iWarz

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Oracle APEX developer

Wat je gaat doen: Als Oracle APEX ontwikkelaar bij DPA werk je samen met collega’s aan de meest interessante opdrachten. Je zult je ervaring met SQL, PL/SQL, JavaScript, HTML en CSS inzetten om wensen van opdrachtgevers te vertalen naar technische oplossingen. Je werk is heel afwisselend, omdat DPA zich niet beperkt tot een specifieke branche. Zo ben je de ene keer bezig binnen de zorgsector, de andere keer is dit bij de overheid. Wat we vragen: Klinkt goed? Voor deze functie breng je het volgende mee: Je hebt een hbo- of universitaire opleiding afgerond Je hebt 2 tot 5 jaar

Bekijk vacature »

PHP ontwikkelaar

Functie Jij komt te werken in een development team van 9 man. Het grootste deel doet back end development en daarnaast is er 1 teamlead en 1 tester in het team. Dit Agile team is van groots belang voor de organisatie omdat zij voornamelijk alle eigen systemen in-house ontwikkelen. Naast het door ontwikkelen van het bestaande platform en de software die daarbij komt kijken, zul jij je ook bezighouden met het realiseren en opzetten van nieuwe projecten binnen het bedrijf. Je staat nauw met de klant in contact om zo hun wensen zo goed mogelijk te kunnen realiseren. Daarnaast ontwikkel

Bekijk vacature »

Senior .NET Developer I goed salaris en deels thui

Bedrijfsomschrijving Mijn opdrachtgever is al ruim 20 jaar een gevestigde naam in de wereld van software ontwikkeling, met drie kantoren in de Randstad, waaronder Alphen aan den Rijn. Zij richten zich op het bouwen van IT-oplossingen die ervoor zorgen dat de productiviteit van klanten te allen tijden optimaal is. Hiervoor neemt jouw nieuwe werkgever het volledige ontwikkelproces tot haar rekening; van het eerste gesprek om de klantwensen in kaart te brengen, tot aan het uiteindelijke onderhoud van de opgeleverde oplossing. In totaal werken er inmiddels bijna 200 gemotiveerde IT-ers binnen deze organisatie. De gemiddelde leeftijd ligt rond de 35. Het

Bekijk vacature »

Back-end PHP Software Developer - Juniorfunctie

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een PHP Software Developer om ons team te versterken en mee te werken aan de ontwikkeling van eigen IOT-oplossingen. In deze functie ben je verantwoordelijk voor het bouwen van webapplicaties, apps en dashboards voor het uitlezen en managen van sensoren in machines. Je werkt nauw samen met een team van ontwikkelaars en engineers om de beste software-oplossingen te creëren. Jouw werkzaamheden zien er als volgt uit: Je bent in deze rol verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties en softwaretoepassingen voor in-house ontwikkelde IOT oplossingen. Je werkt aan complexe databases en back-end

Bekijk vacature »

C# .NET Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving C# .NET Developer gezocht. Ben jij een full stack developer die op zoek is naar een nieuwe uitdaging binnen een leuk snel groeiend bedrijf? Lees dan snel verder! Wij zijn op zoek naar een Developer met ervaring op het gebied van .NET die een organisatie in de regio Arnhem gaat versterken. Jij gaat je binnen dit bedrijf vooral bezighouden met het verbeteren van de functionaliteiten van hun dataplatform. Samen met andere ontwikkelaars denk je mee in oplossingsrichtingen, architectuur en nieuwe technologieën. Als C# .NET Developer binnen dit bedrijf houd je je niet alleen bezig met het verbeteren van

Bekijk vacature »

Software Developer C# - Deventer

Software Developer C# – Deventer Bijdragen aan de toekomst van het onderwijs! Ben jij op zoek naar een dynamische omgeving waar vol enthousiasme wordt gewerkt aan software voor interactieve dashboard- en analysetoepassingen ter verbetering van het onderwijs? Dan zijn wij het bedrijf voor jou! TIG is een bedrijf met een informele en ondernemende werksfeer, waarbij goede ideeën snel leiden tot concrete acties. Wij zijn een software ontwikkelorganisatie en focussen ons op het ontwikkelen en implementeren van oplossingen voor het leveren van managementinformatie, datavisualisatie en analyses voor het onderwijs. Met onze dashboard- en analyseoplossingen zetten scholen gegevens om naar betekenisvolle informatie.

