Javascriptje werk niet in FF
sander b
07/02/2008 17:09:00Hallo allemaal!,
Ik ben vandaag eens gaan experimenteren met javascript, dus ik ben een ultranoob.. nu heb ik het volgende scriptje geschreven
Code:
dit roep ik aan met een linkje:
Nu zijn er meerde checkoxjes, met de id's van cbox 1 t/m 10 die ik als variabel aangeef in de link, deze heb ik even weg gelaten nu.
Het probleem is dat het in IE werkt, en in FF niet, wat mij verbaasd want met andere talen, zoals CSS is het juist andersom.
Kan iemand mij hierbij helpen?
groetjes
Ik ben vandaag eens gaan experimenteren met javascript, dus ik ben een ultranoob.. nu heb ik het volgende scriptje geschreven
Code:
Code (php)
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
function checkit(cbx) {
if(cbx){
if(document.getElementById(cbx).checked == false){
document.getElementById(cbx).checked = true;
} else {
document.getElementById(cbx).checked=false;
}
}
}
if(cbx){
if(document.getElementById(cbx).checked == false){
document.getElementById(cbx).checked = true;
} else {
document.getElementById(cbx).checked=false;
}
}
}
dit roep ik aan met een linkje:
Nu zijn er meerde checkoxjes, met de id's van cbox 1 t/m 10 die ik als variabel aangeef in de link, deze heb ik even weg gelaten nu.
Het probleem is dat het in IE werkt, en in FF niet, wat mij verbaasd want met andere talen, zoals CSS is het juist andersom.
Kan iemand mij hierbij helpen?
groetjes
PHP hulp
09/11/2024 02:40:38Jelmer -
07/02/2008 17:23:00onclick gebruik je alleen bij javascript-events. Dus daar mag, sterker nog, moet je 'javascript:' weglaten.
sander b
07/02/2008 17:38:00Leroy Boerefijn
07/02/2008 18:08:00in ff is het als hij gechecked is checked="checked" en niet gecheckt weet ik eigenlijk niet :$ maar daar ligt je probleem iig ;)