Ipad, Iphone, Ipod, ....

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Back-end Developer

Functieomschrijving Heb jij kort geleden jouw HBO ICT diploma in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een gewaardeerde werkgever in regio Oosterhout zijn wij op zoek naar een back-end developer. Kennis of ervaring met C# & SQL is een must! Je bent verantwoordelijk voor de beheer en ontwikkeling van de software; Je draagt bij aan de implementatie van aanpassingen, verbeteringen en aanvullingen in de C# based applicaties; Je test de software en ontwikkelt deze door; Je houdt je bezig met het ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten; Je brengt de aanpassingssuggesties van klanten in kaart, om

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Software Programmeur PHP

Functie Wij zijn op zoek naar een PHP programmeur voor een leuke opdrachtgever in omgeving Alblasserdam. Heb jij altijd al willen werken bij een bedrijf dat veilige netwerkverbindingen levert door middel van veilige oplossingen? Lees dan snel verder. Hoe kan jouw dag er straks uitzien? Je gaat software en webapplicaties ontwikkelen met behulp van de talen C / C++ / PHP. Je gaat technische klussen uitvoeren op locatie bij klanten. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een projecten goed verlopen. Je gaat klanten ondersteunen op het gebied van geleverde software en webapplicaties. Tevens

Bekijk vacature »

Front-end developer (Angular)

Functie Het team bestaat uit een architect, fullstack developers, app developers, de product owner en projectmanager. Eenieder draagt vanuit zijn discipline bij aan een complete oplossing voor de klant. Uiteraard zul je hierin nauw samenwerken met je collega’s. Jij wordt verantwoordelijk voor de front-end implementatie en fungeert als lead op dit gebied binnen het team. Je kunt helder formuleren, ideeën uitdragen en overbrengen aan je collega’s. Qua technische stack is het vooral van belang dat je ervaren bent met Angular, HTML5, CSS en TypeScript. Verder is ervaring in NgRx, Bootstrap, BEM en Cypress een pré, evenals affiniteit met UX/UI Design!

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als ervaren Front end developer bent een expert het gebied van Javascript en React. Je wordt onderdeel van een multidisciplinair team bestaande uit een PO, twee Front end developers, een DevOps/Back end developer, een UX/UI designer en een projectmanager. Verder is er iemand verantwoordelijk voor de HR en is de algemeen directeur nauw betrokken bij alle projecten. Dagelijks hou jij je bezig met de verschillende projecten die zijn opgenomen in de sprint. Daarnaast denk je mee over mogelijke oplossingen om de behoefte van de klant op de beste manier in te vullen. Verder spar jij intern met collega’s

Bekijk vacature »

Software Developer

Dit ga je doen Je bent verantwoordelijk voor de warehouse applicatie die een integratie heeft met de PLC laag; Je ontwikkelt in C#/.Net; Je werkt mee aan de migratie naar .NET 6; Je bent verantwoordelijk voor het ontwikkelen van interfaces en het visualiseren van componenten; Je denkt mee over het design voor business oplossingen; Je bent verantwoordelijk voor het testen van de gebouwde oplossing. Hier ga je werken Voor een internationale organisatie in de transport zijn wij momenteel op zoek naar een Software Developer. Zij zijn wereldwijd de grootste speler en lopen voorop met het automatiseren van alle processen van

Bekijk vacature »

Java Developer

Dit ga je doen Het ontwikkelen van nieuwe software; Het ombouwen van de bestaande software; Zowel back- als front-end software ontwikkelen; Het testen; Het implementeren van de volledig geteste software; Het verzorgen van nazorg en het oplossen van bugs; Het opstellen en bijhouden van procesdocumentatie; Je draagt bij aan het agile/scrum processen van het team. Hier ga je werken Ongetwijfeld heb je een of meerdere producten van deze organisatie in huis. Het proces erachter, daar ben je ongetwijfeld minder bekend mee. Deze opdracht geeft je de kans meer over dit proces te weten te komen en een mooie bijdrage te

Bekijk vacature »

