i-support.be

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Fullstack developer (NodeJS, React, AWS)

Functie Als Fullstack developer kom je te werken in het ontwikkelteam, maar zoals gezegd komt er veel meer bij kijken dan alleen maar ontwikkelen. Je bent samen met je collega’s continu bezig om de software uit te breiden maar hiernaast doe je doorlopend onderzoek naar de inzet van bijvoorbeeld Machine Learning. Ze willen met hun software echt voorlopen op andere en toegevoegde waarde leveren voor de eindgebruiker. Mede hierom zijn ze erg benieuwd naar iemand zijn persoonlijkheid, of hij graag nieuwe dingen uitzoekt (Google!), en initiatief neemt. Maar waar staan ze nu? Na een onderzoeksfase van ruim een jaar zijn

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Junior PHP Developer

Je maakt een vliegende start van je carrière, door meteen mee te bouwen aan de digitale aspecten van Coolblue. Wat doe je als Junior PHP Developer bij Coolblue? Als Junior PHP Developer ben je meteen vanaf de start onderdeel van een development team. Je kijkt veel mee met collega’s en volgt trainingen om te groeien als Junior Developer. Op dat moment komt je wil om steeds te blijven leren naar boven. Daarnaast pak je in de sprints ook je eigen stories op om Coolblue iedere dag een beetje beter te kunnen maken. Je sterk analytisch vermogen komt dan ook goed

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Jouw team van vier collega .NET developers is verantwoordelijk voor het bouwen van de ETL processen van jouw nieuwe werkgever. Op dit moment wordt de front-end gedaan door een extern team van professionals. Echter wilt jouw nieuwe werkgever graag intern deze kennis uitbreiden en heeft dan ook de ambitie om dit voor het eind van het jaar intern te gaan aanpakken. Dit betekend dat jij als .NET ontwikkelaar de ideale kans krijgt om jezelf samen met jouw collega’s te ontwikkelen als full stack developer. Als .NET ontwikkelaar werk jij bij deze gave werkgever met C# .NET, SQL, JavaScript, REST

Bekijk vacature »

Senior Software developer PHP

Functie Jij als senior PHP ontwikkelaar komt te werken in 1 van onze SCRUM teams. Momenteel werken er zo’n 30 developers binnen onze organisatie Jij gaat de brug zijn tussen het bouwen van verschillende functionaliteiten binnen onze applicaties en deze vervolgens te integreren in onze centrale hub. Je start je dag om 9 uur met een stand up en dan pak je je taken op voor de dag. Een greep van jouw taken zijn: – Het bedenken en uitbouwen van features binnen de verschillende applicaties – Onderhouden van CI/CD pipelines – Bezighouden met Security & Privacy Eisen • Minimaal 4

Bekijk vacature »

Gezocht: .Net ontwikkelaars met een maatschappelij

Bedrijfsomschrijving Zoek jij als medior .Net ontwikkelaar een inspirerende werkplek bij een bedrijf met maatschappelijk verantwoordelijkheidsgevoel? Dan is deze vacature je op het lijf geschreven. De organisatie bestaat ruim 20 jaar en ze ontwikkelen in house applicaties waarmee de zorgsector enorm mee gebaat is. Jouw applicaties worden gebruikt door duizenden gebruikers waardoor je echt een waardevolle bijdrage kan leveren aan de maatschappij. Het bedrijf is zeer innovatief en vindt een goede werk/privé balans belangrijk. Je krijgt alle mogelijkheden om jezelf verder te ontwikkelen, je werktijden in te delen en daarnaast is het ook mogelijk om deels thuis te werken. Het

Bekijk vacature »

APEX Ontwikkelaar in een team van Oracle Developer

Bedrijfsomschrijving Wij zijn op zoek naar een APEX Ontwikkelaar om onze opdrachtgever in Den Haag te versterken. In deze rol zul je verantwoordelijk zijn voor het ontwikkelen en onderhouden van de front-end van onze applicaties met behulp van Oracle Application Express (APEX). Je werkt aan zowel inhouse als externe projecten. De sfeer binnen het Oracle team is gemoedelijk en men probeert elkaar te helpen én van elkaar te leren. Zo ontstaat er een prettige en plezierige werksfeer waar ruimte is voor persoonlijke ontwikkeling en groei. Er wordt gewerkt met de meest nieuwe technologieën waardoor je kennis up-to-date blijft. Het bedrijf

