jannekekoetsier.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Informeel bureau zoekt Senior PHP developer

Functie Als senior PHP developer neem je het voortouw in ontwikkeltrajecten en ben je in staat werk uit te leggen aan collega’s om zo je kennis met hen te delen. Je deinst niet terug voor ingewikkelde projecten. Deze zie jij alleen maar als uit uitdaging. Je werkt doorlopend aan klantcases (en hierdoor je klant echt leert kennen), maar toch ben je afwisselend bezig. Dit alles in een vrije en ontspannen werksfeer, met een team van gelijkgestemde. Binnen de development teams werken ze met o.a. PHP, Laravel, React, Node, Elastic, Amazon AWS, JIRA, Solid, Domain-driven-design, Doctrine, Redis, docker, Kubernetes, CI, PHP

Bekijk vacature »

Front end developer

Functie Jij als front end developer gaat werken binnen de teams van onze klant, uiteraard met alle moderne technieken. Opdrachten worden echt gericht op jouw leerdoelen en jouw behoeftes. Wij hebben een omgeving gecreëerd waarin je echt jezelf kan zijn en waar echt gekeken wordt naar jouw voorkeuren. Maak je een fout? Geen probleem, leer ervan en dan ga weer door. Door de variëteit aan werk kun je in verschillende omgevingen een kijkje nemen en dus jezelf snel ontwikkelen. Eisen Je bent communicatief vaardig en houdt van een dynamische omgeving Je hebt HBO werk- en denkniveau Je hebt gedegen kennis

Bekijk vacature »

Infrastructure Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Eindhoven Vacature ID: 12945 Introductie Our client is one of the most innovative companies within the Netherlands. Currently we are looking for an Infrastructure Platform Engineer. Within this role you will be developing the infrastructure. Functieomschrijving Within this role you are responsible in the development of our distributed data and compute platform infrastructure. You will design, develop and implement new features and fixes. Next to this you will integrate and configurate other packages that supports the development of tuning applications within the organisation. You will support customer sites remotely. Design and implement the

Bekijk vacature »

Medior Java developer (fullstack)

Wat je gaat doen: Of beter nog, wat wil jij doen? Binnen DPA GEOS zijn we dan ook op zoek naar enthousiaste Java developers om ons development team te versterken. Als Java developer werk je in Agile/Scrum teams bij onze klanten en daarbij kun je eventueel ook andere ontwikkelaars begeleiden in het softwareontwikkelproces. Verder draag je positief bij aan de teamgeest binnen een projectteam en je kijkt verder dan je eigen rol. Je gaat software maken voor verschillende opdrachtgevers in jouw regio. Je bent een professional die het IT-vak serieus neemt en kwaliteit levert. Je leert snel vanwege je diepgaande

Bekijk vacature »

Software developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de regio van Middelburg zijn wij op zoek naar een ambitieuze PHP/Symfony Developer. Een enthousiast persoon die het development team komt versterken met het aanpakken van complexe en nieuwe projecten. Ben jij op zoek naar een baan met veel uitdaging binnen een snelgroeiend e-commerce bedrijf, waar je de tijd en ruimte krijgt voor zowel persoonlijke als professionele groei? Lees dan snel verder! Dit ga je doen: Aanpassingssuggesties van collega’s in kaart brengen, vervolgens te analyseren en daarna te concluderen of de aanpassing een verbetering is; Ontwikkeling en beheer van de serviceportal in Symfony en

Bekijk vacature »

Ervaren PHP Developer

Functie omschrijving Jelling IT zoekt ervaren PHP developer! Voor een organisatie in de regio Rhenen zijn wij op zoek naar een ervaren PHP developer die gaat functioneren als een verlengstuk van de klant. Jij bent iemand die technisch complexe zaken met enthousiasme aanvliegt. Je bent in staat om aan meerdere projecten te werken en werkt graag met de nieuwste technieken. In deze functie werk je veel samen met front-end developers en stel je alles in het werk om grote verschillen voor de klanten teweeg te brengen. Verder ben jij iemand die graag zichzelf uitdaagt en die altijd de beste wilt

