Invullen tabellen

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Android developer

De functie Schiphol is een plek om te reizen, te verblijven en te werken. Door middel van data en technologie richten we op al deze gebieden het leef- en werkklimaat optimaal in en zorgen we voor een slimmere en efficiëntere operatie. Wij ontwikkelen nieuwe producten en diensten vanuit de wensen en behoeften van onze klanten, voorspellen passagier flows en testen digitale oplossingen om rijen en andere pijnpunten in het proces te verminderen. Met slimme feedback van sensortechnologie maken we zelfs data van toiletten en stoelen inzichtelijk en bruikbaar. Het Commercial Platform bestaat uit multidisciplinaire teams met een end-2-end verantwoordelijkheid voor

Bekijk vacature »

Lead Java Developer

Dit ga je doen Je taken bestaan onder andere uit: Het aansturen van een development team bestaande uit 8 collega's op technisch maar ook HR gebied; Het maken van strategische keuzes omtrent de (nieuw)bouw van deze applicatie; Het maken van technische ontwerpen; Hands-on mee ontwikkelen met het team (met o.a. Java, Spring, Angular, REST); Reviewen van code en feedback geven op collega developers. Hier ga je werken Als Lead Software Developer ben je verantwoordelijk voor één van de vier Agile Java ontwikkelteams die bouwen aan technologie die duizenden instanties wereldwijd verbindt. Dit Agile team, data Jira en Confluence gebruikt en

Bekijk vacature »

Back-end Developer Java

Dit ga je doen Het (door)ontwikkelen van een zelfgebouwde applicatie in Java, Spring Framework, SQL, HTML, CSS en Javascript; End-to-end beheer m.b.t. de applicatie en koppelen van applicaties binnen het landschap; Ontwikkelen van rapportages voor de interne organisatie; Ontwikkelen van aanvullende functionaliteiten m.b.t. de applicatie; Uitvoeren van testen en code reviews. Hier ga je werken Binnen deze organisatie kom je te werken op de afdeling die medische gegevens verzamelt vanuit het hele land. Denk hierbij aan vertrouwelijke persoonsgegevens. Het team verwerkt al deze data met als doel het waarborgen en verbeteren van de kwaliteit van de zorg in heel Nederland.

Bekijk vacature »

Ervaren PHP ontwikkelaar

Functie Jij als PHP ontwikkelaar komt te werken in een team van 4 andere PHP ontwikkelaars. Je zult je voornamelijk bezig houden met: – Het ontwikkelen van nieuwe features – Doorontwikkelen van de API – Nadenken over de technische infrastructuur – Datakwaliteit Samen met het team ben jij verantwoordelijk voor de verdere ontwikkeling van de software en om de positie als marktleider in Europa te behouden. Ze werken volgens SCRUM in 2 wekelijkse sprints, werken met Jira voor alle tickets en communiceren veel via Slack. Eisen • Minimaal 3 jaar ervaring als back end developer • Je hebt affiniteit met

Bekijk vacature »

PHP Developer Symfony

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail. Hier ga je werken Als PHP Developer kom je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development teams welke ieder verantwoordelijk zijn voor hun 'eigen' klanten. Jouw team bestaat uit 6 backend

Bekijk vacature »

PHP Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen, implementeren en testen van PHP-oplossingen en Apps voor klanten en bedrijfsprocessen; Opstellen van requirements en uitwerken van de oplossingen; Testen van software en borgen van een soepele overdracht, inclusief documentatie; Proactief adviseren vanuit eigen expertisegebied over ontwikkelingen en verbeterpunten in technische toepassingen en processen binnen de organisatie. Hier ga je werken De organisatie is een ambitieuze en vooruitstrevende speler in de markt in de regio Rotterdam. Ze zijn de snelst groeiende in hun branche. Met een excellent aanbod en service willen zij de beste keuze zijn voor hun bestaande en nieuwe klanten. Dit alles doen

Bekijk vacature »

Experienced Lead Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Delft Vacature ID: 13301 Introductie We are seeking a Lead Java Developer for our team in the area of Delft. You will develop an application used exclusively by the engineers and geologists for site characterizations, which imports raw field and laboratory measurements for further processing, integration, ground modelling, and geotechnical analysis and reporting. The client/server application is entirely written in Java, and the server is hosted in the Amazon cloud, utilizing frameworks such as Spring and Hibernate, and connected to an MS SQL Server RDS instance. There is a trend towards using more

Bekijk vacature »