Full stack developer

Wat ga je doen als Full stack .NET developer Microsoft 365? Je stelt je op als sparringpartner voor het team en PO over toekomstige functionaliteiten, architectuur en mogelijke nieuwe producten. Je bent mede-verantwoordelijk voor het vertalen en omzetten van een user story in een passend technisch design. Je implementeert functionaliteiten op basis van een technisch design en user story. Je bent mede-verantwoordelijk voor het beheer van Azure DevOps, waaronder het beheer van GIT, Build Pipelines, Release Pipelines en geautomatiseerde testen. Hier herken jij jezelf in Hbo werk- en denkniveau of hoger aangevuld met relevante certificeringen en/of cursussen; Minimaal 3 jaar

Bekijk vacature »

Senior Software Developer C++

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Vacature ID: 13342 Introductie Do you want to work for one of the most innovative companies located in the region of Eindhoven. Currently Due to growth we are looking for a Senior Software Developer. Our client is a high-tech company with international roots and can provide you with a challenging opportunity. Functieomschrijving Responsibilities: Design, develop, and maintain high-quality software applications in C++ Collaborate with other engineers, product managers, and stakeholders to understand requirements and develop solutions Write clean, maintainable, and efficient code Conduct thorough testing and debugging to ensure high-quality software Optimize applications for

Bekijk vacature »

Backend developer

Functie omschrijving Ben jij graag bezig met de back-end van applicaties? Zou je dit graag willen doen voor een kleine werkgever waar ook tijd is voor een drankje op zijn tijd? Je taken hierbij zullen bestaan uit: Gebruik maken van de volgende technieken: .NET (core), C#, SQL, XML, MVC, JSON, REST & SOAP API. Gebruik maken van de volgende tools: Visual Studio, GIT, Jira, Jenkins. Bovengenoemde technieken en tools ga je gebruiken om: Nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Wijzigingsverzoeken van klanten uitvoeren. Verzorgen van koppelingen tussen data. Bedrijfsprofiel Jouw nieuwe werkgever bevindt zich in regio Raamdonksveer en bieden oplossingen op gebied

Bekijk vacature »

Software developer (Python)

Functie Je komt te werken in het IT-team bestaande uit de Lead developer en 4 (medior/senior) developers. Gezamenlijk werken jullie aan de verbetering en uitbreiding van de software. Binnen het development team is er veel vrijheid en zelfstandigheid, zonder dat ze hiermee afdoen aan de kwaliteit. Zo hebben ze elke ochtend een korte stand-up (10:00 uur) en houden ze zo nu en dan pair-programming sessies. Ook is er een hele professionele ontwikkelcyclus waarbij code altijd eerst door een collega wordt getest voordat het naar deployement gaat. Je hebt in je werk oog voor kwaliteit, risico’s en het klantbelang. Communicatie met

Bekijk vacature »

SQL Database developer

Functie omschrijving Wil jij meewerken aan het creëren van slimme software om magazijnen als een geoliede machine te laten lopen? Wij zoeken een zorgvuldig persoon, iemand die niet snel de hand omdraait voor complexe algoritmes. Denk jij dat jij de SQL ontwikkelaar bent die wij zoeken? Lees snel verder en wie weet zitten we binnenkort samen aan tafel! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je houdt je bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van MS SQL server databases, dit doe je met T-SQL als programmeer laag. Je gaat aan high-end software oplossingen werken, dit doe je voor de optimalisatie

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »

Als Lead PHP developer bijdragen aan het onderwijs

Functie Als Lead PHP developer zet je samen met het team en de andere lead developers de technische lijnen uit als het gaat om het ontwikkelen van de applicaties en bepaal je samen met de PO waar elke sprint aan gewerkt zal worden. Je kunt op basis van een user story een goede aanpak formuleren en een planning opstellen, en andere hierin meenemen. Wanneer je team code schrijft verwacht je degelijke oplossingen, bij voorkeur gebruik makend van Domain Driven Design. Je ziet toegevoegde waarde in het beoordelen van het werk van collega’s om zo samen te streven naar hoge kwaliteit

Bekijk vacature »

Junior Outsystems developer

Functie Als junior Outsystems developer wordt jij onderdeel van een multidisciplinair team van 23 software engineers. Ons team werkt agile en termen als Continuous Integration en Continuous Delivery zijn bij ons dagelijkse koek. Wij werken aan uitdagende en afwisselende projecten met als doel onze klanten een totaal oplossing aan te bieden. Als junior Outsystems developer krijg jij bij ons de kans om jezelf te ontwikkelen naar een volwaardige ervaren en gecertificeerde Outsystems developer. Jij een team met ervaren mensen (10+ ervaring) om je heen. Zo heb jij niet het gevoel dat jij meteen in het diepe wordt gegooid en uiteraard

Bekijk vacature »

Pagina: « vorige 1 2

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 18:57:33
Quote Anchor link
Oké, over die mac-mine.
zou je die kunnen verbinden met je laptop?

