intranet - mapinhoud weergeven, kunnen downloaden, submappen kunnen openen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

08/02/2005 15:29:00
Quote Anchor link
Hallo, ik ben bezig met het maken van een intranet (niet professioneel). Het is belangrijk dat mensen hun persoonlijke map kunnen zien en de bestanden kunnen downloaden als ze erop klikken, ook de submappen van hun weergegeven map moeten bekeken kunnen worden.

Ik heb al scriptjes gevonden voor mapinhoud weer te geven maar niet om de bestanden te downloaden of om de submappen te openen en terug te keren naar de hoofdmap.

Heeft iemand zo'n scriptje op kan iemand me helpen?

Dank bij voorbaat,

Frederiek Victor
student

PHP hulp

PHP hulp

15/11/2024 13:56:02

08/02/2005 16:51:00
Quote Anchor link
Ik heb er wel één maar die is niet echt gratis. Zitten heel wat script uren in en is nog steeds niet af

Maar zoek eens naar opendoc men of iets in die richting of script er zelf één

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.