Is er iemand die van php verstand hebben?
Kadir Yilmaz
14/03/2007 09:24:00hebt iemand inlog system (script) zo ja kan je op dit site zetten of mailen naar mij (met uitleg wat ik allemaal moet doen en veranderen ik ben ook beginer ) alvast bedankt
[moet je database zelf maken dat hoef tog niet? wat je standaart in host hebt kan je mee ook gebruiken]
[moet je database zelf maken dat hoef tog niet? wat je standaart in host hebt kan je mee ook gebruiken]
PHP hulp
20/11/2024 12:35:52Nicoow Unknown
14/03/2007 09:26:00hmm
k denk dat er hier wel mensen zijn met verstand van php..
anders had t wel htmlhulp geheten ofzo en geen PHPhulp
en voor de rest staan er zat in de script lib probeer phpmylogon maar eens die vind k zelf wel goed eigenlijks
k denk dat er hier wel mensen zijn met verstand van php..
anders had t wel htmlhulp geheten ofzo en geen PHPhulp
en voor de rest staan er zat in de script lib probeer phpmylogon maar eens die vind k zelf wel goed eigenlijks
Jurgen assaasas
14/03/2007 09:28:00Dit is wel heel makkelijk he, probeer het hier eens
Kadir Yilmaz
14/03/2007 09:31:00hmm
ik weet er zijn veel maar ik weet niet hoe php werken (php maken connecties) maar probleem van is wat moet ik veranderen en doen snap je;)
bedankt voor je hulp
ik weet er zijn veel maar ik weet niet hoe php werken (php maken connecties) maar probleem van is wat moet ik veranderen en doen snap je;)
bedankt voor je hulp
Jurgen assaasas
14/03/2007 09:34:00Als je het niet snapt zou ik er eerst eens in gaan verdiepen, koop een beginners boek of doe tutorials. Om "zomaar" even een login script te maken. Dit vergt wat meer kennis.