Bekijk vacature »

Senior .Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij dit jaar Microsoft Partner of the year geworden. Sogetisten staan klaar voor elkaar, hebben lol met elkaar en daarmee behalen we de mooiste resultaten! Werken bij Sogeti

Bekijk vacature »

.Net Front-end Ontwikkelaar

Wij zoeken een .Net Front-end Ontwikkelaar! Omschrijving Kun jij snel schakelen en ben je stressbestendig? Dan zoeken wij jou! Als .Net Front-end Ontwikkelaar help je mee aan de webapplicatie die over de hele wereld door allerlei bedrijven wordt gebruikt. Je werkt daarnaast mee aan nieuwe en verbeterde functionaliteiten en helpt met het oplossen van bugs. Over de opdrachtgever Je komt te werken in een ambitieus team dat zich blijft ontwikkelen. Dit is alle informatie die we nu kunnen delen over de werkplek. Als jij de .Net Front-end Ontwikkelaar bent voor deze job, vertellen we je snel nóg meer. Eisen Heb

Bekijk vacature »

C# .NET Backend Developer HBO Javascript

Samengevat: Deze werkgever is een professionele speler op gebied van IT en E-Commerce. Wil jij werken voor een e-commerce platform? Heb je ervaring met C#, Javascript en Scrum? Vaste baan: C# .NET Developer Backend E-Commerce 3.400 - 4.500 Backend Developer Wij ontwikkelen software voor E-Commerce toepassingen. Ons eigen Content Management systeem biedt een integrale oplossing met diverse ERP software. Onze systemen zijn vaak complex en omvangrijk en draaien bij grote organisaties. Maar ook kleine ondernemingen hebben steeds vaker behoefte aan een vlekkeloos werkende E-Commerce oplossing. Zij bieden een uitdagende werkomgeving met gezellige collega's. Je krijgt veel vrijheid en er is

Bekijk vacature »

PHP Developer - medior functie

Functieomschrijving Ben jij innovatief en wil jij je kennis graag delen met jouw nieuwe collega's? Lees dan snel verder! Voor een leuke opdrachtgever in de omgeving van Roosendaal zoeken wij een Symfony developer. Of je nou junior, medior of senior bent, je krijgt hier alle vrijheid en verantwoordelijkheid om jouw eigen loopbaan te ontwikkelen. Je gaat je hier bezig houden met en inspelen op de actualiteiten van jouw vakgebied. Techstack: Symfony, PHP, mySQL. Kennis van Svelte is helemaal mooi meegenomen. Bedrijfsprofiel Al sinds '99 is dit webbureau actief. De kernwaarden binnen het bedrijf zijn integer, dienstbaar en deskundig. Je komt

Bekijk vacature »

Software Developer C# / ASP .Net

Functie omschrijving Ben jij een software ontwikkelaar die bekend is met termen ASP .NET, C# en SQL? Lees dan snel verder! Voor een bedrijf binnen de agrarische sector zijn wij namelijk op zoek naar een zelfstandige, enthousiaste en proactieve Software Developer die open staat voor een afwisselende functie met veel uitdaging. Binnen deze organisatie ben jij als Software Developer samen met één andere collega verantwoordelijk voor de ontwikkeling en modificatie van het support en controle programma dat binnen dit bedrijf gebruikt wordt. Hierbij draag jij bij aan de vertaling van klantwensen naar effectieve softwareoplossingen. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor: Schatten

Bekijk vacature »

Software programmeur

Functieomschrijving Voor een erkende werkgever in de regio van Goes zijn wij op zoek naar een enthousiaste software programmeur met PHP/Symfony ervaring. Een gedreven persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel professionele als persoonlijke groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Beheer en ontwikkeling van de serviceportal in Symfony en de webshops in de tweede versie van Magento; Testen en door ontwikkelen van software; Ontwikkelen van nieuwe functionaliteiten;

Bekijk vacature »

