Irritante 'criminals' hulp
In het verleden, toen het hip was om een criminal script te hebben werden er veel vragen over gesteld. Ook vroegen mensen waarom wij niet zo'n script hadden.
De regel is toen ingesteld om het niet meer over criminal scripts hebben. De topics die wel werden geopend met deze inhoud werden verwijderd en degene die het gepost had kreeg een waarschuwing.
Tegenwoordig zwerven er steeds meer van dit soort scripts rond (was een jaar geleden niet het geval).
Wat Jip zegt en een aantal anderen, waarom zou je niet willen helpen als ze zelf moeite doen?
Dus: Stel dat iemand zijn eigen game maakt, of één aanpast en daar een doelgerichte vraag over heeft, waarom zou je diegene dan niet helpen? Natuurlijk is het geheel aan je zelf om te posten waarop en wanneer je maar wilt.
Maar als iemand een criminal script heeft, hem hier copy / paste en vraagt hoe je die optie erbij maakt en zelf geen moeite doet, dan hoef je daar niet op te antwoorden. Als ik zelf zoiets tegenkom sluit ik dat topic.
Ga dus bij jezelf na of diegene moeite heeft gedaan. Zo niet, dan kun je dat vriendelijk laten weten en vertellen hoe je hier het beste hulp krijgt :).
Gewoon: als je het geen interessante thread vind, negeer het, en zoek lekker verder.
miss dat er gewoon een apart 'hoekje' voor moet komen
Want dan weet ik zeker dat er alleen maar vragen zullen komen naar scripts: Heb je die heb je dat kan je dat even voor me maken en snell!!
Enz....
GR. mebus
Mebus: die kan je toch gewoon negeren, je zat net ook in een criminals thread te flamen als een motherfucker? Wat is toch het probleem?
GR. mebus
Ik maak zelf een game, welliswaar helemaal zelf gemaakt, wat erg moeilijk is. Soms denken mensen dat het om een criminals gaat, terwijl het heel iets anders is! En dan krijg je meteen een grote mond van dit en dat... Respecteer gewoon die personen, het zijn ook maar mensen...
Kortom, behandel een ander zoals je zelf graag wordt behandeld. Dit is een forum waar we elkaar helpen, niet een forum waar een ander verplicht is om jouw problemen op te lossen. Zodra je de handen uit de mouwen steekt, luistert naar het commentaar en daar iets mee doet, dan wordt je zelfs met Criminals misschien nog wel geholpen.
Frank:
Respect dwing je af....
..... misschien nog wel geholpen.
..... misschien nog wel geholpen.
true true, ik vind ook wel dat de meesten de hulp echt opeisen, maar misschien wel 1% vraagt het wel netjes, en die word ook grotendeels afgebekt. Dat vind ik dus ook niet kunnen...
mebus:
Ja op de maan dus niet op phphulp!
Want dan weet ik zeker dat er alleen maar vragen zullen komen naar scripts: Heb je die heb je dat kan je dat even voor me maken en snell!!
Enz....
GR. mebus
Enz....
GR. mebus
Wel dus op PHPHulp. PHPHulp is er om mensen te helpen met php. en Criminalz is ook php. Hoe dan ook lijkt het me tog goed om een apart hoekje te plaatsen voor criminalz of soortgelijkte topics.
Arjan:
Wel dus op PHPHulp. PHPHulp is er om mensen te helpen met php. en Criminalz is ook php. Hoe dan ook lijkt het me tog goed om een apart hoekje te plaatsen voor criminalz of soortgelijkte topics.
mebus:
Ja op de maan dus niet op phphulp!
Enz....
GR. mebus
Enz....
GR. mebus
Ik ben het hier met mebus eens. Als je een hoekje gaat maken voor Criminals komen er juist mensen op af die "ff snel een criminal scriptje" willen hebben. En dan zitten er nog meer mensen die verwachten dat iemand 123 een perfect criminal script op tafel tovert.
Quote:
Tja, niets menselijks is een PHPhulper vreemd... Wanneer je al tig keer bent afgebekt door een Criminals-gek omdat je hem niet snel genoeg helpt, dan willen de goede omgangsvormen wel eens bij het grofvuil belanden op het moment de de honderdste Criminals-vraag op het scherm verschijnt. Dat het dan iemand betreft die zegt wél serieus met php bezig te zijn (onmogelijk wanneer het Criminals betreft...), doet dan even niet terzake.maar misschien wel 1% vraagt het wel netjes, en die word ook grotendeels afgebekt. Dat vind ik dus ook niet kunnen...
@Arjan: Criminals mag dan wel in PHP zijn geschreven, dat wil nog niet zeggen dat het ook maar iets met programeren heeft te maken. Foutafhandeling, structuur, correcte SQL, etc. het zijn allemaal zaken die in Criminals ver te zoeken zijn. Het script is alleen te debuggen door het opnieuw te gaan schrijven. Gooi het dus weg, vergeet dat je het ooit hebt gedownload en ga je een half uurtje in de hoek zitten schamen. Vervolgens ga je eens beginnen met serieus programeren, dan worden je vragen/problemen/uitdagingen door anderen ook serieus genomen.
Succes!
waarom zou je dan een appart crim hoek opzetten.
wordt het alleen maar ingewikkelder door, maarja.
Maar zodra iemand begint van 'ik wil een criminals script' o.i.d. of het blijkt dat deze persoon niks zelf doet/wil doen, dan denk ik dat het terecht is als dit topic direct een slotje krijgt.
en waneer je het vriendelijk vraagt + je laat blijken dat je zelf de oplossing wil maken dat ze je enkel helpen met ideen da nhelpt (bijna) iedereen je.
dit is zo tof aan phphulp.
Mensen die crime willen
---> Direct registreren op www.ikmagnietspammen.nl
Dan wil ik en de rest van de leden je ermee helpen,
Als jullie het hier gaan vragen, dan worden de andere leden depri(A)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Paul
Geen oude topics omhoog schoppen om reclame te maken! Zoiezo kappen met die spam.