inzoomen en uitzoomen website

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Dennis Fei

Dennis Fei

28/05/2012 11:03:55
Quote Anchor link
ik heb hier een website die zo goed als af is. In de diverse browsers wordt de site op 100% weergave uitstekend getoond. Wanneer ik echter inzoom tot bijvoorbeeld 150% Dan komt het logo (dat naarmaal linksboven staat) helemaal naar binnen toe. Het navigatiemenu (dat normaal rechtsboven staat) komt ook helemaal naar binnen toe.

Het tegenovergtelde wanneer ik helemaal uitzoom tot bijvoorbeeld 25% dan blijf de container mooi in het midden staan en de log staat vervolgens helemaal linksboven in het browser venster en het navigatiemenu staat vervolgens helemaal rechtsboven in het browser venster

Mijn vraag is in hoeverre dit geoorloofd is bij een website. Ik denk zelf van niet maar vraag het maar even.

PHP hulp

PHP hulp

28/11/2024 18:19:17

Reshad F

Reshad F

28/05/2012 11:33:59
Quote Anchor link
linkje van de website? en je moet rekening houden met het feit dat alle gebruikers je website goed kunnen zien.

dus mensen met een resolutie van 1280x800 maar ook van 1600x1200 vooral met die imacs enzo is dat wel een aardige klus omdat die een hele hoge resolutie hebben.

ik raad je aan om even naar een scaling meta tag te kijken die je hele website qua breedte en lengte aanpast aan het scherm van de gebruiker.

Dennis Fei

Dennis Fei

28/05/2012 11:48:17
Quote Anchor link
He reshadd,

bedankt voor je reactie. Ik heb de webwinkel echter tijdelijk ontoegankelijk gemaakt omdat ermee bezig ben vandaar dat ik de link niet mee kon sturen.

Reshad F

Reshad F

28/05/2012 11:57:53
Quote Anchor link
hmm heb je niet een dev omgeving online staan?

Dennis Fei

Dennis Fei

28/05/2012 12:24:22
Quote Anchor link
nooit aan gedacht maar ik ga het zeker overwegen

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.