Junior .NET developer

Functie Als junior .NET ontwikkelaar start jij in een ontwikkelteam met 7 .NET developers. In ons team werken er drie senior .NET developer, twee medior .NET developers en twee junior .NET developers. Er is dan ook genoeg senioriteit in ons team om jou te kunnen bieden wat jij nodig hebt! Wij werken in scrum en hebben drie wekelijkste sprints. Daarnaast doen wij minimaal vier keer per jaar een release. Ons platform is ontzettend complex en groot. Het is dan ook in het begin belangrijk dat jij de processen gaat begrijpen. Jij krijgt dan ook een cursus om beter te begrijpen

Bekijk vacature »

.Net developer

Sogeti is een organisatie met een goede werksfeer en zo min mogelijk hiërarchische verhoudingen. Ga je bij ons als .Net Developer aan de slag? Dan werk je dagelijks met collega’s aan de mooiste IT-projecten. Als developer bouw je in DevOps teams aan enterprise applicaties, nieuwe IOT, Chatbots of AI oplossingen. Deze snelgroeiende groep collega’s krijgt energie van hun vak en dat merk je op de werkvloer. Natuurlijk krijg jij de mogelijkheid je te certificeren in dit vakgebied. We organiseren regelmatig technische Meet-ups en doen we veel aan kennisdeling. Mede hierdoor zij wij vorig jaar Microsoft Partner of the year geworden.

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Isupporter

Isupporter

28/05/2006 20:39:00
Quote Anchor link
Howdy!
gelieve rekening te houden met de engelstalige sectie en hier niet op te oordelen. Ook hoop ik dat je er rekening mee houd dat ik de w3c voorschriften probeer na te leven en niet gebruik maak van <embed...> wat het niet mogelijk maakt mijn flashintro niet in Firefox te bezichtigen.
geef aub al jullie adviezen :]

PHP hulp

PHP hulp

08/01/2025 16:26:47

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

28/05/2006 20:45:00
Quote Anchor link
Een paar tips:

• Je lay-out is nu in tabellen. Het loont de moeite je te verdiepen in een lay-out met CSS. Je sites worden er beter onderhoudbaar door en je pagina's laden sneller.
• Het contrast tussen de witte hyperlinks en de zwarte tekst in je alinea's vermindert de leesbaarheid.

Eris -

Eris -

28/05/2006 20:48:00
Quote Anchor link
Voorde klikers
http://www.i-support.be

Eris -

Eris -

28/05/2006 20:53:00
Quote Anchor link
http://upload.phpclub.nl/untitled.png Dit vind ik jammer. Je moet aan de a tag een width:200px; (of wat anders mee geven)

Isupporter

Isupporter

28/05/2006 20:56:00
Quote Anchor link
aangepast! :)
nog andere stoornissen?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Isupporter

Eris -

Eris -

28/05/2006 21:15:00
Quote Anchor link
Sinds wanneer hebben jullie belgen 19% BTW? In belgie is het altijd 21%

Alfred -

Alfred -

28/05/2006 21:17:00
Quote Anchor link
Isupporter:
Ook hoop ik dat je er rekening mee houd dat ik de w3c voorschriften probeer na te leven en niet gebruik maak van <embed...> wat het niet mogelijk maakt mijn flashintro niet in Firefox te bezichtigen.
geef aub al jullie adviezen :]

Google is je vriend.. Flash past wel in XHTML valid...
Google, Flash XHTML Valid

Edit:

Quote:
(werkt enkel in Internet Explorer).

En jij noemt jezelf een webbuilder... Ik wil je niet afkraken, maar euh?
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Alfred -

Quote Anchor link
een beetje of-reply maar ik vind het wel duur, simpele site = €200 inclusief overleg kost het waarschijnlijk 4-5 uur om te maken. niemand betaald 50 euro per uur toch? (banger:)toch...

Eris -

Eris -

28/05/2006 21:22:00
Quote Anchor link
Adress bestaat niet eens...

Jelmer -

Jelmer -

28/05/2006 21:30:00
Quote Anchor link
XHTML en Internet Explorer... Die dingen spreken elkaar nogal tegen...

Waarom moet ik naar beneden scrollen? Er is daar toch niets meer... Zal wel door je tabellen komen. XHTML en tabellen, ook niet echt een logische combinatie.

En geen flash voor Niet IE-ers. Geen probleem mee op zich, ik snap het hele idee van een intro al niet.

