invoer database script

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Vincent

vincent

28/07/2009 17:02:00
Quote Anchor link
goeden dag allemaal
ik ben dus al enige tijd opzoek naar een script wat het volgende doet
er bestaat een website www.cluster.dk die dit heeft alleen om hier bij aan te melden is erg lastig, en vaak duurt het erg lang ( maanden) voordat je een member mag/kan zijn

dus kwam een vriend op het idee dit zelf ook te starten zodat meer mensen er gebruik van kunnen maken alleen nu ben ik geen held in php, ben er een beetje mee begonnen door scripts die gepost zijn op t web te gebruiken doorlezen en zo hier en daar iets proberen te veranderen
html dat lukt me wel redelijk, ook al aantal tutorials gelezen maar weet niet precies wat ik moet hebben

er is iets wat ik gevonden heb waar je het mee kan maken wat er op lijkt alleen dit slaat dus elke invoer op in de database en dan zit deze natuurlijk binnen de kortste keren bom en bom vol zit je over de data limiet
http://www.bigprof.com/appgini/index.php

hier deze animated gif file laat zien wat ik precies bedoel

Afbeelding

nu is mijn vraag, heeft iemand info/tips/script om zoiets ongeveer in werking te krijgen
hopelijk kunnen jullie mij helpen

gr
vincent
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent

Er zijn nog geen reacties op dit bericht.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.