Javascript vs Safari
George van Baasbank
03/10/2014 11:00:20Hallo allemaal,
Ik heb op mijn site een kleine Javascript toegevoegd om extra teksten te tonen. Dat werkt prima. Het werkt alleen prima op o.a. Chrome. Op Safari werkt het niet goed.
In mijn JS heb ik een formaat aangegeven van 400 x 200px. In Safari wordt echter een heel scherm gevuld.
Wie weet of er opties zijn om ook Safari dit juist te laten tonen?
De JS-=code in de head
De html-code:
George
Ik heb op mijn site een kleine Javascript toegevoegd om extra teksten te tonen. Dat werkt prima. Het werkt alleen prima op o.a. Chrome. Op Safari werkt het niet goed.
In mijn JS heb ik een formaat aangegeven van 400 x 200px. In Safari wordt echter een heel scherm gevuld.
Wie weet of er opties zijn om ook Safari dit juist te laten tonen?
De JS-=code in de head
Code (php)
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
<!-- Tonen agendatekst -->
<script type="text/javascript" lang="JavaScript">
function NieuwVenster(url) {
window.open(url, "nieuw", "width=400,height=200,scrollbars=yes,resizable=yes");
}
</script>
<script type="text/javascript" lang="JavaScript">
function NieuwVenster(url) {
window.open(url, "nieuw", "width=400,height=200,scrollbars=yes,resizable=yes");
}
</script>
De html-code:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
2
3
4
5
6
<?php
$cLink1 = "NieuwVenster('lezen.php?id=" . $rowRooster['id'] ."&opm=1')";
?>
<td class="midden" title="<?php echo $rowRooster['opm1'] ; ?>" onclick= "<?php echo $cLink1 ; ?>" style="<?php echo $cStyle1 ; ?> color: white; background-color: <?php echo $rowRooster['kleur1'] ; ?>;"><?php echo $rowRooster['tijd1'] ; ?></td>
$cLink1 = "NieuwVenster('lezen.php?id=" . $rowRooster['id'] ."&opm=1')";
?>
<td class="midden" title="<?php echo $rowRooster['opm1'] ; ?>" onclick= "<?php echo $cLink1 ; ?>" style="<?php echo $cStyle1 ; ?> color: white; background-color: <?php echo $rowRooster['kleur1'] ; ?>;"><?php echo $rowRooster['tijd1'] ; ?></td>
George
Er zijn nog geen reacties op dit bericht.