Bekijk vacature »

Cymer Patch Server Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Senior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12919 Introductie This new patch server will be built on Python and Django ReST and GraphQL services with a React frontend, it will consist of several microservices and run on a Kubernetes cluster. It will be supported by several middleware applications such as ElasticSearch, Redis, RabbitMQ, Oracle and Artifactory. Functieomschrijving The Patch Admin team always aim to deliver software at a high quality, we avoid sacrifices here to maintain our velocity. Practically this means that we practice test driven development and perform end-to-end automated testing on our software. This means

Bekijk vacature »

Laravel Developer

Functie omschrijving Voor een gave organisatie in de buurt van Den Bosch zoek ik een PHP developer. Het is van belang dat je kennis/ervaring hebt met het framework Laravel. Jij gaat in deze functie software applicaties ontwikkelen. Deze software projecten zijn heel divers, en deze organisatie maakt software, van A tot Z. Klanten kunnen in elke sector werkzaam zijn, van profit tot non-profit. Andere taken zijn onder andere: documentatie schrijven over applicaties/uitleg geven over software en applicaties/ klantcontact over bestaande applicaties/applicaties optimaliseren. Bedrijfsprofiel Deze organisatie zit in de regio van Den Bosch en is een klein bedrijf. Er werken circa

Bekijk vacature »

Integratie expert - Java Developer

Dit ga je doen Nieuw koppelingen ontwerpen, ontwikkelen en implementeren; Je schakelt met de klanten om hen zo goed mogelijk van dienst te zijn. Strategisch kijken naar nieuwe mogelijkheden op bestaande of nieuwe koppelingen zo effectief mogelijk te realiseren; Je bestaande toolset afwegen tegen nieuwe mogelijkheden om integratiedoelen steeds effectiever en/of effcienter te bewerkstelligen; Bestaande software koppelingen beheren, dit zijn koppelingen met zowel interne als externe systemen; Overleg met zowel directe collega's als met stakeholders om nieuwe integratieplannen concreet te maken; Je kunt de junioren meenemen op sleeptouw. Hier ga je werken Onze klant is op zoek naar een ervaren

Bekijk vacature »

Mendix Developer

For our client in Amsterdam, we are looking for a Senior Mendix Developer. Company description Our client is an IT Consultancy company who’s been active for 10 years now. With their ambitious team, they are working with different clients in order to help them with analyzing their data and giving advice to them, regarding how they can use their data in the smartest ways, or to make sure that their mobile or web applications are working efficiently. As you get a glimpse of various industries, it is guaranteed that no day will be the same. Job description As a Mendix

Bekijk vacature »

Medior/senior Back-end developer gezocht!

Functie Vanwege de groei binnen het bedrijf zijn we op zoek naar versterking in het devlopmenttean. Als back-end developer bouw je aan de bedrijfssoftware die ons helpt bij de primaire processen. Een leuk (intern) project dus waarbij je de software continu doorontwikkeld! Je werkt in een klein team, we hebben dagelijks stand-ups en iedere twee weken een scrum-sessie, begeleid door onze Scrum Master. Hierin krijg je uitgebreid de kans om je ideeën te presenteren, en te overleggen met je mede-ontwikkelaars en de Product Owner. Binnen de ontwikkelteams gebruiken we Trello, Gitlab, Jiira, Confluence en Boockstack. Hiernaast werken ze met de

Bekijk vacature »

PHP Developer

Functieomschrijving Vanuit het hoofdkantoor in omgeving Breda ben je als PHP/Symfony Developer niet alleen gefocust op het ontwikkelen van software. Daarnaast ben je voortdurend bezig met het zoeken naar nieuwe trends en ontwikkelingen die van waarde kunnen zijn voor de efficiëntie van software ontwikkeling. Hieronder een kort overzicht van jouw takenpakket: Het ontwerpen en implementeren van webapplicaties met het Symfony Framework; Het schrijven van een schone en efficiënte codes; Het testen van ontwikkelde applicaties om te zorgen dat ze goed functioneren en voldoen aan de eisen van de klant; Onderhouden en updaten van bestaande applicaties die zijn gebouwd met het

