invoer is te lang, layout vervaagd
kenny rokven
14/11/2008 20:39:00Hey mensen, ik heb een probleem met het invoeren van een textarea:
www.rokven.com/invoer.jpg
Zie het invoerveld. Als ik ga typen, blijft hij doorgaan en voert hij niet automatisch een enter in, hoe kan ik zorgen dat dit wel gebeurd, want nu rekt hij heel me layout uit. Als die het weer moet laten zien:
www.rokven.com/profiel.jpg
alvast bedankt
www.rokven.com/invoer.jpg
Zie het invoerveld. Als ik ga typen, blijft hij doorgaan en voert hij niet automatisch een enter in, hoe kan ik zorgen dat dit wel gebeurd, want nu rekt hij heel me layout uit. Als die het weer moet laten zien:
www.rokven.com/profiel.jpg
alvast bedankt
PHP hulp
23/11/2024 19:18:52Yearupie Achternaamloos
14/11/2008 20:41:00een enter is : <br>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Yearupie Achternaamloos
Mar cel
14/11/2008 22:11:00Maak gebruik van de functie wordwrap.
Heelangwoonzondermaarookenlekeenenterwaardoorditlayoutdushelemaalverpestiskommabestweldomwanthetzieterdomuitkommaeigenlijkisditookeenbeetjedomgelulmaarhetwaseveneentest!
Heelangwoonzondermaarookenlekeenenterwaardoorditlayoutdushelemaalverpestiskommabestweldomwanthetzieterdomuitkommaeigenlijkisditookeenbeetjedomgelulmaarhetwaseveneentest!
Je moet het aantal kolommen en rijen opgeven.
Verder gooi je als je de data uit de database haalt nl2br over de data heen. (En misschien wordwrap, maar dat weet ik zo effe niet.)
Verder gooi je als je de data uit de database haalt nl2br over de data heen. (En misschien wordwrap, maar dat weet ik zo effe niet.)
Jan Koehoorn
14/11/2008 22:56:00Die textarea is lang niet hoog genoeg. Maak hem gewoon wat hoger met het rows attribuut en geef hem een cols attribuut. Dan lopen de regels vanzelf terug.