vue.js en

Bekijk vacature »
Elio vp

Elio vp

12/03/2011 22:35:26
Quote Anchor link
Goedemiddag,

Een tijdje geleden heb ik hier een vacature geplaatst voor iemand die zin had om een groot project te beginnen of eventueel aan mee te werken omdat ik zelf er de tijd niet voor heb en mijn kennis is nog te schaars..

Uiteindelijk heb ik beslist om het toch zelf te doen (weliswaar samen met iemand anders, die bekwaam en ervaren genoeg is).

Nu een aantal maanden verder is het "zo goed als" afgerond.

Wat is dit?:

Een interventie systeem voor electrische fietsen...

Dus als men een probleem heeft met een fiets, voert men, of selecteert men de barcode van de fiets en selecteert uit de lijst met problemen of voert zelf een ander probleem in.

Aan de andere kant zit er een admin panel achter die dat hun techniekers op de baan kunnen sturen om deze de interventies te gaan laten oplossen.

De rest merk je zelf wel..

Modules:

- Client (geeft het probleem in met de fiets(en)
- Admin (Regelt de planning voor de techs en nog veel meer)
- Tech (Voert de opdrachten uit)
- Managers (Regiomanagers, kunnen fietsen toevoegen en de bestaande interventies bekijken..)

Je kan inloggen als

client: login: test pw: test (of zelf registreren en een filiaal kiezen)
manager: login: manager pw: manager
tech: login: tech pw: tech
admin: login: admin pw: admin

Met admin kan je alles aanpassen, dus graag een beetje gezellig blijven en het wachtwoord, nee alle wachtwoorden laten zoals ze zijn aub...

Verder zou ik het enorm appreciëren voor opmerkingen en eventuele ideeën.

Alvast bedankt.

Groeten

Ohjah, linkje: hier!

PHP hulp

PHP hulp

22/11/2024 07:33:23

Wesley PHP

Wesley PHP

12/03/2011 23:25:55
Quote Anchor link
Ik probeer je site te bekijken via mijn iphone maar dan krijg ik de melding you need to update your adobe flash player, dat vindt ik wel jammer en eigenlijk ook een minpunt.

Elio vp

Elio vp

12/03/2011 23:27:18
Quote Anchor link
Ahjah, dat was ik nog vergeten melden..

Jammer dat Apple zo belachelijk doet i.v.m adobe Flash..

Verder wil ik nog melden dat er aan een iphone-app wordt gewerkt!

Groeten!

Ps: Ik weet dat het jammer is maar er is een voorlopige eventuele oplossing voor..

-Hier-

Indien je een gejailbreakte iphone hebt dan is het nog makkelijker op te lossen..

En indien je geen 2.99eur wil betalen dan zijn er nog alternatieve oplossingen om deze gratis (al dan niet legaal) te downloaden, maar daar ga ik geen reclame voor maken..

Groeten
Gewijzigd op 12/03/2011 23:30:25 door Elio vp

Wesley PHP

Wesley PHP

12/03/2011 23:30:20
Quote Anchor link
Maar werkt heel je site dmv. Flash? Of alleenchet begin?

Elio vp

Elio vp

12/03/2011 23:31:07
Quote Anchor link
Flash -> amfphp

HaXe

Dus al wat je ziet is flash maar wat er achter zit niet..
Gewijzigd op 13/03/2011 00:08:46 door Elio vp

Obelix Idefix

Obelix Idefix

13/03/2011 10:03:09
Quote Anchor link
Ik word hypernerveus van elke keer dat piepje als ik ergens op klik.

Elio vp

Elio vp

13/03/2011 10:14:28
Quote Anchor link
Haha, jah idd.. da moet er nog uit.. opdrachtgever vroeg een klikje elke keer ze ergens op klikte.. "nu zijn ze daarvan afgestapt"..

Verder geen opbouwende kritiek?

Blijkbaar enkel negatieve opmerkingen..

Obelix Idefix

Obelix Idefix

13/03/2011 11:31:22
Quote Anchor link
Positieve opmerkingen zijn natuurlijk altijd prettig om (ook) te horen, maar daar wordt je site niet beter van ;-)

Pim -

Pim -

13/03/2011 13:29:07
Quote Anchor link
Waarom maak je niet gewoon een mooie HTML pagina? Dat is veel beter toegankelijk en (hopelijk ;) ) nog mooier ook...

Vincent Huisman

Vincent Huisman

13/03/2011 13:45:00
Quote Anchor link
bij de inlog zou ik ook nog doen wanneer je op enter drukt je inlogd de tab werkt namelijk wel

Maurice van der Elst

Maurice van der Elst

15/03/2011 06:46:11
Quote Anchor link
ik vindt het mooi! Enkel kom ik er met manager niet meer in! Heb geprobeerd via admin het ww van manager terug te doen naar manager enkel moet ik een regio selecteren en dat gaat niet...

Maurice

Elio vp

Elio vp

15/03/2011 18:24:11
Quote Anchor link
Hey,

Dank je voor je reactie,

En hartelijk dank voor je opmerking, was mij nog niet opgevallen.. is inderdaad een ferm foutje!

Dank je daarvoor!!

Maurice van der Elst

Maurice van der Elst

15/03/2011 20:46:55
Quote Anchor link
Elio vp op 15/03/2011 18:24:11:
Hey,

Dank je voor je reactie,

En hartelijk dank voor je opmerking, was mij nog niet opgevallen.. is inderdaad een ferm foutje!

Dank je daarvoor!!

Nu kom ik er inderdaad in :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.