[javascript]Een var vanaf een andere site halen
Ik heb een vraagje over javascript. Ik wil van een site (sallandautomatisering.nl) een prijs halen van een bepaalde product.
Neem bv. http://www.sallandautomatisering.nl/?pid=6147
Nou staat er op dit moment een prijs van € 35,96. Alles is ook weer verdeeld in 3 frames(menu. main en copyright).
Nu staat de prijs in de main frame. Ik zelf de broncode bekeken en zag er deze var's staan in javascript.
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
2
3
4
5
6
7
8
<script language="javascript">var maxSalesPrice = 3596;
var minSalesPrice = maxSalesPrice*0.7;
var tmpMinSalesPrice = "25,172";
var errMinPrice = "De gewenste prijs moet groter zijn dan ";
var errMaxPrice = "De gewenste prijs mag niet groter of gelijk zijn dan de huidige verkoopprijs (inc BTW)";
var errPrice = "Gewenste prijs";
var errorMelding = "Controleer de volgende gegevens";
var errName = "Naam";</script>
var minSalesPrice = maxSalesPrice*0.7;
var tmpMinSalesPrice = "25,172";
var errMinPrice = "De gewenste prijs moet groter zijn dan ";
var errMaxPrice = "De gewenste prijs mag niet groter of gelijk zijn dan de huidige verkoopprijs (inc BTW)";
var errPrice = "Gewenste prijs";
var errorMelding = "Controleer de volgende gegevens";
var errName = "Naam";</script>
Nu gaat het om maxSalesPrice = 3596. Die is gelijk aan de prijs: 35,96.
Nu wil ik die vanaf bijvoorbeeld een php pagina of html(javascript) pagina kunnen verkrijgen. Is dat mogelijk?
Alvaste bedank
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door DDragonz
file_get_contents() en vervolgens met een reguliere expressie en preg_match() de benodigde informatie eruit halen.
De broncode van de betreffende pagina uitlezen met bijvoorbeeld Kan het niet met javascript zelf word gepakt. Dat zonder preg_match. Dus bv gewoon print $var (maar dan in javascript).
Ik kan alleen de broncode zien als ik in firefox op rechtemuis klik boven de frame-> Dit deelvenster->Deelvenster bron bekijken druk.
Ik moet de broncode hebben van: sallandautomatisering.nl/content/productinfo.php?pid=24991
Maar als ik dit zo do word ik ge redirect. En krijg ik als nog alles te zien(alle 3 de frames) en dan zie alleen hoe de frames worden opgeroepen toch(<frame src="content/productinfo.php?pid=24991" scrolling="auto" noresize name="main"> enz)?
(http://www.sallandautomatisering.nl/?redirect=/content/productinfo.php?pid=24991)
Lukt dit gewoon niet?
Ik ben bang van niet. Dat is namelijk het hele grote nadeel van het gebruik van frames. En dit is ook precies de reden waarom google dit soort pagina's niet kan indexeren...
Bumpen::
SanThe.
Zal het het onthouden :) En goed dat je hebt uitgelegt wat bumpen is want anders zou ik niet weten wat het betekende :P.