Bekijk vacature »

Traineeship Front-end developer (WO, 0 tot 3 jaar

Functie Zoals beschreven ga je vanaf start aan de slag bij een passende opdrachtgever, hierbij kijken ze echt naar jouw wensen, kennis/ervaring maar ook de reisafstand. Momenteel hebben ze meerdere klanten waarbij ze groepen hebben opgezet wat maakt dat er diverse uitdagende kansen liggen. Naast het werken bij de opdrachtgever, en het volgen van de masterclasses, zul je regelmatig met de andere trainees in contact zijn. Niet alleen op professioneel vlak maar juist ook bij de borrels en kwartaaluitjes! Kortom; een jaar lang hard aan jezelf werken in combinatie met gezelligheid en plezier. Spreek dit jou aan? Dan komen we

Bekijk vacature »

Full-stack developer

Als Full-stack developer bij KUBUS houd je je bezig met het ontwikkelen van de (web)applicatie en services van BIMcollab. Samen met je SCRUM team werk je aan zowel de front- als de back-end. Als softwarebedrijf bevindt KUBUS zich in een unieke positie. We bouwen aan onze eigen producten die wereldwijd door tienduizenden gebruikers worden gebruikt. Ons bedrijf heeft precies de juiste grootte: groot genoeg om echt impact te maken in de markt, maar klein genoeg om als individuele ontwikkelaar invloed uit te kunnen oefenen en echt het verschil te kunnen maken. Ons ontwikkelteam bestaat uit ruim 40 ontwikkelaars, testers, scrum

Bekijk vacature »

Full stack developer Node.js, React Remote

Functie Als fullstack JavaScript developer vind jij het uitdagend om op basis van concrete klantvragen nieuwe functionaliteiten te ontwikkelen. Bij voorkeur worden deze functionaliteiten op een bepaalde manier geprogrammeerd, zodat ze door meerdere klanten te gebruiken zijn. Je hebt dus vaak te maken met abstracte vraagstukken. Om dit te kunnen realiseren sta je nauw in contact met de product owner en/of klant. Je bent niet alleen onderdeel van het development team, maar hebt ook vaak contact met de product-owner en/of klanten om daardoor inzichten te verzamelen die leiden tot productverbeteringen. • Inzichten verzamelen bij de klant en/of product owner •

Bekijk vacature »

Pagina: 1 2 volgende »

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

06/02/2007 16:44:00
Quote Anchor link
Vrienden,

graag jullie commentaar op http://www.jannekekoetsier.nl, een van mijn projecten.

Eis van de klant: strakke, rustige, overzichtelijke site.

ToDo: contactformulier spamvrij en anti e-mailinjection maken.

PHP hulp

PHP hulp

25/01/2025 15:18:49

Thijs X

Thijs X

06/02/2007 16:54:00
Quote Anchor link
Ziet er idd strak en rustig uit maar,
Header is wel erg standaard mischien nog leuk effectje eroverheendoen.

en http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%2F%2Fwww.jannekekoetsier.nl%2F :P

- wes  -

- wes -

06/02/2007 16:55:00
Quote Anchor link
hij is me ook net iets te strak en rustig :) en de knoppen vind ik niet echt passen bij de rest , maar dat kan ook aan mij liggen. Zou em slightly uppimpen zeg maar

Terence Hersbach

Terence Hersbach

06/02/2007 16:56:00
Quote Anchor link
misschien iets kleinere knoppen bovenaan, of iig een hover effect eroverheen. Ziet er verder goed uit.

Bassos

Bassos

06/02/2007 16:57:00
Quote Anchor link
Jan Koehoorn schreef op 06.02.2007 16:44:

Wat bedoel je met anti e-mailinjection?

Gerben G

Gerben G

06/02/2007 17:00:00
Quote Anchor link
Ziet er echt goed uit ik zou ook kiezen voor iets kleinere knoppen maar ziet er echt goed uit

Arjan Kapteijn

Arjan Kapteijn

06/02/2007 17:07:00
Quote Anchor link
Bassos schreef op 06.02.2007 16:57:
Jan Koehoorn schreef op 06.02.2007 16:44:

Wat bedoel je met anti e-mailinjection?