Je links zijn een beetje zenuwachtig. Gouden regel: bij hover-event moet je maar een enkele eigenschap veranderen. Bijvoorbeeld alleen de kleur, alleen de text-decoration, alleen de border enz. Daarbij zit er een effect op de box waar de link in zit en de link zelf, maar dezen hebben niet precies hetzelfde oppervlak, waardoor ze niet samengaan en het allemaal nog wat zenuwachtiger is.

Ook staat er wat weinig informatie op je site. Iets al je eigen denkwijze, wat jij ziet als de perfecte site zou ik als klant wel waarderen. Dan krijg ik tenminste een beetje een idee met wie ik te maken heb.

En als ik het dus goed begrijp krijgen mensen voor die prijs niet eens de eigendom van de broncode... Dat vind ik persoonlijk wel een beetje schandalig. Zal wel iets belgisch zijn.

In je portfolio gebruik je trouwens wel hele grote plaatjes voor die kleine plaatjes die je eigenlijk weergeeft. Geeft alleen maar een langere laadtijd.

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;

Hint: CSS -> Padding :)

Isupporter

Isupporter

Quote Anchor link
bedankt om op die exlc btw tarief te wijzen.
*loopt naar buiten, kijkt naar nummerplaat...73...loop verder de straat op...vliegveldlaan...kijkt in telefoonboek...sint-truiden...googlen...sint-truiden--->belgië :D*

=D
nu dat flash gedoe uitzoeken en prijzen aanpassen

bedankt iedereen

Roland Baas

Roland Baas

Quote Anchor link
teunebooon:
een beetje of-reply maar ik vind het wel duur, simpele site = €200 inclusief overleg kost het waarschijnlijk 4-5 uur om te maken. niemand betaald 50 euro per uur toch? (banger:)toch...

zolang de klant het geld ervoor over heeft is er toch niets aan de hand.. hij hoeft niet te weten dat het 4 uurtjes duurt?

hij betaald immers voor een website en niet voor 4 uur.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Roland Baas

Killerpuppy

Killerpuppy

28/05/2006 21:34:00
Quote Anchor link
en hoe moet hij dan ze site bij houden?

met html?
Dan issie vrij dom :p

Jasper

jasper

28/05/2006 21:41:00
Quote Anchor link
de klant mag mee betalen voor de "opleiding" vind ik persoonlijk, je kan namelijk niet "zomaar" een website bouwen.

persoonlijk reken ik de prijs van een website uit met de vormule

uurpijs*uren*moeilijkheidsfactor

die factor moet je dan zelf bepalen ... naargelang het project.
en zoals Roland zegt, de klant weet niet hoeveel uur jij daar aan werkt, en wat jij gewoon te kopieren ehbt, en wat jij opnieuw te schrijven hebt.

Mebus  Hackintosh

Mebus Hackintosh

28/05/2006 21:46:00
Quote Anchor link
Srry hoor

500 euro voor een layout als deze:

http://www.knowitall.be.tt/

1 vind het niet een mooie layout
2 ehmmmm dit ken iedereen wel maken die beetje met tabellen om ken gaan
3 ik zou hiervoor nog niet eens 1 euro voor willen geven!

echt waar ik vind het schandalig zo duur is het

na ja mijn mening

GR. mebus!

edit: webdesign at height cost!!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mebus Hackintosh

Isupporter

Isupporter

28/05/2006 21:48:00
Quote Anchor link
ok, dat moet ik nog een beetje veranderen, het is het idee wat telt.
Zo'n site zou in feite zeer groot zijn, meet veel tijd er in gestoken. Ik moet dat eig. nog een beetje aanpassen.

keep it comin'!

28/05/2006 21:49:00
Quote Anchor link
Als je je streng aan de regels van W3C zou willen houden dan zou die prijs berekening ook in andere browsers als Internet Explorer werken.

Veder vind ik de portfolio pagina lelijk. De screenshots lijken wel uitgerekt.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door

Killerpuppy

Killerpuppy

28/05/2006 22:06:00
Quote Anchor link
het werkt juist in ie

Red Crew

Red Crew

28/05/2006 22:26:00
Quote Anchor link
Bij Konquer werkt het ook

Niet in
Epiphany
Firefox
en mozilla gewoon

Isupporter

Isupporter

29/05/2006 20:48:00
Quote Anchor link
owké.
Nog verder iets aan te merken?

29/05/2006 22:56:00
Quote Anchor link
@Fuckmtsplus
Aangepast.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.