Ipad, Iphone, Ipod, ....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

.NET Developer Microservices

Dit ga je doen Je taken zullen voornamelijk bestaan uit: Het ontwikkelen van software, inclusief vormgeving, implementaties, integraties en (automatisch) testen (.NET, C#, Azure, Docker, Microservices, Angular); Het in kaart brengen van software requirements; Zorgen dat jouw code kwalitatief hoogstaand is; Het uitvoeren van risico analyses; Een bijdrage leveren aan het continuous quality improvement process. Hier ga je werken Dat kanker een verschrikkelijke ziekte is die de wereld uit geholpen moet worden, is duidelijk. Binnen deze Gelderse organisatie die duizenden ziekenhuizen van producten voorziet, proberen ze daar via technische innovaties aan bij te dragen. Samen met 10 collega .NET developers

Bekijk vacature »

E-Identity Developer met Projectleider Kwaliteiten

Functieomschrijving Voor de kamer van koophandel zijn we op zoek naar een E-Identity developer met projectleider kwaliteiten. Voor deze opdracht zoekt KVK een Informatieanalist met Technisch Projectleider en ICT developer kwaliteiten, met kennis van E-identity. We zoeken in de breedte en niet specifiek in de diepte qua skillset. Een Junior Projectmanager, een Junior Informatieanalist, een Junior Developer (full stack), een Junior Designer en een Junior ICT architect ineen, met een sterk gevoel van stakeholder management en planning vaardigheden. Door de internationale setting, én de realisatie van ontsluiting van en naar basisregisters toe zijn wij op zoek naar enige ervaring binnen

Bekijk vacature »

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Senior SQR Java Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 13333 Introductie Are you passionate about contributing to the world's most advanced machines. Do you thrive in a challenging environment working with highly motivated and skilled teams? If so, we have the perfect opportunity for you! We are seeking a Senior Software Design Engineer for Sequence Tooling to play a critical role in creating and maintaining mission-critical software applications. In this role, you will focus on achieving maintainable software architecture that is transparent and easy to extend while maintaining a strong focus on software quality. You will work closely with

Bekijk vacature »

Ambitieuze medior developer

Wat je gaat doen: Heb jij al een paar jaar ervaring als developer maar wil jij naar the next level? In ons NextLevelDev Programma helpen wij jou om de volgende stap te zetten: een mooi programma aan trainingen op het gebied van Java, hippe frameworks, Agile/Scrum, OCP-certificering en optioneel: andere JVM-talen als Kotlin en Scala; Cloud (AWS, Azure, GCP) Soc Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Frontend Developer Vue Nuxt HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever levert elke dag betere digitale gebruikerservaringen. Ben jij geschikt als frontend Developer? Heb je ervaring met Vue en Nuxt? Vaste baan: Front-End Developer HBO €3.100 - €4.600 Zij bieden opdrachtgevers een complete dienstverlening op gebied van ontwerpen en ontwikkelen van websites, zoekmachine optimalisatie, online adverteren, content marketing en conversie verbetering. Zij werken met een eigen ontwikkeld CMS. Bij bij hun werk je aan onze eigen bedrijfsapplicaties. Je ontwikkelt met ons de meest nieuwe software. Wij blinken uit als het gaat om de inzet van technologie. Deze werkgever staat open voor elke nieuwe trend. Onze systemen zijn groot

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET developer start jij in een ontwikkelteam met 15 developers en twee testers. Samen zijn jullie verantwoordelijk voor financiële applicaties met meer dan 50.000 gebruikers. Een deel van het team is verantwoordelijk voor de webapplicaties van deze organisatie. Ook zijn er twee app ontwikkelaars werkzaam in het team die zich focussen op de mobiele applicatie. Als .NET ontwikkelaar ga jij aan de slag met de webapplicaties van deze organisatie. Hierbij maak jij o.a. gebruik van C# .NET, ASP.NET, T-SQL, Angular en TypeScript. De nadruk van jouw functie ligt wel op de backend van de applicatie. Wat jouw functie

Bekijk vacature »

