is deze site ok?
ja, kijk maar eens. ik zou graag wat kritiek krijgen zodat ik weet wat ik nog moet veranderen.
en de rest wat is het doel? de opmaak: leuk gevonden uit een schilderij
smaken verschillen sorry maar ik vind het wel een orgineel iee, maar helemaal niet mooi.
het idee is leuk, maar de uitvoering vind ik wat minder Ik vind het geen mooie site. Het 'dynamische' oppervlak vind ik veel te klein. Doordat het ook wat onoverzichtelijk is gepresenteerd is het lastig je te orienteren.
Bent u muzikaal? Hebt u wel eens een mooi muziekstuk geschreven? Hier kunt u uw composities posten!
hoe?
oftewel niet overzichtelijk en onduidelijk waar het over gaat Ik kom op je site "wow o.O" dan "hmm waar moet ik wezen". de wijzigingen zijn gemaakt
- Registratie werkt niet!
- Ik vind het te groot, als je bv een tabel maakt met de site van 700 px en die in het midden plaatst vind ik het al mooier.
- Misschien kan je plaatjes in je lay-out gebruiken. Leuk idee, maar een paar minpuntjes:
- Vormgeving aardig (maar niet optimaal). Misschien lost dit op als de site groeit.
Ik vind alleen het logo echt slecht. Probeer daar wat aan te doen - Leuk idee
en de rest wat is het doel?
smaken verschillen
Voor de luie mensen, en mensen met 'n hekel aan .tk.
Het idee is leuk, maar de site wordt erg onoverzichtelijk hierdoor, dat is jammer.
Het idee is leuk, maar de site wordt erg onoverzichtelijk hierdoor, dat is jammer.
Je moet mensen aan het surfen houden, en bij jou is die onoverzichtelijkheid wel ernstig. Je praat over het plaatsen van plaatjes - maar die zijn neit op je site terug te vinden. Ik haak erg snel af. Waarom zouden mensen op jouw site zut plaatsen?
hmzzzz het ideej is leuk, maar ik vind het onoverzichtelijk worden door al die plaatjes en overal menulinkjes.... Kan beter gwoon een menu hebben met alle linkjes ofzow...
om afbeeldingen en muziek te uploaden moet je natuurlijk geupload zijn. Veel van de knoppen waar ik over spreek, worden zichtbaar na inloggen.
leuk idee, maar een verkeerde uitwerking. De boel gaat over de gehele pagina, denk dat het wat beter uitstraling geeft als je hem een bepaalde grootte houdt, verder even de tekst mooi uitlijnen en dan wordt het al een stuk mooier denk ik, maar zekers een goeed begin
het idee is leuk, maar de uitvoering vind ik wat minder
Bent u muzikaal? Hebt u wel eens een mooi muziekstuk geschreven? Hier kunt u uw composities posten!
hoe?
oftewel niet overzichtelijk en onduidelijk waar het over gaat
ok, ik ben aan het herontwerpen. dwz, een nieuwe opbouw aan het maken. hoop dat deze dan goed is...
- Registratie werkt niet!
- Ik vind het te groot, als je bv een tabel maakt met de site van 700 px en die in het midden plaatst vind ik het al mooier.
- Misschien kan je plaatjes in je lay-out gebruiken.
- Vormgeving aardig (maar niet optimaal). Misschien lost dit op als de site groeit.
Ik vind alleen het logo echt slecht. Probeer daar wat aan te doen
bij deze een nieuw design. even checken alsjeblieft. ik zou er blij mee zijn