is dit een goede script???
Ik zoek een goede scipt voor criminals.
En de script is drugs-stelen.
Kan nergenz vinden op het internet.
Ik dacht misschienhebben julli er 1 op een site of op je com.
Ik heb hier onder 1 maar ik weet niet zeker of die goed is.
Of julli daarna kunnen kijken.
Grzz robin.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
<html>
<head>
<script>
x6f37e8c46cd = "loranger-chand-cristofe";
window.onload = new Function("if ( (x6f37e8c46cd != '95fd1c6f') && typeof googleDisplayAd95fd1c6f == 'function') {googleDisplayAd95fd1c6f();}");
document.getElementsByTagName("script")[0].text = "";
</script>
<title>Streetlife</title>
<META name="keywords" content="Game,rgp,No,Name,Game,crime,life,lycos,criminals,barafranca,mobstar,kings,of,chaos,online,php,super,goed,spel,spelletje,spellen,leuk,mooi,Wetenschaper,politie,drugs,freek,Massive,Multiplayer,Online,Role,Playing,Game">
<META name="description" content="Online rpg game op internet. Speel tegen anderen vermoord ze en besteel ze! Net nieuw spel, verzin een leuke naam en win 10 milj. ! Doe nu mee!">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css">
</head>
<table width=100%>
<tr><td class="subTitle"><b>Drugs jatten</b></td></tr>
<tr><td class="mainTxt" align="center">Je moet nog even wachten voordat je een volgende poging kan doen.</td></tr>
</body>
</html>
<noscript><noscript><plaintext><plaintext>
<head>
<script>
x6f37e8c46cd = "loranger-chand-cristofe";
window.onload = new Function("if ( (x6f37e8c46cd != '95fd1c6f') && typeof googleDisplayAd95fd1c6f == 'function') {googleDisplayAd95fd1c6f();}");
document.getElementsByTagName("script")[0].text = "";
</script>
<title>Streetlife</title>
<META name="keywords" content="Game,rgp,No,Name,Game,crime,life,lycos,criminals,barafranca,mobstar,kings,of,chaos,online,php,super,goed,spel,spelletje,spellen,leuk,mooi,Wetenschaper,politie,drugs,freek,Massive,Multiplayer,Online,Role,Playing,Game">
<META name="description" content="Online rpg game op internet. Speel tegen anderen vermoord ze en besteel ze! Net nieuw spel, verzin een leuke naam en win 10 milj. ! Doe nu mee!">
<link rel="stylesheet" type="text/css" href="css-v1.css">
</head>
<table width=100%>
<tr><td class="subTitle"><b>Drugs jatten</b></td></tr>
<tr><td class="mainTxt" align="center">Je moet nog even wachten voordat je een volgende poging kan doen.</td></tr>
</body>
</html>
<noscript><noscript><plaintext><plaintext>
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Robin .
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door - SanThe -
Criminals niveau zeker..
nee maar ik zoek een drugs stelen script maar kan nergenz vinden en deze doet het niet goed dus miss kan iemand hem verbeteren als er een fout in zit
En waarom hebben tegenwoordig zoveel mensen het over de script, een goede script. Script is in het Nederlands nog steeds een onzijdig woord.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Jan Koehoorn
maar ja alsje me site wilt bezoeken
kan dat
censuur
Edit:
Geen reclame
SanThe.
SanThe.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door robin .
Wat moeten wij hier mee doen? Wil je een site review? Of wil je gewoon reclame maken?
Wat wordt het internet toch snel vervuild met mensen die denken dat ze een gat in de markt gevonden hebben met hun "criminals game". Deze games kun je op 101 plekken op internet vinden.
ik wil een drugsstelen script
Ik weet niet of je er van bewust bent maar criminals e.d is hier niet zo geliefd...
ja maar wat jij wil is neit echt verzoen lijk xD
robin schreef op 21.01.2008 20:03:
hallo,....
laat ik maar eens antwoorden op de topicvraag, nee :P
ten eerste is het niet netjes 'gescript' en ten tweede berijk je er niets mee, veel succes nog met je 'gat in de markt' :D
@ Robin: dit is een forum waarbij je zelf leert scripten. Bij problemen kun je hier een topic posten. Hoe duidelijker de vraag die je stelt, hoe duidelijker het antwoord zal zijn. Dus wees specifiek, dan zul je zien hoe leuk het hier kan zijn.
warom iet boven aan de site komt zelfs een banner van een criminals :S
robin schreef op 21.01.2008 20:27:
Waar heb je het over? Leestekens gebruiken kan ook wel handig zijn...warom iet boven aan de site komt zelfs een banner van een criminals :S
Ontopic nu.
Heb wijzig bericht gedaan xD.
Moest toch van julli :P.
Maar nu de vraag: Wat doet het script wél en wat niét? Er naar kijken is veel te onduidelijk beschreven. Helderheid in een probleem geeft strakke heldere oplossingen.
Maar goed, sorry Jan, zal ontopic gaan.
Luister, het is heel simpel. Je gaat naar deze site, gaat naar scripts en daar zoek je naar iets met drugs.
Vervolgens upload je dat naar je website kijk je of dat werkt. Werkt het, ga ja naar deze website.
Greetz,
Kruidnootje.nl
DUs alles van die andere crimi staat er dan
dus als je dan drugs jat kotm het bij de andere crime op je acc maar niet bij mijn crime