Developer Full Stack

Functie omschrijving Full Stack Developer gezocht! Wij zijn op zoek naar een Full Stack Developer voor een bedrijf in de regio Nijkerk. Je maakt in deze functie onderdeel uit van een groeiend team met een goede ambitie waarbij eenheid, betrokken en overtreffen de belangrijkste kernwaardes zijn. Het bedrijf werkt volgens de AGILE/SCRUM methode, wat je o.a. terug vindt in de tweewekelijkse sprints, retrospectives en een daily standup. Je takenpakket bestaat uit: Bijdragen aan het door ontwikkelen, onderhouden en optimaliseren van een Saas applicatie; Bijdragen aan de innovatie van het bedrijf en hun klanten; Het ontwikkelen op de laatste technologie van

Bekijk vacature »

Medior PHP Developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Wil jij als developer werken bij een interne organisatie en de eigen software verder helpen ontwikkelen? Lees dan snel verder! In deze functie ga je werken als PHP Developer en de interne software en applicaties verder ontwikkelen. In het kort houdt dit in: Je gaat de interne applicaties en software verder optimaliseren. Verder bouw je verschillende API's en koppelingen tussen systemen. Je gaat het CRM-systeem door middel van PHP verder ontwikkelen. Ook ga je collega's ondersteunen bij vragen over de software en applicaties. Bedrijfsprofiel Dit bedrijf is actief in het

Bekijk vacature »

Als Front-end developer samenwerken met de beste c

Functie Momenteel zijn we voor één van de projecten bij hun key partner, een voorloper in de energiesector, op zoek naar gedreven Front-end developers. Ze nemen de lead in dit project en werken uitsluitend met vooruitstrevende technologieën. Ze verwachten dat de technologie die hier wordt ontwikkeld uiteindelijk door veel meer grote corporates, in verschillende sectoren zal worden toegepast. Dit is dan ook een heel uitdagend project om aan mee te gaan werken. Het team bestaat o.a. uit User Experience designers, Data Scientists en Software Engineers. De consultants en ontwikkelaars werken volgens de Design Thinking methode waarbij de eerste stappen van

Bekijk vacature »

Product Developer (M/F), Fulltime 40 h/week

A global Plantbased revolution – that is our dream. Maximising the protein transition – that is our mission. Producing and developing sustainable and delicious products – that is what we do. Ojah is a fast growing company with a mission and has the ambition to be the world leader in its field. To support this growth we are hiring new colleagues. People that would like to make a difference and dare to dream big. With currently a 150 colleagues proudly working on our exceptional products. Working in a dynamic surrounding that runs full speed ahead. We need you! Product Developer

Bekijk vacature »

Laravel / PHP developer

Functie omschrijving Wij zijn op zoek naar een Medior PHP / Laravel Developer voor een IT-consultancy in de omgeving van Hoofddorp! Ben jij op zoek naar een leuke nieuwe uitdaging binnen een veelzijdige werkomgeving? Lees dan snel verder! Binnen dit bedrijf werk je in een ontwikkelteam, waarin je zeer betrokken bent en meedenkt over softwareoplossingen. Binnen dit Team hou je je bezig met het aanpassen, verbeteren en vernieuwen van de logistieke oplossingen. Je zult je bezig houden met de volgende werkzaamheden: Je gaat aan de hand van de wensen van klanten software ontwikkelen; Je bent bij het gehele proces betrokken;

Bekijk vacature »

Lead Front-end developer

Functie Hun huidige applicatie worden ontwikkeld in o.a. React, Redux, TypeScript. Ze werken graag met de nieuwste technieken en tooling en zoeken ook developers die hier proactief op zoek naar gaan. Als senior/lead developer ben je een kartrekker in het team. Naast het meedenken over bijvoorbeeld de architectuur of toepassing van nieuwe technieken krijg je ook veel tijd om de meer junior (front-end) developers te begeleiden. Zo kun je bijvoorbeeld 1 dag in de week met 2 collega’s bezig zijn om samen met hen te kijken naar hun ontwikkeling, doelstellingen en uiteraard de gewenste begeleiding hierin. Hiernaast sta je als

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 17:03:44
Quote Anchor link
Beste,
ik wil een application maken voor de Apple producten die dan ook download baar is op Itunes.

