i-support.be
gelieve rekening te houden met de engelstalige sectie en hier niet op te oordelen. Ook hoop ik dat je er rekening mee houd dat ik de w3c voorschriften probeer na te leven en niet gebruik maak van <embed...> wat het niet mogelijk maakt mijn flashintro niet in Firefox te bezichtigen.
geef aub al jullie adviezen :]
• Je lay-out is nu in tabellen. Het loont de moeite je te verdiepen in een lay-out met CSS. Je sites worden er beter onderhoudbaar door en je pagina's laden sneller.
• Het contrast tussen de witte hyperlinks en de zwarte tekst in je alinea's vermindert de leesbaarheid.
http://upload.phpclub.nl/untitled.png Dit vind ik jammer. Je moet aan de a tag een width:200px; (of wat anders mee geven)
nog andere stoornissen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Isupporter
Sinds wanneer hebben jullie belgen 19% BTW? In belgie is het altijd 21%
Isupporter:
Ook hoop ik dat je er rekening mee houd dat ik de w3c voorschriften probeer na te leven en niet gebruik maak van <embed...> wat het niet mogelijk maakt mijn flashintro niet in Firefox te bezichtigen.
Google is je vriend.. Flash past wel in XHTML valid...
Google, Flash XHTML Valid
Edit:
Quote:
(werkt enkel in Internet Explorer).
En jij noemt jezelf een webbuilder... Ik wil je niet afkraken, maar euh?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alfred -
een beetje of-reply maar ik vind het wel duur, simpele site = €200 inclusief overleg kost het waarschijnlijk 4-5 uur om te maken. niemand betaald 50 euro per uur toch? (banger:)toch...
Adress bestaat niet eens...
Waarom moet ik naar beneden scrollen? Er is daar toch niets meer... Zal wel door je tabellen komen. XHTML en tabellen, ook niet echt een logische combinatie.
En geen flash voor Niet IE-ers. Geen probleem mee op zich, ik snap het hele idee van een intro al niet.
Je links zijn een beetje zenuwachtig. Gouden regel: bij hover-event moet je maar een enkele eigenschap veranderen. Bijvoorbeeld alleen de kleur, alleen de text-decoration, alleen de border enz. Daarbij zit er een effect op de box waar de link in zit en de link zelf, maar dezen hebben niet precies hetzelfde oppervlak, waardoor ze niet samengaan en het allemaal nog wat zenuwachtiger is.
Ook staat er wat weinig informatie op je site. Iets al je eigen denkwijze, wat jij ziet als de perfecte site zou ik als klant wel waarderen. Dan krijg ik tenminste een beetje een idee met wie ik te maken heb.
En als ik het dus goed begrijp krijgen mensen voor die prijs niet eens de eigendom van de broncode... Dat vind ik persoonlijk wel een beetje schandalig. Zal wel iets belgisch zijn.
In je portfolio gebruik je trouwens wel hele grote plaatjes voor die kleine plaatjes die je eigenlijk weergeeft. Geeft alleen maar een langere laadtijd.
Code (php)
1
Hint: CSS -> Padding :)
*loopt naar buiten, kijkt naar nummerplaat...73...loop verder de straat op...vliegveldlaan...kijkt in telefoonboek...sint-truiden...googlen...sint-truiden--->belgië :D*
=D
nu dat flash gedoe uitzoeken en prijzen aanpassen
bedankt iedereen
teunebooon:
een beetje of-reply maar ik vind het wel duur, simpele site = €200 inclusief overleg kost het waarschijnlijk 4-5 uur om te maken. niemand betaald 50 euro per uur toch? (banger:)toch...
zolang de klant het geld ervoor over heeft is er toch niets aan de hand.. hij hoeft niet te weten dat het 4 uurtjes duurt?
hij betaald immers voor een website en niet voor 4 uur.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roland Baas
met html?
Dan issie vrij dom :p
persoonlijk reken ik de prijs van een website uit met de vormule
uurpijs*uren*moeilijkheidsfactor
die factor moet je dan zelf bepalen ... naargelang het project.
en zoals Roland zegt, de klant weet niet hoeveel uur jij daar aan werkt, en wat jij gewoon te kopieren ehbt, en wat jij opnieuw te schrijven hebt.
500 euro voor een layout als deze:
http://www.knowitall.be.tt/
1 vind het niet een mooie layout
2 ehmmmm dit ken iedereen wel maken die beetje met tabellen om ken gaan
3 ik zou hiervoor nog niet eens 1 euro voor willen geven!
echt waar ik vind het schandalig zo duur is het
na ja mijn mening
GR. mebus!
edit: webdesign at height cost!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh
Zo'n site zou in feite zeer groot zijn, meet veel tijd er in gestoken. Ik moet dat eig. nog een beetje aanpassen.
keep it comin'!
Veder vind ik de portfolio pagina lelijk. De screenshots lijken wel uitgerekt.
het werkt juist in ie
Niet in
Epiphany
Firefox
en mozilla gewoon
Nog verder iets aan te merken?
Aangepast.