jebalansinhanden.nl

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Magento developer

Functie E-commerce is een ‘’snelle’’ wereld. Om hierin continu voorop te blijven omarmen ze in een vroeg stadium nieuwe technieken. Een webshop is nooit af en kan altijd beter, sneller en efficiënter. Tegelijkertijd hebben ze vanaf hun oprichting altijd vastgehouden aan kwaliteit boven snelheid, en dit loont. Als back-end developer fungeer je als het verlengstuk van hun klanten. Technisch complexe zaken pak je met liefde op, en hierin werk je samen met o.a. front-end developers en designers. Klanten verwacht hierin kwaliteit van het hoogste niveau en een proactieve, meedenkende rol bij het maken van zowel technische als strategische keuzes. Ga

Bekijk vacature »

Full Stack C#.NET developer

Functieomschrijving Wij zijn op zoek naar een gepassioneerde Full Stack C#.NET Software Developer. Als Software Developer ben je verantwoordelijk voor het ontwikkelen van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Je werkt samen met andere ontwikkelaars en engineers om de sensoren in machines uit te lezen en deze data om te zetten in management informatie voor jullie klanten. Taken en verantwoordelijkheden: Ontwikkelen en onderhouden van webapplicaties, apps en dashboards voor de eigen IOT-oplossingen. Testen en valideren van de ontwikkelde software. Actief deelnemen aan code reviews en bijdragen aan het verbeteren van de kwaliteit van de software. Je gaat aan

Bekijk vacature »

Lead Fullstack developer

Functie omschrijving Ben jij een leergierige en ambitieuze junior developer met technische skills? Ben jij op zoek naar een werkgever die jouw de volledige vrijheid geeft om jezelf tot een volwaardige senior te ontwikkelen? Wij zijn op zoek naar een full stack developer die zich bezig wil bezig houden met het uitbreiden en verbeteren van de online webshop. Een onderdeel van jouw werkzaamheden is naast het beheren van de webshop ook om de processen en structuren te stroomlijnen. Werkzaamheden Onderhouden van de webshop (denk aan het bijhouden van de voorraad); Nieuwe functies toevoegen aan de product configurator door middel van

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar

Functie omschrijving Voor een echt familiebedrijf in de omgeving van 's-Hertogenbosch ben ik op zoek naar een Software Developer. Jij gaat in de functie van Software Developer werken met C# en .NET framework Jij gaat maatwerk software ontwikkelen en softwareoplossingen creëren. Daarnaast optimaliseer je de bestaande software. Oplossingen waar de klant echt iets aan heeft, jij krijgt er energie van op dit te realiseren. Je gaat werken in een Microsoft omgeving(ASP.NET) en gebruikt daarnaast C# en MVC. Samen met het huidige IT team binnen deze organisatie verwerk je de wensen van de klant tot een (eind)product. Bedrijfsprofiel Deze organisatie is

Bekijk vacature »

C# Developer Research and Development - Delft

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Delft Vacature ID: 6307 Introductie C# Developer Research and Development - Delft - Onze klant is één van de meest innovatieve bedrijven in de region van Delft. Op dit moment zijn ze voor het innovatie centrum. In het innovatie centrum wordt gewerkt aan de nieuwste technieken voor navigatie software. R&D / C# / Pattern Recognition / Algorithms / 3d Data / DotNET Functieomschrijving Als C# Developer kom je te werken in een innovatief scrumteam. We ontwikkelen en door ontwikkelen de nieuwste technieken op het gebied van navigatie software. Deze software wordt onder andere

Bekijk vacature »

Back End Developer

As a Back End developer at KUBUS you will be developing the (web) application and services of BIMcollab. You have a focus on the back end of our software, for which we mainly work with C# and .NET. We use a full-stack approach, which means that in addition to the back-end, you will also help with other parts of the code. As a software company, KUBUS is in a unique position. We build our own products that are used by tens of thousands of users worldwide. Our company is just the right size: big enough to make a real impact

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als .NET ontwikkelaar start jij in een multidisciplinair team met 7 ontwikkelaars. Dit team is verdeeld onder Front-end ontwikkelaars en backend developers. De backend developers werken voornamelijk aan desktop applicaties in combinatie met backend systemen. Hier ga jij dus ook mee aan de slag! Hierbij wordt voornamelijk gebruik gemaakt van C# .NET, WPF, UWP, XAML en MVVM. WPF, UWP, .NET Core, Azure Devops en Entity Framework. WPF en UWP worden dan ook voornamelijk gebruikt voor de user interface van de desktop applicatie. Het development team is dan ook erg gedreven m.b.t. het ontwikkelen van vooruitstrevende en innovatieve horeca automatiseringsoplossingen.

