Is er een probleem op phphulp?
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 2 possible authenticators
Het antwoord wordt wel gepost
Jan
Meerdere tabbladen openstaan (met phphulp)?
Toevoeging op 22/06/2013 22:08:57:
Lol tot dat ik deze reactie plaatste.
Toevoeging op 22/06/2013 23:27:58:
Ja, ik heb het ook, ik vraag me af wat smtp
met een post te maken heeft. Worden alle post op PHPHulp direct door gestuurd? Vreemd?!
R-J K op 22/06/2013 23:24:49:
Is kijken of ik ook een probleem heb.
met een post te maken heeft. Worden alle post op PHPHulp direct door gestuurd? Vreemd?!
Als je ergens op reageert dan krijgt iedereen die op dat topic heeft gereageerd een email, en PHPhulp verstuurt vanuit @gmail.com
notificaties goed staan. Als ik op een topic reageer van iemand die geen mail-notificatie heeft, dan lijkt het er sterk op dat ik die foutmelding dan niet krijg.
...mits de Gewijzigd op 23/06/2013 00:39:49 door Keizer Webdesign
Toevoeging op 23/06/2013 12:41:34:
Failed to authenticate on SMTP server with username "[email protected]" using 2 possible authenticators
ook hier krijg ik hem telkens
Test
Toch nog niet opgelost.
Het werkt weer :). Geen idee, andere SMTP server in gebruik nu.
Berichten toevoegen lukte nog wel maar de e-mails die verstuurd moesten worden niet. Al kreeg ik vanochtend wel een e-mail met een notificatie. Waarschijnlijk te veel e-mail verstuurd via Google's SMTP servers, zit een dag limiet op.
Ik kon ook geen nieuwe topic's aanmaken en/of replies geven in een topic. Ik kreeg deze melding overal en zag ook dat mijn reacties niet geplaatst werden. Nu is het echter opgelost.
Gewijzigd op 24/06/2013 13:20:24 door B a s