Junior Software developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een compact team met drie ervaren .NET ontwikkelaars. Wij werken op projectbasis en begeleiden zelf het hele traject van A tot Z. Wij bieden jou dan ook een brede functie aan met veel technische uitdaging! Ons traject ziet er als volgt uit: 1) Wij analyseren de behoefte van onze klant 2) Wij werken de behoefte uit en vertalen dit naar technische werkzaamheden en maken een uren/kosten schatting; 3) Wij gaan aan de slag met het ontwikkelen van het product met directe feedback van de klant, zodat datgene gerealiseerd wordt, wat gewenst is;

Bekijk vacature »

Senior Cobol Applicatieontwikkelaar

Bedrijfsomschrijving De IV- organisatie van de Belastingdienst is verantwoordelijk voor en verzorgt de ICT- voorzieningen. Het merendeel van de applicaties wordt op dit moment door de IV- organisatie zelf ontwikkeld, onderhouden en beheerd in het eigen data center. Naast de zorg voor continuïteit op de massale heffing- en inningsprocessen die plaatsvinden binnen een degelijke, stabiele omgeving, wordt er tevens volop gewerkt aan modernisering van het IV- landschap. Dit gebeurt deels intern door gebruik te maken van de expertise die intern aanwezig is, maar ook door het aantrekken van (kant-en-klaar) oplossingen en expertise uit de markt. Functieomschrijving In de applicatie ETM

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie As a .NET developer you start in a driven and diverse development team. Your team consists of 16 IT professionals, including 7 software engineers. Because your new employer is internationally active, there are also international IT professionals working in the IT department. As a result, the official language is English. As a team you are responsible for a new Cloud Native product. This product runs entirely in Azure with a Progress Database and various Azure Functions. In addition, this product has a JS front-end, a REST API system and a layer in C # .NET. The idea is therefore

Bekijk vacature »

Team Lead Java Developer

Functie Wat ga je doen als Java developer? Als Team Lead Java Developer draag een grote verantwoordelijk je stuurt ontwikkelaars aan en staat dagelijks in contact met jou ICT Manager. De team Bestaat uit front-end en backend systemen. Je ben in staat op hoog niveau de technische vak te bepalen en ook te bewaren. Je dag zie er als volgt uit, ontwikkelen van nieuwe en bestaande applicaties, het uitvoeren van processen en analyses en het beschrijven van functioneel ontwerpen. Ook zal samen met jouw Tester applicaties gaan testen door middel van peer reviews en het leveren van support aan gebruikers

Bekijk vacature »

Senior Front-End Developer

Als Senior Front-End Developer bij Coolblue verbeter je de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Wat doe je als Senior Front-End Developer bij Coolblue? Als Senior Front-end Developer werk je aan de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Je vindt het leuk om samen te werken met de UX designer om stories op te pakken. Daarnaast ben je trots op je werk en verwelkomt alle feedback. Ook Senior Front-end Developer worden bij Coolblue? Lees hieronder of het bij je past. Dit vind je leuk om te doen Verbeteren van de gebruiksvriendelijkheid van onze webshop voor miljoenen klanten. Nadenken

Bekijk vacature »

Medior/senior Python developer

Functie Bedrijven komen bij deze organisatie om technische vraagstukken op te lossen en hierin ook tot oplossingen te komen waar ze zelf misschien niet aan gedacht hadden. Jij gaat vanuit je ervaring dus niet alleen hands-on aan de slag met het ontwikkelen, maar zult ook zeker adviseren en proactief meedenken met de klant. Er zijn meerdere lange en/of korte projecten en het type klanten is heel uiteenlopend. Zo kun je terecht komen in een multidisciplinair scrumteam waarin je als Python developer meewerkt, of juist voor een kleiner (Greenfield) project aan de slag gaan waarin je veel breder bezig bent. Door

Bekijk vacature »

Software Developer

Functie omschrijving Veel begeleiding en de kans om je verder te ontwikkelen als software developer. Dat kunnen wij jou bieden bij deelname aan deze leuke traineeship. Je krijgt een mentor toegewezen die jou alle kneepjes van het vak leert. Heb jij al wat ervaring als software developer? Daar worden wij heel blij van! Lees snel verder! Bedrijfsprofiel Als software developer neem je deel aan een trainings programma in de omgeving van Haarlem waar je persoonlijk wordt begeleidt, zodat je alle kneepjes van het vak leert. Aan de hand van jouw kennis en ervaring krijg je een persoonlijk opleidingstraject. Je gaat

Bekijk vacature »