Iemand die ik ken had ooit eens windows vista (of 7) MET apple. Weet niet of alle functies eropzaten.

De apple developer kost wel geld als ik op deze site kijkt.
https://developer.apple.com/programs/ios/

99$/ year staat er naast de Enroll button.

Extra vraagje, hoeveel kost het om je app in de app store te plaatsen?
Van objective-c heb ik al wat tutorials van doorgenomen omdat het vaak op dit forum gebruikt wordt.

Het lijkt een beetje op classes als ik het op het eerste zich zag.

Zo zou mijn project eruit zien:
- Hoofdsite met registratie, waar m'n misschien ook via fb kan inloggen.
Ook kunnen ze heel de online 'game' bezoeken.

- Mobiele site, voor mensen die nog geen apps kunnen downloaden.

De gewone sites zijn bijna helemaal af. Dus nu aan het volgende stadium.

Via de apps zou het dus makelijker zijn voor de consument. Ik ging ze eigenlijk gratis aanbieden en dan later als het blijkt te werken een 'donnatie' vragen.
Niet verplicht dus.

Maar dan kan je geld verdienen met premium functies in het spel.

Bedankt alvast over de tip van de ios simulator.
Ik zal ook eens kijken om een mac mini eerst te huren en daarna misschien te kopen.

Bedankt voor alle tips alvast.

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 17:37:43

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 19:02:34
Quote Anchor link
PAS OP! Ook Apps met een "Doneer" knop worden geweigerd! Zover ik weet moet je een Apple Display hebben voor een Mac Mini. Je betaalt 80 euro per jaar en je kan dan onbeperkt aantal Apps aanbieden voor keuring en daarna plaatsing.

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 19:13:52
Quote Anchor link
Bedankt Rick.
Ik zou een macbook kunnen huren voor 12 weken aan 36 euro.
Heb de goedkoopste gekozen.

http://www.macrent.be/pages/98/list/219/913/MacBook%20Pro%2013%20Inch%202.4%20Ghz%20Dual%20Core%20Intel%20Core%20i5.html

En het is van Belgie.
Ik heb hem wel nog niet bestelt.

Die 80 euro zal ik wel moeten betalen.
De doneer knop wordt niet in de app getoont, wel op de hoofdwebsite.

Rick de Jong

Rick de Jong

06/06/2012 19:18:18
Quote Anchor link
Ik wens je veel succes. Ik heb ook een bedrijfje in o.a. iOS-apps.

Mocht je vragen hebben dan hoor ik dat wel, ik beantwoord ze graag :)

- Diov  -

- Diov -

06/06/2012 19:22:40
Quote Anchor link
@Rick, bedankt voor je hulp.

Als je een bedrijfje hebt in iOS-apps dan zal dat wel goed verdienen.
Is dit wel zo? Of is het een gewone hobby die wat groot geworden is?

Roel -

Roel -

06/06/2012 19:46:23
Quote Anchor link
Rick, dan heb ik aan jou direct een vraag. Het zit namelijk zo, we zitten met een project op school dat roosters toont (althans, dat is de bedoeling).

Weet jij misschien hoe je een zoekfunctie maakt die gebaseerd is op een NSMutableArray? De zoekbalk hebben we al. Het is zo'n ongewikkelde boel met ViewControllers, Factories e.d. dat we het overzicht half kwijt zijn. :-(

Bartje Jansen

Bartje Jansen

07/06/2012 07:51:25
Quote Anchor link
Rick de Jong op 06/06/2012 19:02:34:
Zover ik weet moet je een Apple Display hebben voor een Mac Mini.