Bekijk vacature »

Senior pega developer

You work on software that makes colleagues and customers happy! Thanks to your IT skills, De Mandemakers Groep really makes a difference for its customers. Do coding, testing and deployments make your heart beat faster? Then apply today as Senior Pega Developer at De Mandemakers Groep! Wat ga je doen? The job title gives it away: You will be developing Pega software. This ranges from technical design, coding and testing to test automation, deployments and bug fixing. Your goal is to continuously improve our systems so that colleagues can work efficiently and customers receive optimal service. You don't have to

Bekijk vacature »

Frontend Developer - Leeuwarden

Als Frontend Developer bouw jij mee aan het onderwijs van de toekomst! In een scrum team werken met jonge en enthousiaste collega’s, moderne technieken, ruimte voor eigen ontwikkeling en op een proactieve wijze kunnen meewerken aan innovatie binnen het onderwijs. Magister is het state-of-the-art softwarepakket dat scholen in het voortgezet onderwijs op alle fronten ontzorgt. Van leerlingenadministratie tot het ondersteunen van individuele leerlijnen, van toegang tot digitaal lesmateriaal tot het plannen van het lesrooster. In de Magister app bedient Magister ruim 2,5 miljoen gebruikers waarvan, dagelijks meer dan 600.000 unieke. Hiermee is Magister de absolute marktleider in onderwijsland. Wat vragen

Bekijk vacature »

Fullstack developer - medior

Functie omschrijving Ben jij toe aan een nieuwe uitdaging en zou jij graag bij een platte maar informele organisatie willen werken? Voor een mooi softwarebedrijf in omgeving Dordrecht zijn wij op zoek naar versterking voor op de afdeling Software Development! Als Fullstack developer wordt je bij dit bedrijf onderdeel van de volledige ontwikkeling van requirement tot oplevering! Werkzaamheden Jouw focus ligt op de front end en alles wat daarbij komt kijken. Je gaat ontwerpen, ontwikkelen, testen en valideren. Je zult voornamelijk werken met React.js en Typescript. Maar ook Javascript, HTML en CSS komen aanbod. Daarnaast zal je ook regelmatig met

Bekijk vacature »

Java developer

Als Java Developer bij Sogeti ben je onderdeel van onze toonaangevende community die bestaat uit ruim 100 gepassioneerde professionals. In teamverband lever je mooie prestaties. Daarmee draag je aan bij de meerwaarde die wij leveren aan onze klanten. Geen werkdag is hetzelfde, je bent voortdurend bezig met het oplossen van allerlei complexe vraagstukken binnen bedrijfskritische systemen. Een voorbeeld hiervan is een cliënt-volgsysteem bij Reclassering Nederland. Andere klanten waar wij onder andere voor werken: KPN, Philips, Nationale-Nederlanden, Kamer van Koophandel, ABN AMRO, Bovemij, Arval en de Politie. Werken bij Sogeti Nieuwe ontwikkelingen volgen we op de voet en delen we binnen de

Bekijk vacature »

C# developer

Functie Als ervaren Software Engineer wordt jij verantwoordelijk voor het bedenken en ontwikkelen van technische (maatwerk) oplossingen voor onze klanten en dit samen met de klant af te stemmen. Jij wordt o.a. verantwoordelijk voor de doorontwikkeling het software pakket welke voor ons enorm belangrijk is. Dit pakket zorgt er namelijk voor dat wij complete productielijnen kunnen aansturen en monitoren. Daarnaast heb jij actief contact met onze hoofdvestiging om het software achter een van onze systemen te verbeteren en te herschrijven. Momenteel zijn onze C# applicaties geschreven met o.a. Winforms. Echter hebben wij de actieve ambitie om dit te gaan herschrijven

Bekijk vacature »

Software Programmeur

Functie omschrijving Voor een informele club in omgeving Delft zijn wij op zoek naar versterking. Ben jij op zoek naar een nieuwe uitdaging als Software Programmeur lees dan snel verder! Als ontwikkelaar kom je terecht op een afdeling van 6 medewerkers. Werkzaamheden Programmeur Je bent bezig met het ontwikkelen van software en webapplicaties. Je kunt technische klussen uitvoeren op locatie. Je onderhoudt contact met de projectleider om er zeker van te zijn dat een project goed verloopt. Je zult klanten ondersteunen. Verder zul je technische ontwerpen en gebruikersdocumentaties schrijven en deze onderhouden. Er wordt voornamelijk gewerkt met PHP, Java en

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Starter/junior PHP developer

Functie Momenteel zijn ze op zoek naar een junior PHP developer om het team te versterken. Als back-end developer bouw je de enterprise software die hun bedrijf helpt bij haar primaire processen. Afhankelijk van de omvang van het project werk je in een klein team aan een project. Ze hebben dagelijkse stand-ups en elke twee weken een scrumsessie, begeleid door de Scrum Master, waar je je ideeën kunt presenteren en samen met de Product Owner kunt werken aan het beste product. Ze vertrouwen enorm op hun eigen bedrijfssoftware. Dit geeft hun een groot voordeel ten opzichte van hun concurrentie. Zo

Bekijk vacature »

Full Stack Developer

Dit ga je doen Ontwikkelen van Product Informatie Management (PIM) systemen; Werken aan zowel grotere als kleine projecten voor toonaangevende klanten binnen o.a. de retail; Verantwoordelijk voor de front-end werkzaamheden; Naast de front-end werk je ook aan de backend. Hier ga je werken Als Full Stack Developer komt je te werken binnen een vooruitstrevende organisatie die Product Informatie Management (PIM) systemen levert aan hun klanten. Hun klanten zijn toonaangevende bedrijven binnen o.a. de retail. De organisatie zit gevestigd in regio Zwolle en bestaat uit zo'n 35 medewerkers, waarvan 30 IT. Je komt te werken binnen één van de zelfsturende development

Bekijk vacature »
Leon de Groot

Leon de Groot

16/11/2011 22:55:16
Quote Anchor link
Hallo allemaal, ik ben nieuw op dit forum en heb een verzoek.