Je wilt niet dat iedereen via jou mailformulieren spam kan versturen. Verplicht leesvoer!.

Bassos

Bassos

06/02/2007 17:21:00
Quote Anchor link
@Arjan

ik heb nu mijn e-mailformulier "beveiligd" met de functie htmlspecialchars en een vraag antwoord vergelijking. Dat heb ik geloof ik een keer gezien op een van jou website's, maar dan bij een gastenboek. Is dit een beetje voldoende...

Nicoow Unknown

Nicoow Unknown

06/02/2007 17:31:00
Quote Anchor link
opzich wel leuke site,, maar die knoppen vind k niks.. k zou ze of tegen elkaar aan zetten of wat kleiner,,, en mischien een mouse over iets erop zetten..
ook mischien proberen om als je op z'n knop drukt niet dat | achtige dingetje van je muis er komt te staan

Aaa Trump

aaa Trump

06/02/2007 17:48:00
Quote Anchor link
Opzich mooie opzet!

Maar, ik vindt het geheel een beetje te simpel, zoals:

Header
Buttons

Ook het nieuws deel staat erg onoverzichtelijk door elkaar, naar mijn mening

Had ik niet verwacht!

Groetjes, Robin.

Lissy Pixel

Lissy Pixel

06/02/2007 18:43:00
Quote Anchor link
Daar ben ik weer en voor "my cup of tea" en smaak is me dit veel te gladjes en nietszeggend en vooral levensloos. Ik heb het niet over techniek erachter want dit zal je wel OK voor elkaar hebben. Mij spreekt de site voor 0% aan. Ik zou al was het maar om de site iets te laten leven een soort van roll-over buttons bij de knoppen doen.

Kil - hard - liefdeloos -fantasieloos vind ik het geheel. En dat voor een onderwerp als muziek waar gevoel toch op en top aanwezig is.
Naar mijn idee kan je strak en overzichtelijk ook anders met gevoel brengen...
Wat me ook tegen de borst stuit is het ge-ik met de zinnen. Maar goed ik ga nu maar even stoppen met m'n mening te verkondingen..... :/

Martijn Wieringa

Martijn Wieringa

06/02/2007 19:30:00
Quote Anchor link
Prima site, de vervolgpagina's zien er simpel en strak uit, erg netjes!

Ik heb wel wat opmerkingen over de homepage.
Ik vind de groene kopjes op de homepage t.o.v. de overige paginas erg 'afwijken'. Misschien kun je elders op de site diezelfde groene kleur kunnen laten terugkomen?

Het tekstje links op de homepage (nieuws) heb je blauw gekleurd. Dat vind ik echter niet staan onder het groene kopje. Ik zou dat tekstje eerder ook #666666 maken net als de overige content! Het staat toch al in een appart vak, dus de het valt zowiezo wel op :)

Vincent

Vincent

06/02/2007 19:39:00
Quote Anchor link
Misschien is het mooier als je de banner een klein stukje van de bovenkant af zet.
De buttons vind ik ook niet egt prachtig..
De blauwe tekst hou ik niet van maar voor de rest een mooie site :)

Niek Weevers

Niek Weevers

07/02/2007 22:44:00
Quote Anchor link
Site is strak, rustig en overzichtelijk. Dus aan die eisen heb je sowieso voldaan.

Enkele minpuntjes die je naar mijn mening moet verbeteren.
Het menu: ik vind het niet mooi om van die losse vakken te gebruiken, wanneer je dit wel wilt, zorg dan dat je bij een mouseover op het vak zelf ook al actie kan voeren en niet alleen bij de titel.

Op de home heb je teveel verschillende tekstkleuren(zeker 5), probeer het groene of/ en het blauwe eruit te laten.
Om even over kleur door te gaan: ik denk dat subkoppen er een beetje uit mogen springen. Nu heb je deze lichter dan de tekst, maak ze zwart oid, zodat ze opvallen. Zo leest de bezoeker ook makkelijker over een pagina.