Daar zouden ze zich dan eerst moeten registreren.
Daarna kunnen ze inloggen.

Dus ik moet een database koppelen. Welke database zou ik best gebruiken?
Blijven bij mySQL?

Welke programmeertaal (talen misschien)?
Php zal niet lukken vrees ik.

Ik koop binnenkort ook een Ipad. Daarom zou ik graag apps maken.
Gelieve wat informatie te geven hoe dit in z'n werk gaat en misschien vorige vraagjes op te lossen.

Heb nog niet echt gegoogled maar wil jullie antwoorden ook graag eens horen.
Dem

PHP hulp

PHP hulp

18/02/2025 23:50:55

Wouter J

Wouter J

06/06/2012 17:06:13
Quote Anchor link
Apps voor Apple producten is niet zo heel makkelijk. Je moet daarvoor namelijk een Mac hebben.

Ik heb geen Mac, dus meer kan ik je helaas niet vertellen.

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

06/06/2012 17:06:53
Quote Anchor link
Je kan een API bouwen die het inloggen vanaf je iOS-applicatie verifieert via een JSON-string? Dan kan je gewoon PHP en MySQL gebruiken.
Gewijzigd op 06/06/2012 17:07:18 door - Ariën -

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 17:08:34
Quote Anchor link
@ Wouter, heb het gevonden.
Alleen heb ik ook geen Mac, is er hier (misschien) een oplossing voor?

@ Aar, bedankt voor de tip. Maar ik wil ook graag slide effecten.
Dus weet niet of dit zo werkt.

Of is het alleen de php dat je dan bedoelt?
Gewijzigd op 06/06/2012 17:08:52 door - Diov -

- Mark -

- Mark -

06/06/2012 17:15:47
Quote Anchor link
Je zou een hackintosh van je PC kunnen maken maar ik weet niet zeker of er ook hardware eisen aan de sdk van apple hangen.

Als je een goedkope Mac wilt om op te programmeren zou ik even wachten tot de nieuwe Mac Mini's uitkomen. Je kunt dan waarschijnlijk een goedkope huidige generatie Mac Mini op de kop tikken voor 400 Euro.

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 17:18:59
Quote Anchor link
@ Mark, ik heb pas een nieuwe laptop gekocht.
Maar misshien is dat wel de enigste oplossing.

Tevens ben ik ook nog maar 15 jaar oud. Ik moet ook nog wat sparen ;p.
Ik heb al wat gegoogled en via enkele tools zou je toch via een windows pc apple apps kunnen ontwikkelen.

Toevoeging op 06/06/2012 17:20:12:

Ik vind trouwens ook Eclipse.
Kan die ook apple apps ontwikkelen?
Iemand enige ervaring?

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 17:49:38
Quote Anchor link
Jammer joh!

Om iOS apps te maken heb je toch echt Xcode nodig en die is alleen beschikbaar voor Mac OS X.
Ik ben Apple Developer en tsja... Je moet ook nog eens 8 tientjes per jaar neerleggen om Developer te mogen zijn.

Kortom, je hebt nodig:
- Een Mac
- Een Developer Licentie
- Een iPod touch, iPad of iPhone om apps te testen.

M.b.t. de connectie tussen een app en MySQL is het maken van eigen API's verboden. Deze worden niet toegelaten door Apple. Je zult gebruik moeten gaan maken van JSON.

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 18:01:56
Quote Anchor link
@Rick, bedankt voor je raad.
Ik had al ergens gelezen dat je moet betalen voor apple dev.

Zoals aar al zei: via JSON.
Maar na wat grondig google werk vond ik deze site.

Heb het vertaald met google translate.
http://translate.google.com/translate?sl=en&tl=nl&js=n&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Ftechexxpert.blogspot.be%2F2011%2F08%2Fhow-to-virtualize-os-x-lion-on-windows.html&act=url

De download tijd is ongeveer 1 uur.
Ik ga dit nu nog niet installeren maar wachten tot ik een nieuwe hard schijf heb van HP.
(voriga was een slechte ;s)

Nog een vraagje Rick.
Hoe haal je die Developer Licentie? En heb je die nodig? Anders werkt de link hierboven niet.

