Ip ban systeem?

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Pagina: « vorige 1 2

Robert Deiman

Robert Deiman

02/01/2006 17:51:00
Quote Anchor link
@ Arjan,
verdorie je was me weer voor trouwens zag ik net, maar die van jou is net wat beter, omdat je die exit er hebt staan, dan hoef je de rest niet in een else{ } te zetten.

@Roy
Die van hipska is niet veel groter, maar het voordeel is dat je een ban.php hebt, zodat je niet aan de pagina zelf hoeft te komen. Als je die in combinatie doet met die van Arjan is het helemaal top.
Dus een aparte pagina voor blocked ip's en dan met het script van Arjan controleren.

PHP hulp

PHP hulp

22/12/2024 22:32:18

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/01/2006 18:00:00
Quote Anchor link
phphulp to the rescue, combining knowledge for a better world :P.

02/01/2006 18:14:00
Quote Anchor link
@ Robert: Je hebt gelijk, Ik had niet aan ban.php gedacht maar meer aan de ip's toevoegen zonder ban.php. Mijn excuses!

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

02/01/2006 18:17:00
Quote Anchor link
Eventueel kan je ook een admin maken die regels toevoegt en verwijderd aan die ban.php. Maar ik blijf nogsteeds van mening dat je beter een mysql/postgre desnoods access database kunt gebruiken.

02/01/2006 18:21:00
Quote Anchor link
Okey ;) Ik zal mysql gewoon vaak moeten proberen en zodra het lukt kan ik weer nieuwere dingen uitproberen met mysql :) Bedankt :)

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.