Externe links op de site in een nieuw venster openen, zodat de bezoeker niet ongewild de site kan verlaten.

Ik vind de blauwe achtergrondkleur er niet bijpassen, misschien een kleur wat beter bij de kop past.

Ik zou het nieuws op de home niet cursief zetten. Leest lastiger dan normaal.

Ondanks deze opmerkingen vind ik het wel een duidelijke, strakke site. Maar hij kan nog beter.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/02/2007 23:28:00
Quote Anchor link
@ Niek: thanks, ik ga eens kijken wat ik met je punten kan.

Op 1 punt echter ben ik het volkomen met je oneens:
Quote:
Externe links op de site in een nieuw venster openen, zodat de bezoeker niet ongewild de site kan verlaten.

Dat moet je dus nooit doen. De user is gewend dat hij via de backbutton terug kan en zodra je een link in een nieuw venster opent, werkt de backbutton niet meer. Alle usability experts zijn het hier over eens. Geen nieuw venster openen als je linkt naar een andere site!

Rudie dirkx

rudie dirkx

07/02/2007 23:33:00
Quote Anchor link
Zou ik ook doen, nieuwe window voor externe site... Lijke me wel handig dat je op twee sites kan browsen en de ene sluiten als je wilt. Neem aan dat 'de user' slim genoeg is om door te hebben dat er een nieuwe window open is en dat de Vorige knop niet werkt.

Over de site... Vind de knoppen iets te. Ze zijn wel cool, maar iets te futuristisch voor de rest :D Zonder hippe achtergrond, of zonder achtergrondkleurverandering (en met text-decoration verandering) past ie denk ik beter bij de rest. Rest van site is supernetjes

Zim Zim

Zim Zim

07/02/2007 23:34:00
Quote Anchor link
Ow dan ben ik anders dan de usabilty experts. Ik raak mijn overzicht kwijt als ik iets wat ik niet verwacht (een andere site door 1 klik). Ik open bijna alle dingn in een nieuw tabblad, zodat als ik iets niet meer snap niet heen of terug hoef, maar op het tabblad te klikken. Ik had dat vandaag nog bij een site, kweet het adres niet, maar er zaten dan die url's in. En ik klik eerst en daarna pas goed lezen als ik geïntresseerd ben. Overzicht dat is wat ik wil.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

07/02/2007 23:52:00
Quote Anchor link
Kijk op de site van Jacob Nielsen. Hij is de usability guru en heeft talloze onderzoeken gedaan op dit gebied. Zodra jouw link een nieuw venster opent, heeft de gemiddelde gebruiker het gevoel dat hij/zij de controle verliest. Vergeet niet dat we hier op een forum zitten met experts. Die weten wat er achter de schermen gebeurt.

Zim Zim

Zim Zim

08/02/2007 00:07:00
Quote Anchor link
Nou dat vind ik meer een misstatement. Iemand die ergens verstand van heeft wel geloven dat hij het beter weet dan jou. Je kan best je eigen mening behouden. Maar dat even terzijde, het gaat om algemene bezoekers, en dat ben ik niet. Ik ben meer een extreme, niet doordat alles weet, nee ik probeer gewoon alles. En als ik een manier heb gevonden wat ik beter vind, zal ik niet erg snel wijzigen van wat ik doe.

Jan Koehoorn

Jan Koehoorn

08/02/2007 00:08:00
Quote Anchor link
@ Zim: wat probeer je duidelijk te maken? Ik snap niet wat je probeert te vertellen.

Zim Zim

Zim Zim

08/02/2007 00:14:00
Quote Anchor link
Ik ben altijd goed in verhalen bei'en.
Ik probeerde te zeggen dat je niet alles moet geloven wat een expert zegt. Maar ik zie dat ik jou verhaal verkeerd gelezen heb, ik dacht dat je dat wou zeggen. Maar jij had het dat wij op een expert forum zitten.

Pagina: 1 2 volgende »

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.