Javascript variabel doorgeven aan Php

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Simon

simon

15/01/2010 23:23:00
Quote Anchor link
Hoi,

Ik probeer een javascript variabele door te geven aan Php

Ik heb het volgende geprobeerd, maar wat doe ik fout?

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
4
5
6
7
8
<?php
 //   $variabele =" <script type="text/javascript">  var sStr = document.write(ytplayer_playitem)  </script>"
//   $variabele =" <script type="text/javascript">  var sStr = document.write(ytplayer_playitem);  </script>"
 //  $variabele =" <script type="text/javascript">  var sStr = ytplayer_playitem  </script>"
 //  $variabele =" <script type="text/javascript">  var sStr = document.write(ytplayer_playitem);  </script>"
 // $variabele =" <script type="text/javascript">  var sStr = "ytplayer_playitem"  </script>"
// $variabele =" <script type="text/javascript">  var sStr = "ytplayer_playitem" ; </script>"

?>

Bij voorbaat dank

Mvg
Simon

PHP hulp

PHP hulp

29/11/2024 04:56:40

SilverWolf NL

SilverWolf NL

15/01/2010 23:50:00
Quote Anchor link
Wat jij wil, kan wel met javascript, maar dan alleen in de vorm van AJAX. Dat heeft ermee te maken dat javascript client-side wordt uitgevoerd, en php server-side. Voor een makkelijke werking met AJAX is jQuery aan te raden, daar zitten een paar mooie methods in voor AJAX

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.