Front-end developer Consultancy in teamverband wer

Functie Het team bestaat uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. Momenteel zijn ze op zoek naar een ervaren Front-end of Fullstack developer die samen met de consultants aan de slag gaat om de business requirements te vertalen naar technische oplossingen. Los van het finetunen van extenties, help je bij het configureren van bijvoorbeeld een mobiel bankieren app. Hierin ben je van A tot Z betrokken en zie je bijvoorbeeld ook toe op de uitvoering van testen. Je expertise wordt optimaal benut en je krijgt verschillende kansen om deze uit te breiden door met verschillende innovatieve technologieën aan

Bekijk vacature »
Wil

Wil

07/11/2005 21:06:00
Quote Anchor link
Als beginnend php geinteresseerde heb ik soms wat hulp nodig. Sommige hebben we al geholpen met een script. Nu wil ik voor de voetbalvereniging al aan de slag voor de wk2006 om een poule spel te maken. Ik heb al enkele tabellen gemaakt maar nu moeten enkele tabellen bewerkt worden. Om het overzichte lijke te maken ga ik maar vraag voor vraag stellen en wie haal ik uit een antwoord weer genoeg om andere vragen niet te hoeven stellen.

Vraag 1:
Ik heb een tabel genoemd 'poule' met de velden poule_id en land. De waarden voor poule_id heb ik al ingevuld, de landen kan ik later pas invullen. Nu wil ik een scriptje hebben zodat ik het veld poule_id ophaal en dan het land kan invullen.

Volgens mij moet ik zo beginnen maar ik weet ff niet hoe ik moet koppelen aan poule_id

Select * from 'poule'

Insert Into 'poule' Set 'land' where ??

Ik wil alle mogelijke velden in de vorm van een formulier op mijn scherm gaan invullen.

Alvast bedankt.

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 21:21:57

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/11/2005 21:09:00
Quote Anchor link
Hoi Wil,

als het een éénmalige actie is, kun je het net zo goed in PHP MyAdmin doen, als je daar de beschikking over hebt.

Anders moet je inderdaad code gaan schrijven.

Wil

Wil

07/11/2005 22:44:00
Quote Anchor link
Jan:
Hoi Wil,

als het een éénmalige actie is, kun je het net zo goed in PHP MyAdmin doen, als je daar de beschikking over hebt.

Anders moet je inderdaad code gaan schrijven.
Voor deze tabel is het een eenmalige actie maar straks moet ik elke dag uitslagen verwerken en ook de gegevens van de landen die verder komen. Daarnaast wil de scripts over 2/4 jaar weer gaan gebruiken. Eogenlijk wil ik met dit doel mij PHP eigen maken. Ik wel een aantal boeken maar ik heb gemerkt dat met jullie hulp het makkelijker is voor mij om te leren.

Robert Deiman

Robert Deiman

07/11/2005 22:46:00
Quote Anchor link
Probeer eerst eens de tutorials, daarin staat veel uitgelegd over een verbinding met een database en hoe je met php en formulieren kan werken. Denk dat dat je al een heel eind op weg zou helpen.

- SanThe -

- SanThe -

07/11/2005 23:08:00
Quote Anchor link
@Wil: Zo te zien weet jij veel van voetbal. Nou ik dus niet. (Hou niet van voetbal, sorry) Maar ik ben wel ooit bezig geweest met het maken van een WK-poule. Is nooit afgemaakt want de voetbal was op een gegeven moment al begonnen. (LOL) Maar dat stuk script heb ik nog en ik wil het nog steeds afmaken. Wij hebben hier kort geleden met z'n allen een beginneling geholpen met het maken van een zeer leuk script, maar dat topic kreeg op een gegeven moment over 30-35 pagina's. Om dat te voorkomen wil ik best met jou dat script in elkaar zetten, maar dan via email. Dan kunnen we zoveel als nodig overleggen zonder dat het hier uit de klauwen loopt. Als het script dan voldoet en werkt zou het hier bij de scripts gepost kunnen worden zodat het voor iedereen beschikbaar is.
Ik hoop wel dat ik daar ander forumleden niet mee voor het hoofd stoot. Zowel, meld dit dan hier.

Robert Deiman

Robert Deiman

07/11/2005 23:12:00
Quote Anchor link
SanThe:
@Wil: Zo te zien weet jij veel van voetbal. Nou ik dus niet. (Hou niet van voetbal, sorry) Maar ik ben wel ooit bezig geweest met het maken van een WK-poule. Is nooit afgemaakt want de voetbal was op een gegeven moment al begonnen. (LOL) Maar dat stuk script heb ik nog en ik wil het nog steeds afmaken. Wij hebben hier kort geleden met z'n allen een beginneling geholpen met het maken van een zeer leuk script, maar dat topic kreeg op een gegeven moment over 30-35 pagina's. Om dat te voorkomen wil ik best met jou dat script in elkaar zetten, maar dan via email. Dan kunnen we zoveel als nodig overleggen zonder dat het hier uit de klauwen loopt. Als het script dan voldoet en werkt zou het hier bij de scripts gepost kunnen worden zodat het voor iedereen beschikbaar is.
Ik hoop wel dat ik daar ander forumleden niet mee voor het hoofd stoot. Zowel, meld dit dan hier.

