ip toevoegen aan database
Ik heb een vraagje ik ben aan het maken dat je bij registatie de ip toevoegt aan de database
alleen telkens als ik of iemand anders registreer voegt hij het zelfde ip addres in kan iemand mijn mischien vertellen wat ik fout doe
zo ziet hij er uit:
Code (php)
1
2
3
4
2
3
4
<?php
$d = 'INSERT INTO inlog (naam, ip, background, verbannen, geboortedatum, habbonaam, wachtwoord, mail, geslacht, opvraag_woord, regi_code, regi_status, rang, regi_datum) VALUES ("'.$name.'", "'.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].'", "images/bg.png", "nee", "'.$_POST['dag'].'-'.$_POST['maand'].'-'.$_POST['jaar'].'", "'.$_POST['habbonaam'].'", "'.md5($_POST['wachtwoord2']).'", "'.$_POST['mail'].'", "'.$_POST['geslacht'].'", "'.$_POST['woord'].'","'.$hash.'","nee","gebruiker",NOW())';
mysql_query($d) OR die (mysql_error());
?>
$d = 'INSERT INTO inlog (naam, ip, background, verbannen, geboortedatum, habbonaam, wachtwoord, mail, geslacht, opvraag_woord, regi_code, regi_status, rang, regi_datum) VALUES ("'.$name.'", "'.$_SERVER['REMOTE_ADDR'].'", "images/bg.png", "nee", "'.$_POST['dag'].'-'.$_POST['maand'].'-'.$_POST['jaar'].'", "'.$_POST['habbonaam'].'", "'.md5($_POST['wachtwoord2']).'", "'.$_POST['mail'].'", "'.$_POST['geslacht'].'", "'.$_POST['woord'].'","'.$hash.'","nee","gebruiker",NOW())';
mysql_query($d) OR die (mysql_error());
?>
Met vriendelijke groetjes
Nomis (Excusses als ik verkeerd heb geplaatst)
En welk ip-nummer is dat?
81.169.145.28
rzone.de
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Vincent
Nee ik zit bij inderdaad mijndomein ja.....
De info die ik krijg met whois is zeer summier, namelijk alleen dit:
Domain: rzone.de
Status: connect
Ik zou het aan je host vragen hoe dat komt. Persoonlijk vind ik het erg vaag en twijfelachtig. Het lijkt wel of jouw site eerst via hen gaat.
dit
maar voor iedereen eigen ip weer geven
als ik dat dan in een into query zet zal hij het toch gewoon moeten doen??
Als alles eerst via hun gaat is hun server altijd de remote_addr. Dus krijg jij altijd hetzelfde nummer te zien. En dat is toch je probleem?
en bij een anderen gebruiker van mijndomein heeft het wel goed:o
bij hem zie ik gewoon me eigen ip
Maar als dit dan niet aan het script licht,
wat ik al dacht zal ik mijndomein eens raadplegen
Altans toch bedankt
SanThe schreef op 22.08.2008 17:45:
Als alles eerst via hun gaat is hun server altijd de remote_addr. Dus krijg jij altijd hetzelfde nummer te zien. En dat is toch je probleem?
Nee dit klopt niet
http://www.v3.dj-visto.eu/test.php
is toch echt mijn ip... wat er staat
@Vincent: Het gaat over zijn script op zijn server.
SanThe schreef op 22.08.2008 17:50:
@Vincent: Het gaat over zijn script op zijn server.
@santhe
ik heb precies het zelfde script, zit ook bij mijndomein en hij geeft bij hem dat ene ip weer en bij mij niet, dat is toch gek?