ISV1 of ISV3
na enkelen dagen te sleutelen zijn de fundamenten van I-support V3
er. Ik zou graag weten of jullie de nieuwe (veel) beter vinden dan de oude.
http://www.i-support.be = ISV1
http://www.i-support.be/ISV3/index.php = ISV3
Alvast bedankt ,
groetjes Isupporter.
Het ontwerp ziet er goed uit maar qua kleur zou het nog iets beter kunnen. (Meerdere kleuren bijvoorbeeld.)
nog donkerder ... een website moet iets uitsralen... zo'n website trekt niet veel klanten aan denk ik. zeker mij al niet. En daar is het toch dat het om draait ? niet ?
als ik eerlijk moet zijn vind ik 1 mooier
Ik denk dat je de tekstvakken beter een witte achtergrond mee kunt geven. Verder vind ik de prijzen die op versie 1 staan ook aan de hoge kant voor wat je afleverd. Maar dat is natuurlijk persoonlijke mening.
Ik vind 1 ook mooier omdat hier meer kleur in zit. Maar mijn mening is dat deze nog erg slecht is hoor.
maar die nieuwe layout is echt nix! ook al ben je er een paar dagen mee druk geweest! je moet je verlies maar gewoon pakken want als je die layout neemt ben je nog veel verder van huis
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DirkJan Heinen
-->De prijzen zijn mi niet te hoog,
-->Bruin vind ik niet mooi,
I-support.be voorziet zijn klanten van kwalitatieve sites aan goedkope prijzen.-->dit is geen nederlands:
Een I-support product kan u herkennen aan zijn frisse layout, design .---> bruim is niet echt fris
Dat was het wel
Bruin kan mooi zijn maar dit is gewoon te veel bruin bij elkaar.
Denk aan bruin op wit in combinatie met geel of oranje.
- uw menu vind ik bij geen van beiden goed, uw submenu zou ik ernaast zetten, niet erover.
- je gebruikt teveel borders zodat het te druk wordt.
- uw header straalt niet veel uit.
- bij de 2de layout zit je met veel lege spans waardoor je niet meer strict bent, maar ik zie dat je Transitional werkt, dus dat is niet echt een probleem.
- uw menu items zou ik display: block aanzetten zodat je kan overal in het kader klikken ipv de tekst alleen.
- bij uw menu zou ik de achtergrond een kleur zetten of een effen patroon, want met die achtergrond is het niet goed leesbaar.
- bij uw 2de desing mis ik een niet-standaard lettertype en padding bij je text. en mss uw logo(s van W3c beetje kleiner maken, want het vloekt met je layout.
ik heb geconcludeerd dat het beter is om V1 te restylen.
Mocht je geïntereseerd zijn kan je het bezichtigen op:
http://www.i-support.be/ISV1%B2/index.php
iets meer uitstraling deze keer - hoop ik. Ik nu een paar verschillende lay's maken zodat men kan kiezen wat hij wilt.
Groetjes,
Isupporter.
De apple green doet et ff niet.
De blue versie vindt ik al stukken beter. Maar nog wel erg blauw. Die frisse header van je, past ook niet echt bij die flash effectjes onderaan de pagina. Kies dus goed wat je wil maken en wilt doorvoeren als je het beter wilt maken in mijn ogen.
Laat in iedergeval dat achtergrond effect links wel helemaal door lopen naar onder. Bij mijn resolutie stopt hij in een keer.
Verder kun je denk ik ook wel een ander lettertype pakken op 2
Zwarte tekst op een donkerbruine achtergrond is niet echt handig. Zoiezo is bruin een wazige kleur omdat het weinig zegt. Een velgroene website denk ik gelijk aan 'fris', oranje/geel doet mij denken aan 'vrolijk', en wit/grijs denk ik meer aan professionele bedrijven die overzichterlijk en transparant zijn. Bij zwarte/bruine website denk ik eerder aan black-metal achtige gothic meuk.