De Mac Mini is juist op de markt gebracht voor mensen die hun huidige PC-kast willen vervangen voor een Mac. En dus gebruik willen maken van hun huidige keyboard, muis en monitor. De Mac Mini heeft 4 USB poorten en 1 HDMI poort, met standaard nog een verloopsnoertje van HDMI naar DVI.

http://www.apple.com/nl/macmini/specs.html

Toevoeging op 07/06/2012 08:04:44:

Dem Ian op 06/06/2012 18:21:19:
Als je dan al een mac hebt, moet je ook nog eens iOs Developer Progem downloaden.
99 dollar per jaar.
Quote:
Die 99 dollar betaal je pas wanneer je jouw App in iTunes wilt publiceren.

Quote:
Heb gekeken naar de Mac mini. Zit er daar een scherm ingebouwd ofzo?
Of moet je dat dan ook eens kopen?

Je kunt iedere monitor of televisie met HDMI of DVI aansluiting gebruiken. Verloopsnoerje HDMI-DVI wordt standaard meegeleverd.

Quote:
Daarna moet ik dan ook een ipad kopen.

Is niet nodig, je kunt deze ook virtueel draaien, zit standaard in de software. Voor testen van je eerste Apps voldoet dit. Later wil je wel een echte hebben, maar dan voldoet een 2e hands ook. Scheelt weer geld.

Quote:
Op de mac's staat ook geen microsoft office word of powerpoint dat ik wel degelijk nodig heb in school. Dan moet je weer betalen.

Open Office doet wonderen, al kun je ook MS Office (met studentenkorting) aanschaffen.

Quote:
Totaalplaatje voor een app te kopen: €2000

Dat is een keuze, je kunt ook voor een paar honderd euro klaar zijn. Een nieuwe Mac Mini (laatste generatie) kun je voor 562 euro bij Apple562 euro bij Apple bestellen. Voor 300-400 euro heb je een 2e handsje.

Je kunt dus ook voor minder dan 500 euro aan de slag gaan.

Rick de Jong

Rick de Jong

07/06/2012 15:08:59
Quote Anchor link
Roel van de Water op 06/06/2012 19:46:23:
Rick, dan heb ik aan jou direct een vraag. Het zit namelijk zo, we zitten met een project op school dat roosters toont (althans, dat is de bedoeling).

Weet jij misschien hoe je een zoekfunctie maakt die gebaseerd is op een NSMutableArray? De zoekbalk hebben we al. Het is zo'n ongewikkelde boel met ViewControllers, Factories e.d. dat we het overzicht half kwijt zijn. :-(

Helaas is dit een product van mij. Ik kan je helaas dus hier niet bij helpen ;)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

07/06/2012 15:11:20
Quote Anchor link
Dem Ian op 06/06/2012 17:08:34:
@ Aar, bedankt voor de tip. Maar ik wil ook graag slide effecten.
Dus weet niet of dit zo werkt.

Of is het alleen de php dat je dan bedoelt?

Slide is geen onderdeel van PHP ;-)

- Diov  -

- Diov -

07/06/2012 18:33:04
Quote Anchor link
Nog een vraagje,
ik ga geen Mac mini kopen maar een laptop.

Alleen zijn er 2 soorten, Pro en Air.
Ik denk dat ik voor de Pro ga.

Maar mijn huidige laptop heeft 17,3 inch.
Voor de apple produten kosten dit een stuk meer.

Daarom zou ik misschien voor 13 inch gaan?
En dan die met de i7 processor? Of is een i5 genoeg om alleen maar apps te maken en wat te opzoeken?

En moet ik dan ook nog wat accesoires erbij kopen die nodig zijn? Denk het niet?
En hoeveel gegeugen zou ik ongeveer nodig hebben? Er zit 500 GB. Lijkt me voldoende.

Even een lijstje:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
13,3 inch LED beeldscherm
 Intel Core i5
 4 GB werkgeheugen
 500 GB harde schijf
 Mac OS X 10.7 Lion

Maar ik lees ook dat er een nieuwe software uitkomt met de zomer.
OS x Mountain Lion ofz.

Een tweedehands laptop vertrouw ik niet echt. Daarom zou ik een nieuwe aanschaffen.

Joakim Broden

Joakim Broden

07/06/2012 19:54:00
Quote Anchor link
Kun je wel voor een 13 inch gaan omdat die goedkoper is, maar dan zit je later weer met het probleem god wat een klein beeldscherm. Ik zie geen fuck. Vooral met Xcode die heeft heel veel verschillende vensters en is het handig om een groter scherm te hebben. Ik zou gewoon voor de Pro gaan.

Pagina: « vorige 1 2

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.