javascript en HTML tags
yors
21/04/2005 12:37:00Goedendag,
om een lang verhaal kort te maken is het volgende wat ik wil:
OUD:
<marquee width="75%" behavior="slide" Loop="999" Direction="left" style="color: #0000FF scrolldelay="125" scrollamount="3" >'.$echo_back.'</marquee>
NIEUW:
<applet code=ryMarquee width=320 height=16 MAYSCRIPT>
<param name=text value="'.$echo_back.'">
<param name=FromDirection value="right">
<param name=StartDelay value="0">
<param name=BgColor value="000000">
<param name=TextColor value="00CC00">
<param name=ColorReact value="yes">
<param name=Font value="Dialog,plain,12">
<param name=Speed value="15">
<param name=Advance value="1">
<param name=UseHandCursor value="yes">
</applet>
Dit geeft een werkend resultaat met '.$echo_back.' als een aantal berichten die mensen ingevuld hebben op een andere pagina.
Maar wat niet werkt is dat de OUDE marquee wel bijvoorbeeld <b>text</b> vertaalt in een vet gedrukte "text" en de nieuwe (java script) marquee de text als "<b>text</b>" weergeeft en dus niet vetgedrukt laat zien.
iemand een idee? het is nogal kort door de bocht en nee ik heb niet veel ervaring met java.
alvast bedankt voor de hulp!
om een lang verhaal kort te maken is het volgende wat ik wil:
OUD:
<marquee width="75%" behavior="slide" Loop="999" Direction="left" style="color: #0000FF scrolldelay="125" scrollamount="3" >'.$echo_back.'</marquee>
NIEUW:
<applet code=ryMarquee width=320 height=16 MAYSCRIPT>
<param name=text value="'.$echo_back.'">
<param name=FromDirection value="right">
<param name=StartDelay value="0">
<param name=BgColor value="000000">
<param name=TextColor value="00CC00">
<param name=ColorReact value="yes">
<param name=Font value="Dialog,plain,12">
<param name=Speed value="15">
<param name=Advance value="1">
<param name=UseHandCursor value="yes">
</applet>
Dit geeft een werkend resultaat met '.$echo_back.' als een aantal berichten die mensen ingevuld hebben op een andere pagina.
Maar wat niet werkt is dat de OUDE marquee wel bijvoorbeeld <b>text</b> vertaalt in een vet gedrukte "text" en de nieuwe (java script) marquee de text als "<b>text</b>" weergeeft en dus niet vetgedrukt laat zien.
iemand een idee? het is nogal kort door de bocht en nee ik heb niet veel ervaring met java.
alvast bedankt voor de hulp!
PHP hulp
24/11/2024 02:08:59Willem Jan Z
21/04/2005 12:39:00yors
22/04/2005 08:54:00Jelmer -
22/04/2005 09:01:00Inderdaad. En alsjeblieft gebruik liever javascript ipv java voor dit soort kleine dingetjes. Anders moet mijn computer weer 7 seconden laden over een java applet wat eigenlijk net zo geod had gekunt met javascript. En daarnaast heb je voor javascript geen plugins en 3e party apps nodig.