Roel -

Roel -

06/06/2012 18:13:09
Quote Anchor link
Begin er niet aan. Vaak zijn het hele gebrekkige besturingssystemen, en ik kan het weten want ik heb het zelf ook geprobeerd. Als je apps wilt maken voor een iPhone, iPod Touch of iPad, dan zul je toch echt een Mac nodig hebben vrees ik. (of je moet van een hoop ellende houden)

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:15:09
Quote Anchor link
Hoi,

De Developer Licentie haal je binnen door je te registreren via: https://developer.apple.com/programs/ios/
Daar maak of kies je een Apple ID die je wilt laten registreren als Developer. Daarmee log je o.a. in op iTunes Connect.

Ik raad je echter aan eerst even te oefenen met Xcode en het programmeren van iOS Apps. Apple heeft een streng toelatingsbeleid. Apps die fouten bevatten of geen (goede) functies hebben worden niet toegelaten tot de App Store.

Je hebt zeker een licentie nodig. Zonder licentie heb je dus geen toegang tot iTunes Connect (het beheerderssysteem van je apps) en kan je jouw apps niet signeren met een Developer Certificaat van Apple. En je raadt 't al. Ongesigneerde apps worden niet toegelaten, sterker nog; die kunnen niet worden geïnstalleerd op een device.

Wat bedoel je met:

Dem Ian op 06/06/2012 18:01:56:
Anders werkt de link hierboven niet.

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 18:21:19
Quote Anchor link
@ Roel, dat is waar.
Ik ga er niet meer op verder.

Als je dan al een mac hebt, moet je ook nog eens iOs Developer Progem downloaden.
99 dollar per jaar.

27 cent per dag, als je dan ook nog eens een degelijke hosting wil voor een website.
Je laptop moet je er dan ook nog bijrekenen.

Heb gekeken naar de Mac mini. Zit er daar een scherm ingebouwd ofzo?
Of moet je dat dan ook eens kopen?

Daarna moet ik dan ook een ipad kopen.

Op de mac's staat ook geen microsoft office word of powerpoint dat ik wel degelijk nodig heb in school. Dan moet je weer betalen.

Totaalplaatje voor een app te kopen: €2000

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:28:59
Quote Anchor link
Een Mac Mini is alleen een soort computer, je hebt daar nog een display bij nodig.

Tevens is het verstandig voordat je überhaupt een licentie koopt eerst even te leren hoe je Apps programmeert. ;)

Succes en als je vragen hebt hoor ik het wel!

Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:37:47
Quote Anchor link
Tja soms moet je eenmaal investeren om ergens mee te beginnen, maar dat verdien je daarna makkelijk terug. En dat totaal plaatje van € 2000 weet ik niet waar jij dat op baseert.

Huidige mac mini (nee daar zit geen scherm bij, bij een gewone PC toch ook niet? tenzij je een aanbieding hebt) kosten iets rond de € 700,00 en een macbook heb je al voor € 1300,00. Hou je huidige laptop voor school voor je school vanwege offcice en powerpoint (Apple heeft hun eigen office shizzle, zit dat niet bij je OS in?)

Apple developer kost geld? Voor zover ik weet niet, ik ben geregistreerd als developer bij Apple en heb geen 99 dollar hoeven te betalen, of komt dat zodra je een App in iTunes zet?

Dus ik kom hooguit op zon € 1400,00. Een iPhone/iPad heb je eerst niet percee nodig omdat je gewoon iPhone/iPad simulator krijgt bij je Xcode (het is wel makkelijk als je een iPhone hebt maar is niet percee noodzakelijk). Xcode is een gratis programma en om een App te maken dien je Obective C geval te gebruiken. Ik zelf vind het erg veel op AS3 lijken. Alleen er is niet zo heel veel documentatie/sites te vinden als over PHP. maar als je je echt inzet is het te doen.

