Javascript - php while lus

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Pieter

Pieter

12/03/2008 17:57:00
Quote Anchor link
Kan wat ik probeer te doen? En zoja wat doe ik fout? Vanuit php roep ik een javascript op die ook wat php bevat. Dit stukje staat hieronder. Ik probeer eigenlijk een extra rij in een tabel in te voegen door op een plusknop te klikken.. als dit niet lukt probeer ik het in php maar ik zou het willen laten lukken met de combinatie van de 2. Probleem kan zijn dat het niet zal werken voor IE.. kweet het niet goed.. :/
Maar kan dit werken? en zoja wat doe ik fout?

var cellRight = row.insertCell(1);
var sel = document.createElement('select');
sel.name = 'selRow' + iteration;

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
<?php
      $i
=0;
      while(!$RSCountrySel->EOF){
          echo "sel.options[$i]= new Option('$RSCountrySel->Fields('CountryName')', 'value$i');";
          $i++;
      }

?>

//sel.options[0] = new Option('text zero', 'value0');
//sel.options[1] = new Option('text one', 'value1');
cellRight.appendChild(sel);

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 22:39:31

GaMer B

GaMer B

12/03/2008 18:05:00
Quote Anchor link
Als je de echo gebruikt, echoët deze code dus die hele tekst in plaats van het uit te voeren. Je zult dus het probleem anders aan moeten pakken of........ eval() toepassen, maar dat kan ik je niet aanraden.

Pieter

Pieter

14/03/2008 10:44:00
Quote Anchor link
eval ken ik zelfs niet.. En anders aanpakken dan zal ik een php manier moeten zoeken om rijen toe tevoegen met plus teken. Mijn javascripting is niet zo denderend. (mijn php ook niet lol maar toch beter)

bedankt

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.