Bekijk vacature »

Back-end Developer

Functie omschrijving Als Back-end Developer heb je de eer om als eerste interne developer bij deze organisatie te beginnen. Op dit moment zijn er externe developers, maar daar wil de organisatie verandering in brengen. Op termijn moet de gehele afdeling uit intern personeel bestaan. Je kan je voorstellen dat de eerste interne developer ook de nodige kennis mee moet brengen. Dat klopt. Je gaat je namelijk aan het begin bekommeren over de externe developers en uiteindelijk over je interne collega's. Verder ga je het volgende doen: Het bedenken, beheren en onderhouden van webportalen, API-koppelingen en applicaties; Je bedenkt en werkt

Bekijk vacature »

Back-end Programmeur

Functieomschrijving Heb jij kort geleden je HBO ICT in ontvangst mogen nemen? Of ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Voor een ambitieuze werkgever in de regio van Breda zijn wij op zoek naar een Back-end programmeur met affiniteit met C#.NET, SQL en MS Access. Samen met team bestaand uit ware ICT professionals ben je verantwoordelijk voor het bouwen van maatwerk software voor hun klanten. Belangrijk is dat je kennis of ervaring hebt van C#.NET en SQL. Je toont een flexibele en sociale houding naar klanten toe. Je denkt in nieuwe mogelijkheden & gaat graag de uitdaging aan. Bedrijfsprofiel De

Bekijk vacature »

C# developer

Functie omschrijving We are looking for a dutch native speaker Ik ben op zoek naar een back-end developer, die met name kennis & ervaring heeft van de programmeertaal C#. Jij gaat aan de slag bij een topspeler in de logistieke sector, die zich behalve met logistiek, ook bezig houdt met softwareontwikkeling. Welke taken komen hierbij kijken? Je gaat desktop- en webapplicaties onderhouden en optimaliseren, waarin je werkt met o.a. C#, ASP.NET, SQL Server en T-SQL. Je hebt regelmatig klantcontact om de wensen in kaart te brengen en te evalueren over de huidige draaiende applicaties. Je implementeert nieuwe functionaliteiten toe aan

Bekijk vacature »

Software Ontwikkelaar .NET te Zaandam

Bedrijfsomschrijving Je komt hier terecht bij een door-en-door softwarebedrijf, waarbinnen meerdere SaaS pakketten worden ontwikkelt voor diverse sectoren. Hierbij kun je denken aan bijvoorbeeld de logistieke en medische branche. Deze organisatie kenmerkt zich door de hoge mate van complexiteit in de applicaties, wat betekent dat jij je hier niet zal gaan vervelen. Integendeel: Jij gaat hier elke dag ontzettend veel leren en je in razend tempo ontwikkelen als C# .Net Developer met focus op back-end. Het team bestaat uit ongeveer 20 personen personen, waarvan het grootste deel zich richt op software development. De sfeer is informeel en professioneel. De producten

Bekijk vacature »

Software developer - C Sharp

Functie omschrijving Heb jij interesse in het programmeren en ontwikkelen van software? En heb jij enige ervaring met Oracle databases en PL/SQL? Wij zijn voor een leuke opdrachtgever in omgeving Naaldwijk op zoek naar een software ontwikkelaar die graag werkt met C#, JAVA of Oracle. Wij zoeken iemand die breed inzetbaar is en die aan veel verschillende applicaties wilt werken. Als software developer werk je met je collega's samen in een leuk en informeel team aan het (her)ontwerpen van bedrijfssystemen. Je houdt je bezig met het ontwikkelen van REST API's en je onderhoudt applicaties in Oracle PL/SQL en APEX. Vind

Bekijk vacature »