En anders kun je altijd nog een Macbook/Mini huren voor 1 a 2 maand? Kun je testen of het wat is, en hoef je niet gelijk iets aan te schaffen. Maar met iPhone/iPad Apps valt best wel wat te verdienen (als je het goed doet, maar ja dat is met websites ook zo)..
Gewijzigd op 06/06/2012 18:38:46 door Joakim Broden

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:39:59
Quote Anchor link
Hoi Hertog Jan,

Developer SDK is gratis, net als Xcode. Echter wanneer je apps wilt plaatsen in de App Store gaat het je geld kosten.
Ik ben het niet met je eens over de iOS Simulator. Hierop kan je zeker wel je app testen, maar veel features werken daar niet in.
Denk aan bijv. Push Berichten.

Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:40:22
Quote Anchor link
Ik heb laatst trouwens wel gehoord dat het op een Windows kan via 1 of andere manier maar dat het wel bagger werkt.

En er is ook iets dat je het in HTML5/Javascript bouwt en dat je het dan kan exporteren naar een iPhone App of zoiets. Zelf heb ik dat nog nooit geprobeerd aangezien ik het liever via de officiële manier doe.

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:41:49
Quote Anchor link
Tsja... Kijk eens naar PhoneGap. Maarja, zonder certificaat geen App Store! ;)

Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:43:11
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 18:39:59:
Hoi Hertog Jan,

Developer SDK is gratis, net als Xcode. Echter wanneer je apps wilt plaatsen in de App Store gaat het je geld kosten.
Ik ben het niet met je eens over de iOS Simulator. Hierop kan je zeker wel je app testen, maar veel features werken daar niet in.
Denk aan bijv. Push Berichten.

Ah dus die App Store komt later pas, dat is dus geen groot problemen. Want dat kun je eventueel aan de klant doorberekenen of terug verdienen via inkomsten via je App.

Wat betreft die iOS Simulator, ah oké ik ben pas sinds een tijdje bezig met Apps en heb tot nu toe altijd nog kunnen redden met de Simulator.

En Rick ik bedoelde PhoneGap ja ;-)

In iedergeval bedankt voor je informatie ;-) Weet ik ook weer paar nieuwe dingen.

Ohja 9 van de 10 keer is een iPhone app niet van toepassing maar is een mobiele website (met de functionaliteiten van een App) beter voor de kleine budgetten ;-)
Gewijzigd op 06/06/2012 18:46:22 door Joakim Broden

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:45:24
Quote Anchor link
Graag gedaan! Denk er wel aan dat als je klant Push berichten wilt dat je een probleem hebt. Want ook als je jouw EIGEN app op je EIGEN Device wilt gebruiken heb je een certificaat nodig ;)

Joakim Broden

Joakim Broden

06/06/2012 18:47:21
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 18:45:24:
Graag gedaan! Denk er wel aan dat als je klant Push berichten wilt dat je een probleem hebt. Want ook als je jouw EIGEN app op je EIGEN Device wilt gebruiken heb je een certificaat nodig ;)

Stomme Apple :-P

Roel -

Roel -

06/06/2012 18:47:39
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 18:15:09:
Hoi,

De Developer Licentie haal je binnen door je te registreren via: https://developer.apple.com/programs/ios/
Daar maak of kies je een Apple ID die je wilt laten registreren als Developer. Daarmee log je o.a. in op iTunes Connect.

Ik raad je echter aan eerst even te oefenen met Xcode en het programmeren van iOS Apps. Apple heeft een streng toelatingsbeleid. Apps die fouten bevatten of geen (goede) functies hebben worden niet toegelaten tot de App Store.

Je hebt zeker een licentie nodig. Zonder licentie heb je dus geen toegang tot iTunes Connect (het beheerderssysteem van je apps) en kan je jouw apps niet signeren met een Developer Certificaat van Apple. En je raadt 't al. Ongesigneerde apps worden niet toegelaten, sterker nog; die kunnen niet worden geïnstalleerd op een device.

Wat bedoel je met:

Dem Ian op 06/06/2012 18:01:56:
Anders werkt de link hierboven niet.

Op gejailbreakte devices wel. :-)
Maar ik neem aan dat je daarvan op de hoogte was.

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 18:55:17
Quote Anchor link
Klopt, maarja.. Dat mag niet meer he, anders wordt je licentie ingetrokken :)

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.