Javascript
Ik ben bezig met een script waarmee ik direct met een frame in kan loggen op mijn msn maar nu loop ik vast op iets.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
<html>
<head>
<script language="JavaScript">
function login() {
parent.test.forms['f1'].i0116.value = 'e-mail';
parent.test.forms['f1'].i0118.value = 'pass';
parent.test.forms['f1'].submit();
}
</script>
</head>
<body>
<frameset onLoad="login();">
<iframe name="test" src="https://login.live.com/login.srf?id=2&vv=650&lc=1043&bk=70859647">
</frameset>
</body>
</html>
<head>
<script language="JavaScript">
function login() {
parent.test.forms['f1'].i0116.value = 'e-mail';
parent.test.forms['f1'].i0118.value = 'pass';
parent.test.forms['f1'].submit();
}
</script>
</head>
<body>
<frameset onLoad="login();">
<iframe name="test" src="https://login.live.com/login.srf?id=2&vv=650&lc=1043&bk=70859647">
</frameset>
</body>
</html>
ik zie niet wat er mis is met dit script? iemand anders hier wel?
dit topic? Daar heeft het toch mee te maken?
Waarom ga je niet gewoon verder lekker in En zoiezo, we weten nog steeds niet waarom je dit wilt. En, iframes? Not done....
@Chris dat staat in mijn 5e post van dit topic.
Verder vraag ik me af waarom je met parent werkt, is dat stukje code weer een frame? Volgens mij is dat niet zo. Dus dan moet je ook geen parent gebruiken (is toch ook logisch).
Dus ik vraag me af in hoeverre jij met javascript en (i)frames werken hebt uitgezocht.
Ook vraag ik me af wat nou precies de bedoeling is van dit topic.
Ook geef ik je groot gelijk dat je het niet vertrouwd het ziet er inderdaad erg uit als phishing dus ik zou even mijn hele idee uitleggen.
Ik ben in vb2008 bezig met een marktplaatsbrowser omdat mijn zusje nogal een marktplaats freak is nou heb ik in mijn programma aan de ene kant marktplaats in een webbrowser en aan de andere kant hotmail. zo kan je ontzettend snel en makkelijk handelen en dat is de bedoeling van marktplaats. Ik load zo wel even een screen van het progamma en als het hotmail systeem werkt dan load ik het hele progamma wel even up.
Daniel schreef op 14.09.2009 15:43:
Inderdaad ik heb tot nu toe nooit javascript gebruikt omdat het client side is en vaak een site traag en buggy maakt. Ik zou even kijken wat er gebeurd als ik parent weg haal.
Niet zomaar iets gaan doen. Je springt toch ook niet zomaar in de sloot als iemand zegt 'spring eens in de sloot'. Ga eens eerst op onderzoek uit.
Daniel schreef op 14.09.2009 15:43:
Ook geef ik je groot gelijk dat je het niet vertrouwd het ziet er inderdaad erg uit als phishing dus ik zou even mijn hele idee uitleggen.
Ik ben in vb2008 bezig met een marktplaatsbrowser omdat mijn zusje nogal een marktplaats freak is nou heb ik in mijn programma aan de ene kant marktplaats in een webbrowser en aan de andere kant hotmail. zo kan je ontzettend snel en makkelijk handelen en dat is de bedoeling van marktplaats. Ik load zo wel even een screen van het progamma en als het hotmail systeem werkt dan load ik het hele progamma wel even up.
Dit is dus precies hetzelfde als je vorige topic.
En hieruit blijkt weer dat je verder geen onderzoek hebt gedaan.
Heb je bijvoorbeeld al eens gekeken of er niet een of andere api is? (Volgens mij wel.)
Waarom doe je die hotmail ook in 'een browser'? Je kunt ook gewooon imap of pop3 gebruiken, wat volgens mij veel beter is, aangezien je dan niet vast zit aan mail.live.com.
Dit is op zich niet zo heel erg lastig, zeker met vb2008 niet :)
Nou... mail zenden is niet zo moeilijk maar ontvangen wel er is weinig tot niets te vinden op google/youtube en pop of imap of iets dergelijks zie ik ook niet bij net.mail staan
weer wat geleerd hij kan ook converten :D dankjewel
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe
Geen probleem. Google doet wonderen, je moet gewoon weten waar je naar zoekt :)
ow lolz deze werkt tegenwoordig niet meer :(
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door John Doe