Ip script met Tijd Limiet

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Kontjuh

Kontjuh

01/06/2005 20:52:00
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik ben al even aan het zoeken naar een bepaalde script. Maar helaas kan ik het niet echt vinden wat ik zoek.

Wat zoek ik precies:
Nou het zit zo, Via onze internet radio kan je een ONLINE verzoek plaatje aanvragen dit houdt in zodra er niemand live is kan je doormiddel van een NAAM & WACHTWOORD die je kan aanvragen bij ons, 1 verzoekplaat per uur aanvragen.
Het probleem echter is dat dit via een cookie gaat. En er dus altijd mensen zijn die dit door hebben en dit gaan verwijderen zodat ze er gewoon meer in een uur kunnen aanvragen.

Wat ik dus zoek is:
Een script waarbij je via inlog gegevens (naam + wachtwoord) in kan loggen en dat dit je IP voor een uur zeg maar blokkeerd en daarna weer vrij geeft.
Dus zeg maar met een tijd limiet.

Hopelijk weet iemand hier wat voor.
Alvast bedankt allemaal.

p.s het mag mysql zijn!

PHP hulp

PHP hulp

13/01/2025 21:07:47

Willem Jan Z

Willem Jan Z

01/06/2005 21:04:00
Quote Anchor link
Met sessies werken voor inlogsysteem, als ze plaat aanvragen tijd opvragen in db of de opgevraagde tijd wel meer dan een uur geleden is... Zo ja, nieuwe tijd opslaan en vrzoek doorsturen

Kontjuh

Kontjuh

01/06/2005 21:10:00
Quote Anchor link
Euhm,

ja het klinkt wel redelijk logisch maar heb geen idee wat je bedoeld eigenlijk.

Zoveel verstand heb ik nou ook weer niet met php.
Het gaat me eigenlijk dus om een script.

Het enige wat ik kan is eigenlijk scripts toevoegen en niet maken hihi

heb je een idee?

08/06/2005 21:54:00
Quote Anchor link
ook hier wil ik jullie graag bij helpen ...
voeg me even toe op msn of stuur me een mail dan regelen wij wat
[email protected]

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.