.NET developer

Functie Als ervaren .NET ontwikkelaar start jij een team met 12 programmeurs. Jullie zijn verantwoordelijk voor het huidige platform van deze organisatie. Als team werken jullie in tweewekelijkse sprints en starten jullie iedere dag met een stand-up. Jij werkt samen met jouw team aan het uitbreiden van het huidige platform door middel van nieuwe features. Daarnaast zorg jij er samen met jouw team voor dat het platform veilig is en gebruiken jullie de nieuwste technieken om deze veiligheid te waarborgen. Zo maken jullie gebruik van C# .NET, .NET Core, React, Azure, Kubernetes, ASP.NET, MVC. Jij gaat aan het werk in

Bekijk vacature »

Freelance Fullstack Java Developer

Functieomschrijving Voor een opdrachtgever in omgeving Rotterdam zijn wij op zoek naar ervaren Fullstack JAVA Developers die graag op projectbasis willen werken. Je komt terecht bij een informele developers club die mooie projecten uitvoeren voor grote klanten. Ben je een ervaren freelancer of werk je in loondienst en ben je toe aan een nieuwe uitdaging? Lees dan snel verder want wie weet is dit een leuke vacature voor jou! Het fijne van deze werkgever is dat je zelf mag beslissen hoe je te werk wilt gaan. Wil je als freelancer werken dan is dat OK. Wil je de zekerheid hebben

Bekijk vacature »

C#.NET/Unity Developer

Functieomschrijving Voor een gewaardeerde werkgever in de omgeving van Breda zijn wij op zoek naar een software ontwikkelaar. Dit bedrijf houdt zich bezig met de ontwikkeling van WMS Software (C#/Unity & SQL). Past dit bij jou? Lees snel verder! Jouw werkzaamheden zullen er als volgt uitzien: Je werkt aan innovatieve softwareoplossingen voor het verbeteren en/of vernieuwen van processen; Samen met 6 applicatieontwikkelaars hebben jullie de verantwoordelijkheid voor de uitbreiding en ontwikkeling van de webapplicaties; Het uitvoeren van updates/aanpassingen aan de huidig draaiende applicaties; Je bent een luisterend oor naar klanten en vertaalt hun wensen door naar bruikbare software. Bedrijfsprofiel Wie

Bekijk vacature »
Bart Willemsen

Bart Willemsen

05/01/2012 15:41:36
Quote Anchor link
Hallo allemaal,

Ik heb een website gemaakt voor een vriendin van mijn moeder. Ze heeft een reikipraktijk en ze vroeg zich af of ik een website kon maken voor haar.

Dit is de website: http://www.jebalansinhanden.nl/

Ik ben nog met een aantal kleine dingen bezig:
- Gastenboek staat nu offline in de live website omdat ik die nog niet af heb.
- Ben nog bezig met een dropdown menu voor de behandelingen (is nu wat onhandig geregeld).

Wat vinden jullie er van? Ik hoor graag jullie commentaar en/of kritiek. :P

PHP hulp

PHP hulp

08/11/2024 19:50:03

- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 15:48:28
Quote Anchor link
Home is erg leeg. Beetje meer info mag wel. Ik vind de kleur (bruin?) niet mooi.

Wouter J

Wouter J

05/01/2012 15:52:55
Quote Anchor link
Wat me als eerst opvalt is het menu. Deze verwacht je in de rode balk, maar het zit eronder. Plaats het menu eens in deze rode balk, hiervoor moet je de rode balk natuurlijk wat hoger maken.

De kleuren zijn wel goed gebruikt, alleen het verloop in de footer gaat een beetje vreemd. Ik zou de hele footer die lichte rood meegeven en vlak voor het einde nog een klein donker rode kleurverloop.

Op de homepagina staat heel weinig tekst. De homepagina is de pagina waardoor jij je bezoekers moet houden. Je moet er dus eigenlijk een korte samenvatting van de pagina op zetten. Wat doe je? Wie ben je? Waarom jij en niet een ander? enz.

De foto in de header staat ook een beetje los van alles. Probeer deze meer te intergreren met de header.

Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.
- Maak gebruik van de google cdn jQuery, deze is stukken sneller dan dat jij hem plaatst. Plaats voor de zekerheid een fallback eronder:
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
<script type="text/javascript" src="http://ajax.googleapis.com/ajax/libs/jquery/1.7.1/jquery.min.js"></script>
<script>window.jQuery || document.write(unescape('%3Cscript src="javascript/jquery.js>%3C/script>'));</script>

- In de header heb je de site titel een H1 tag meegegeven. Dit is leuk, maar een H1 tag moet je zo veel mogelijk uniek maken. De sitenaam kan op de homepagina in een H1 tag, maar op andere pagina's is de pagina naam stukken belangrijker.
- In de header heb je onder het logo een slogan. Dit is ook een belangrijke titel, dus plaats deze in een H3 tag ofzo, maar niet in een alinea (<p>) tag.
- Plaats maar 1 H1 tag per pagina, geen 2. Geef Home op de Homepagina een H2 tag mee, en op andere pagina's geef je de titel een H2 tag mee en de pagina naam een H1 tag.
- Adresgegevens altijd tussen een <address> tag zetten.
- De powered-by div is geen div, het is namelijk geen block maar een regeltje tekst. Geef deze een <small> tag mee, omdat hij niet belangrijk is.

Synaps Framework

Synaps Framework

05/01/2012 17:10:41
Quote Anchor link
Wouter J op 05/01/2012 15:52:55:
Code:
- Google analytics en andere JS scripts moet je voor </body> plaatsen. Hierdoor laad je pagina stukken sneller.

Google:
Copy the following code, then paste it onto every page you want to track immediately before the closing </head> tag.

- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 17:16:13
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/01/2012 17:10:41:
Code:
- Google analytics

Die heb ik toch altijd geblokt staan, dus bij mij zal de snelheid niet veranderen,

Wouter J

Wouter J

05/01/2012 17:32:07
Quote Anchor link
Synaps Framework op 05/01/2012 17:10:41:
Code:

Google:
Copy the following code, then paste it onto every page you want to track immediately before the closing </head> tag.

Ja, en heb je mijn uitleg daarbij gelezen? Niet alles wat google zegt klopt, en nee zelfs niet over hun eigen product.

Een pagina wordt, precies zoals wij lezen, van boven naar onder gelezen. Allereerst wordt dus het doctype door het browser gelezen, vervolgens de <html> tag en <head> tag de charset meta tag en de titel. Dan de stylesheets en eventuele andere JS scripts. De gebruiker ziet nu nog niks.
Vervolgens de <body>, de header; navigatie; content en footer. En dan de scripts die vlak voor </body> staan. De gebruiker begint vanaf het lezen van de body tag al de site te zien. Voordat we bij de JS scripts onderaan zijn gekomen ziet de gebruiker al de hele site. Hierdoor laad de site sneller, omdat de persoon de site al ziet en dan pas worden alle JS scripts geladen.

Het leuke van een Analytics code in de head is dat hij al een bezoeker als bezoeker telt als de bezoeker nog niks heeft gezien. Dus mocht de bezoeker weg klikken voordat het browser bij de <body> tag is aangekomen heeft de gebruiker nog niks van de site gezien, slechts de titel in de tab, en wordt dan al als bezoeker geteld.
Mocht de Analytics code nou onderin staan dan wordt deze bezoeker niet als bezoeker geteld, het browser weet dan namelijk nog niks van dat script af. Pas als de hele site al zichtbaar is wordt de bezoeker als bezoeker geteld.

Dat zijn dus veel betere resultaten dan als je het script in de head zet.

- SanThe -

- SanThe -

05/01/2012 17:48:30
Quote Anchor link
WWW: Wijze Woorden Wouter.
En zeer logisch lijkt mij. Bedankt.
Gewijzigd op 05/01/2012 17:50:54 door - SanThe -

Piet Jansen

Piet Jansen

05/01/2012 17:53:01
Quote Anchor link
Misschien is het wel 'eerlijker' om je analystics code dan onderaan de pagina te zetten. Een pagina die is verlaten door een bezoeker alvorens deze is geladen is nou niet echt een bezochte website, maar alleen een bezochte URL. Dus voor de eerlijkheid zou ik hem onderaan zetten, dit heb ik op veel websites gezien.

Voor de rest is de site niet zo heel erg mooi, maar het kan ermee door.

