ip gastenboek
En nu zou ik graag het ip adres willen hebben van de mensen die in mijn gastenboek schrijven.
Zodat ik eventueel mensen die (steeds rare) dingen zeggen van mijn site kan bannen is hier een php / html script voor ?
mijn gastenboek staat op http://www.markmensink.nl/gastenboek/index.php
Ik hoor het wel gr mark
dat gooi je in de 'ban' tabel, en aan het begin van een pagina check je of de bezoekers IP in de ban tabel staat.
werkt jammer genoeg niet met dynamische IP's, zoals die van mij. dus als ze mij ergens bannen, wat nog nooit is gedaan, dan ben ik zo weer terug ^^
ban je ze op username
zorg dat ze hun account moeten activeren
heb je iig hun juiste email adres
ban je op email adres
dan zit je toch wel goed :)
EDIT: typo
Gewijzigd op 31/10/2005 16:24:00 door Erik Rijk
Ik wil niet dat ze eerst moeten inloggen
Gewijzigd op 31/10/2005 18:49:00 door mark
Je leest het bestand uit en je hebt de ip's!
Alvast bedankt gr Mark Mensink
Mark, het loont echt om eens zelf te zoeken. Op oa deze site stikt het van de voorbeeldscripts over IP ban enzovoorts en jij vraagt maar als een blinde. Gebruik die handige zoekfuntie links eens!
Erik:
*knip*
ban je op email adres
*knip*
ban je op email adres
*knip*
Dit gaat helaas niet op... Zoek maar eens naar "Trashmail"... Trashmail.net, ideaal om op sites eens even te registreren, zonder je emailadres moeten vrij te geven...
Haasonline:
Mark, het loont echt om eens zelf te zoeken. Op oa deze site stikt het van de voorbeeldscripts over IP ban enzovoorts en jij vraagt maar als een blinde. Gebruik die handige zoekfuntie links eens!
jah dit heb ik al tig keer geprobeerd maar niks gevonden
en ik zal even duidelijk uitleggen wat ik wil:
ik wil een script met een admin (waar ik moet inloggen) waarbij ik kan zien welke ip adressen op mijn site of pagina's zijn geweest en dan wil ik op een knop blokkeer of blokkeering opheffen kunnen klikken en dat dan dat ip adres is geblokkeerd ik hoop dat iemand hier iets op weet
ps: ik heb een mysql database
Gr mark
Gewijzigd op 02/11/2005 18:21:00 door mark
Zulke sites kende ik niet eens
dit zal ik in mijn achterhoofd houden
hoe kan je daar tegen beveiligen?