IPtoCountry Database wil niet importeren
Deze error geeft hij ook als je de .csv in excel opent. Dit heb ik met elke iptocountry wie ik van internet download.
Idee?
Knip de tables uit de bestanden (open ze bv. in kladblok/textpad) en importeer ze gewoon niet via een bestand, maar voer ze in in het veld...
http://ip-to-country.webhosting.info/
Die cvs werkt, daar staat ook de juiste database codes, php voorbeelden etc etc.
Met ip2long() en long2ip() kan je die nummers omzetten.
Die cvs werkt, daar staat ook de juiste database codes, php voorbeelden etc etc.
Met ip2long() en long2ip() kan je die nummers omzetten.
Post eens het stukje waar het fout gaat volgens de error...
Fatal error: Allowed memory size of 25165824 bytes exhausted (tried to allocate 6083829 bytes) in /usr/share/phpmyadmin/libraries/read_dump.lib.php on line 91
lijkt me duidelijk, je zit over je datalimiet heen, heb je een datalimiet bij je webhost?
Hoe los ik dat op?
Door meer datatransfer te huren/kopen of andere hostingsbedrijf nemen :)
Je kan het niet splitten?
Geert:
lijkt me duidelijk, je zit over je datalimiet heen, heb je een datalimiet bij je webhost?
Dat is dus niet waar, het betekent dat de maximale grote van het .sql bestand te groot is. De tip was al gegeven om losse stukjes te kopieren en in het veld te plakken, ik zou gewoon het bestand in 2en delen door het eerst te openen in je editor (notepad kan het ook niet openen gok ik). En dan die 2 bestanden apart uit te voeren.
Edit
Aan de error te zien moet je het bestand in 5-en knippen trouwens :s Maximale querygrote mag +/- 6mB zijn, jouw bestand is 25mB :)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Willem Jan Z
Even contact opnemen met je hoster.
Bedankt!