Javascript full screen
Ik ben al een aardig tijdje opzoek naar een script die een pagina automatish aanpast bij de bezoeker.
Dat betekend ik heb een breedbeeld *tft* scherm ik zie alles heel netjes maar sommige mensen hebben dit niet.
Bestaat er een javascript dat het beeld automatish aanpast bij de bezoeker ?
( Ik heb er een gezien www.gang-wars.nl )
Groetjes erik.
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Erik
Als je een website goed maakt, ziet ie er gewoon over goed uit! En blijf als je blieft van de instellingen van de gebruiker af, dat kan wel, maar is erg vervelend!
Overigens zet je in de titel 'Java full screen' en heb je het later over javascript. Ik denk dat je javascript bedoeld, maar dat is absoluut anders dan java, dus zet dat ook niet in de titel. (Ik zal het even voor je aanpassen.)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Bo az
Als je website volledige breedte wilt hebben moet je met procenten in je css werken...
Groet,
Barry
ik gebruikt dit script soms ook voor een Auto Resize. Dit script werkt als volgt: De gebruiker opend je site. Dit script herkend automatisch welke resolutie diegene heeft ingesteld. Nu stuurd hij de bezoeker door naar de juiste resolutie van je site (Merkt de bezoeker niks van).
Hier het Script:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
<Script language="JavaScript1.2">
<!--
window.moveTo(0,0);
if (document.all) {
top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);
}
else if (document.layers||document.getElementById) {
if (top.window.outerHeight<screen.availHeight||top.window.outerWidth<screen.availWidth){
top.window.outerHeight = screen.availHeight;
top.window.outerWidth = screen.availWidth;
}}
//-->
</Script>
<!--
window.moveTo(0,0);
if (document.all) {
top.window.resizeTo(screen.availWidth,screen.availHeight);
}
else if (document.layers||document.getElementById) {
if (top.window.outerHeight<screen.availHeight||top.window.outerWidth<screen.availWidth){
top.window.outerHeight = screen.availHeight;
top.window.outerWidth = screen.availWidth;
}}
//-->
</Script>
Greetz, Mike ;)
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Mike
ik weet niet bijzonder veel van javascript, maar het lijkt me niet mooi om een
pagina "uit te rekken". Kun je niet een script maken dat eerst de resolutie van het scherm herkent en daarna (aan de hand daarvan) een bijpassende stylesheet opent?
Mootools
http://clientside.cnet.com/wiki/mootorial/04-window
Geen irritante bezigheden met wat is het nouw in welke browser^^ dit is gewoon cross-browser!
I'm beginning to love Mootools: http://clientside.cnet.com/wiki/mootorial/04-window
Geen irritante bezigheden met wat is het nouw in welke browser^^ dit is gewoon cross-browser!