Javascript foutje.
Jens erd
21/12/2009 23:29:00Dag,
Ik ben begonnen aan een berichtenbalk op mijn site, maar ik loop tegen het volgende aan. Ik heb een keurig werkende javascript-berichtenbalk gevonden die een bericht showt en weer doorscrolt. Ik heb het over twee delen verdeeld; op de pagina zelf de settings en in een extern js file de overige delen. In het script gebruiken ze deze regel om weg te schrijven naar de pagina.
maar omdat ik het in een div wil hebben wou ik
gebruiken.
ALs ik de twee regels verwissel gebeurt er ineens niets meer. De div bestaat en ik heb geen ' of " over het hoofd gezien. is er iemand die mij verder kan helpen? (ik kan het script wel eventueel plaatsen.)
Ik ben begonnen aan een berichtenbalk op mijn site, maar ik loop tegen het volgende aan. Ik heb een keurig werkende javascript-berichtenbalk gevonden die een bericht showt en weer doorscrolt. Ik heb het over twee delen verdeeld; op de pagina zelf de settings en in een extern js file de overige delen. In het script gebruiken ze deze regel om weg te schrijven naar de pagina.
maar omdat ik het in een div wil hebben wou ik
gebruiken.
ALs ik de twee regels verwissel gebeurt er ineens niets meer. De div bestaat en ik heb geen ' of " over het hoofd gezien. is er iemand die mij verder kan helpen? (ik kan het script wel eventueel plaatsen.)
PHP hulp
21/11/2024 19:51:07Stefan
22/12/2009 00:46:00getElementById haalt een element op. Probeer het eens met:
document.getElementById('DIV ID HIER').InnerHTML = 'Bla';
document.getElementById('DIV ID HIER').InnerHTML = 'Bla';
Jens erd
22/12/2009 18:59:00Ik heb het geprobeerd, maar het maakt niets uit, het werkt niet, dwz dat het niet in de div geplaatst wordt.
Stefan
22/12/2009 23:11:00Zero XT
23/12/2009 14:50:00Heb je de JavaScript wel in de goede volgorde gezet?
Werkt niet:
Werkt wel:
Werkt niet:
Code (php)
1
2
3
4
5
2
3
4