Ik zou, net als eerder al gezegd is, een mooi welkoms berichtje plaatsen, dit is iets meer uitnodigend, maar dit berichtje moet groot zijn en moet al meer info over de site en het bedrijf bevatten. Vervolgens klikt de gebruiker wel door als het interessant is.

De header mag ook best beter, dus die rode balk weghalen of vullen met de links die je al hebt.

Technisch heb ik hem niet grondig bekeken, maar ik denk dat de nodige info wel is overgebracht...

Btw, je zet je naam mooi in de footer, maar je hebt geen eigen website. Meestal wordt de naam onderaan geplaatst om te linken naar een eventuele portfolio om klanten te trekken, maar jouw naam staat er eigenlijk voor niks. Het kan de meeste mensen eigenlijk niks schelen wie de site heeft gemaakt, tenzij iemand ook naar een freelancer zoekt en toevallig een handmassage o.i.d. wilt, diegene ziet dan jouw naam, maar kan er nu niks mee want dat ding staat daar voor Jan Meteenkorteachternaam.

Veel plezier met de site!
Gewijzigd op 05/01/2012 18:00:10 door Piet Jansen

Bart Willemsen

Bart Willemsen

10/01/2012 14:46:39
Quote Anchor link
Bedankt voor de reacties allemaal! Met deze aanwijzingen kan ik verder en ga ook zeker een aantal dingen eens proberen en veranderen!

Het klopt dat de site eigenlijk niet zo veel voorsteld, maar dat komt vooral omdat zij juist iets simpels wilde hebben, zonder al te veel afleidingen en zo. :) Ook was dit eigenlijk 1 van de eerste websites die ik zelf ontworpen heb, grote Photoshop skills heb ik (nog) niet helaas..

Het klopt dat ik nog geen websitelink heb geplaatst omdat ik simpelweg op dit moment nog niet echt iets online heb staan waar ik eventueel mensen naar toe wil sturen. Hier ben ik echter mee bezig en zal dat aanpassen zodra ik iets online heb wat ik wil laten zien!

Kris Peeters

Kris Peeters

10/01/2012 17:12:12
Quote Anchor link
Piet Jansen op 05/01/2012 17:53:01:
Misschien is het wel 'eerlijker' om je analystics code dan onderaan de pagina te zetten. Een pagina die is verlaten door een bezoeker alvorens deze is geladen is nou niet echt een bezochte website, maar alleen een bezochte URL. ...

Ik hoorde ooit eens volgende boutade:

"HITS is de afkorting van How Idiots Translate Success"

Een HIT zegt inderdaad slechts weinig.

Piet Jansen

Piet Jansen

10/01/2012 17:27:25
Quote Anchor link
Mooie onderbouwing Kris;)

Over deze site heb ik heel veel te zeggen, dus houd ik het voorlopig voor mezelf totdat er iets aan veranderd.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 18:43:18
Quote Anchor link
Als je een domeinnaam registreert, krijg je er bij een beetje hosting ook een mailadres bij. [email protected] staat niet echt professioneel.

- SanThe -

- SanThe -

10/01/2012 18:48:54
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 10/01/2012 18:43:18:
Als je een domeinnaam registreert, krijg je er bij een beetje hosting ook een mailadres bij. [email protected] staat niet echt professioneel.

Ehh, als je een domeinnaam registreert, dan kun je zelf alle emailadressen bepalen.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 18:52:21
Quote Anchor link
Dan is het helemaal niet professioneel ;-)

- SanThe -

- SanThe -

10/01/2012 20:11:23
Quote Anchor link
Obelix en Idefix op 10/01/2012 18:52:21:
Dan is het helemaal niet professioneel ;-)

Leg eens uit.

Obelix Idefix

Obelix Idefix

10/01/2012 20:36:03
Quote Anchor link
Als je een zakelijke site hebt, vind ik het niet erg professioneel overkomen als daar een telfort-mailadres wordt genoemd.
Gebruik liever een balansinhanden.nl mailadres.

Wouter J

Wouter J

10/01/2012 20:37:19
Quote Anchor link
En dat bedoelt SanThe ook. Als je een domein registreert kan je hier zelf een mail bij maken, hiervoor heb je geen hosting nodig.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.