Ik ben een paar jaar geleden begonnen aan een browser game in php. Nu heb ik hem weer opgepakt maar ik kan me er niet echt toe zetten het af te maken. Zouden jullie het eens willen bekijken en zeggen wat jullie er tot dusver van vinden?

Ik was al bijna van plan het hele script in een rar file te zetten en het zomaar aan te bieden, zodat de liefhebber het kan afmaken, maar dat doe ik toch nog maar even niet ;)

Het project is te bekijken op http://projects.leondegroot.nl/iwarz

Bedankt en gegroet,

Leon de Groot

PHP hulp

PHP hulp

06/11/2024 00:17:25

Joris van Rijn

Joris van Rijn

16/11/2011 22:56:36
Quote Anchor link
Kan je een accountje voor ons aanmaken? De meeste leden hebben hier geen zin in (:

Leon de Groot

Leon de Groot

16/11/2011 22:58:45
Quote Anchor link
Die kun je zelf aanmaken door op registreren te klikken, rechts op de startpagina. Ik kan ook wel een ftp account voor je maken :p

Toevoeging op 16/11/2011 22:59:24:

Of je kunt het eens proberen met:

account: tester
wachtwoord: asdfasdf

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

16/11/2011 23:12:28
Quote Anchor link
beetje onhandig dat het menu van rechts naar links verhuisd na het inloggen.

Bram w

bram w

17/11/2011 08:08:57
Quote Anchor link
ik krijg een error als ik een "airstrike" probeer uit te voeren:
Quote:
Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: Access denied for user '*even weggehaald*'@'localhost' (using password: NO) in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16

Warning: mysql_query() [function.mysql-query]: A link to the server could not be established in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 16

Warning: mysql_result(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /home/c2915flp/domains/leondegroot.nl/public_html/projects/iwarz/e.php on line 17

ik denk dat je hiet een wachtwoord voor je mysql bent vergeten :). verder wel eeen grappig concept :). mischien wat meer ajax gebruiken? ;)

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

17/11/2011 08:55:52
Quote Anchor link
Waarvoor zou jij Ajax dan graag zien? Je moet het niet voor alles gebruiken.

Ricardo Verboom

Ricardo Verboom

17/11/2011 09:39:33
Quote Anchor link
ziet er wel leuk uit hoor, ik zal er gewoon mee doorgaan, en het zou weleens leuk kunnen zijn voor jezelf en voor je spelers om toch te proberen om het wat meer een rpg text based multiplayer, als je het nodig hebt heb ik nog wel een paar voorbeeld scripts voor je liggen. Gewoon lekker mee doorgaan rpg's zijn de beste

Leon de Groot

Leon de Groot

17/11/2011 10:28:26
Quote Anchor link
Ja ik zat zelf al te denken aan achievements als je een basis kapot knalt of als je resources geeft aan een teammate. Bedankt voor de reply

Jacco Brandt

Jacco Brandt

17/11/2011 15:52:45
Quote Anchor link
Leon de Groot op 16/11/2011 22:58:45:
Ik kan ook wel een ftp account voor je maken :p

Doe mij die dan maar :P

Verder doet je layout gek op kleinere schermmaten.

Leon de Groot

Leon de Groot

19/11/2011 11:07:55
Quote Anchor link
Voor wie hem wil bekijken is hier het script, inclusief SQL dump file.

http://files.leondegroot.nl/iwarz.zip

Toevoeging op 19/11/2011 16:35:30:

Heeft er nog iemand vragen over de werking van het script?

Karel hertens

karel hertens

23/11/2011 16:42:56
Quote Anchor link
Ik was wel benieuwd maar als ik register dan krijg ik "Activation key is invalid"

Jens erd

Jens erd

23/11/2011 16:45:13
Quote Anchor link
In je broncode lijken de query's in het inlogsysteem vatbaar voor mysql injectie. is dit getest?

- Ariën  -
Beheerder

- Ariën -

23/11/2011 16:48:20
Quote Anchor link
- En het lijkt erop dat je inlogsysteem zo lek is als een zeef.
- Ook snap ik niet waarom je passwoorden in cookies opslaat?
- Waarom al die underscores voor elke bestandsnaam, functie etc?
- Variabelen buiten quotes
- indexes in globals tussen single-quotes ($_COOKIE[userid] => $_COOKIE['userid']
- ereg() is verouderd => preg_match
- Hier en daar overbodige rijen queries die tot één query kunnen worden verwerkt.
- Foutafhandeling ontbreekt bij de queries.

Genoeg te doen. Breken die boel dus.
Gewijzigd op 23/11/2011 16:52:57 door - Ariën -

Leon de Groot

Leon de Groot

26/11/2011 12:44:12
Quote Anchor link
Bedankt voor de feedback!

Php knipper

php knipper

26/11/2011 13:43:39
Quote Anchor link
als je iets maakt is het meschien tof om een timer te krijgen
Gewijzigd op 26/11/2011 13:44:27 door php knipper

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.