Ik vind het een heel goed plan SanThe, zo loopt het op het forum idd niet uit de hand, en als het dan bij de scripts wordt gezet (uiteraard met voldoende uitleg) dan hebben we er allemaal wat aan.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/11/2005 23:15:00
Quote Anchor link
@ SanThe en Wil: ik heb ooit een spreadsheet gemaakt voor de EK2000 en de EK2004. Is dus in Excel en niet in PHP. Als er forumleden zijn die dat leuk/interessant vinden wil ik die wel online zetten. Geef maar een seintje :-)

- SanThe -

- SanThe -

07/11/2005 23:33:00
Quote Anchor link
Jan:
@ SanThe en Wil: ik heb ooit een spreadsheet gemaakt voor de EK2000 en de EK2004. Is dus in Excel en niet in PHP. Als er forumleden zijn die dat leuk/interessant vinden wil ik die wel online zetten. Geef maar een seintje :-)

Sorry Jan, maar met Excel (ik ben een beetje anti Billy) maak je mij niet blij.
Maar in mijn bovenstaand stukje ben jij dus zeker één van de mensen die ik zeker niet voor het hoofd wil stoten. Dus zeg het als je het graag anders ziet.
En ik zou ook zeer graag jouw assistentie (schrijf je dat nou zo?) hebben wat betreft een strakke layout. Daar ben ik nog een behoorlijke newbie in.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/11/2005 23:54:00
Quote Anchor link
@SanThe: uiteraard geen probleem. Assistentie voor de lay-out verleen ik graag!

Wil

Wil

08/11/2005 08:46:00
Quote Anchor link
@SanThe, lijkt mij een goed idee om het op deze manier te doen. Ik heb even een gmail adres aangemaakt zodat andere die ook nog nuttige tips hebben ook hun bijdrage kun leveren.

[email protected]

Jan, bedankt maar in Excel heb ik het vroeger altijd gedaan, zelfs een keer een poging gedaan om dan excel op I-net te plaatsen. Met 10 deelnemers ging het nog maar toen het er 40 waren al niet meer. Ik verwacht nu tussen de 100 á 200 deelnemers. Bij de EK2004 heb ik PHP gebruikt maar veel met de hand verwerkt, nu wil ik eigenlijk zo min mogelijk met de hand doen. En als we vroeg beginnen kunnen hier heel veel mensen plezier van hebben.

12/11/2005 08:15:00
Quote Anchor link
SanThe:
Jan:

Sorry Jan, maar met Excel (ik ben een beetje anti Billy) maak je mij niet blij.
Maar in mijn bovenstaand stukje ben jij dus zeker één van de mensen die ik zeker niet voor het hoofd wil stoten. Dus zeg het als je het graag anders ziet.
En ik zou ook zeer graag jouw assistentie (schrijf je dat nou zo?) hebben wat betreft een strakke layout. Daar ben ik nog een behoorlijke newbie in.

@SanThe ik heb je een PM gestuurd??

- SanThe -

- SanThe -

12/11/2005 11:02:00
Quote Anchor link
@Wil: Ik heb je (weer) gemaild. Mocht je deze niet ontvangen, laat het dan even weten.

12/11/2005 16:29:00
Quote Anchor link
SanThe:
@Wil: Ik heb je (weer) gemaild. Mocht je deze niet ontvangen, laat het dan even weten.

bericht ontvangen zie response mail

22/11/2005 23:07:00
Quote Anchor link
http://www.thugie.nl/?view=crewlink&crew=alies

mensen willen julie helpen klik allen op deze link aub alvast bedankt xxx

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

22/11/2005 23:10:00
Quote Anchor link
@ angel: volgens mij zit je op het verkeerde draadje

Willem Jan Z

Willem Jan Z

22/11/2005 23:34:00
Quote Anchor link
Volgens mij zit je je op de verkeerde site

23/11/2005 08:38:00
Quote Anchor link
angel:
http://www.thugie.nl/?view=crewlink&crew=alies

mensen willen julie helpen klik allen op deze link aub alvast bedankt xxx

Nou ik heb geklikt maar het bood mij weinig hulp :)

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.