Jeroen Schuitman aka laurens70 weer actief
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »
willem
kan je hier niet mee naar de media gaan ? volgens mij is hier toch zon programma voor op nederland 1?
Wat heeft ie gedaan dan?
Heb je voor 10k zitten scripten voor hem ??
Teun Hesseling op 22/10/2010 15:04:20:
kan je hier niet mee naar de media gaan ? volgens mij is hier toch zon programma voor op nederland 1?
SBS6 leeft ervan... ;-)
Ik ben de bewuste Jos van der Werff, en ja ik ken inderdaad die meneer Schuitman, maar heb het kontakt met hem verbroken toen ik er achter kwam dat hij zij activiteiten onder mijn naam ging doen.
Waar hij op dit moment woont weet ik niet, maar naar aller schijnlijkheid ergens in de buurt van Mechelen (B).
Ja wat die meneer Willen Biemans betreft, ik heb voor hem gewerk( met veel plezier ) maar door toedoen van Jeroen Schuitman heeft Zit deze (medium) Willem mij behoorlijk tezieken.
Volgens mij is hier iemand die hem ook persoonlijk kent, en wil beslist mij mijn hoofd laten zien,, zodat deze er van overtuigt kan zijn dat ik zeker niet Jeron Schuitman bent, zoals O.l Willem Biemans beweerd.
Ik sta overigens open voor elk bewijs
Ik ben de bewuste Jos van der Werff, en ja ik ken inderdaad die meneer Schuitman, maar heb het kontakt met hem verbroken toen ik er achter kwam dat hij zij activiteiten onder mijn naam ging doen.
Waar hij op dit moment woont weet ik niet, maar naar aller schijnlijkheid ergens in de buurt van Mechelen (B).
deze man is een bedrieger hij heeft de boel bij mij bedonderd door een vies spel te spelen deze man zit wel degelijk achter paracoach en deugd voor geen cent
Ga naar de politie / advocaat / whatever. Denk dat je daar meer mee bereikt dan zo'n postje hier.
Wie is Jeroen Schuitman nou precies dan?
Want ik zou woensdag al een telefoon van hem binnen krijgen namelijk..
Wat ik via marktplaats van hem heb gekocht en al via zijn bankrekening heb betaald.
Dat ik al heb overgeschreven.
Is dit de Jeroen schuitman?
Of is dit wel echt?
groetjes
Topic gewoon even doorlezen. Direct aangifte doen van oplichting. Weet niet hoeveel je hebt betaald maar daar kun je naar fluiten hoogstwaarschijnlijk.
wel lef om dezelfde naam te blijven gebruiken
Ja of iemand anders die slim genoeg is om dit te doen.
Het gaat mij gelukkig maar om 50 euro.
en had hem gevraagd foto te maken van de telefoon met de krant van vandaag (toen 9 januari) en dat heeft hij gedaan.
en hij zegt hij heeft het gestuurd met tnt express.. maar ik heb per ongeluk een fout gemaakt met de postcode.
en deze gegevens heb ik van hem:
email adres
[email protected]
en deze gegevens
jeroen Schuitman
493896112
ABNAMRO Bank
Is dit DE Jeroen Schuitman..??
Of is dit iemand die ''Toevallig'' dezelfde naam heeft??
Want ik weet het niet zeker..
Laat het me gauw weten, graag
Gewijzigd op 12/01/2012 15:14:35 door Rosanne Geheim
Rosanne, kijk even naar de link naar het oplichtingsforum op pagina 1. Daar heb je meer aan :)
groetjes
Toevoeging op 12/01/2012 18:16:28:
Wat denken jullie?
Heel erg toevallig allemaal!!
Maar het pakketje met de telefoon wat ik dus via marktplaats had gekocht is vandaag gewoon bezorgd..
Heel appart misschien toevallig de zelfde naam??
zeg nou zelf, toevallig??
Ja wat die meneer Willen Biemans betreft, ik heb voor hem gewerk( met veel plezier ) maar door toedoen van Jeroen Schuitman heeft Zit deze (medium) Willem mij behoorlijk tezieken.
Volgens mij is hier iemand die hem ook persoonlijk kent, en wil beslist mij mijn hoofd laten zien,, zodat deze er van overtuigt kan zijn dat ik zeker niet Jeron Schuitman bent, zoals O.l Willem Biemans beweerd.
Ok Jos, dat was inmiddels duidelijk geworden. Zie je PM.
Jos van der werff op 22/02/2012 16:22:53:
Hallo ,
Heb je dit antwoord standaard in de kast liggen? Je postte namelijk exact dezelfde reactie op 14/11/2010 20:07:48. Heel bijzonder...
@ozzie, ik denk dat hij het gewoon heeft gekopieerd van het bericht hierboven en dit topic nog eens onder de aandacht te brengen. Jeroen Schuitman heeft immers aandacht nodig dus als hij die niet krijgt.... ;)
[email protected]
Veel belangrijker dan de naam (en wellicht beter te traceren)is wellicht het rekeningnummer:
J. Schultman Nieuw Lekkerlandrekeningnummer : 53.30.49.644 (ABN?)
Overigens is een formeel onderzoek inmiddels gestart. Alle aangiften van oplichting, hoe klein ook, dragen bij. Schrale troost: in België, Thailand (inclusief Laos, Cambodia) kan deze persoon binnenkort niet meer terecht (Maleisie volgt).
Naast Schuitman wordt nu ook de naam JEROEN SCHULTMAN (nieuw lekkerland) gebruikt en het emailadres Veel belangrijker dan de naam (en wellicht beter te traceren)is wellicht het rekeningnummer:
J. Schultman Nieuw Lekkerlandrekeningnummer : 53.30.49.644 (ABN?)
Overigens is een formeel onderzoek inmiddels gestart. Alle aangiften van oplichting, hoe klein ook, dragen bij. Schrale troost: in België, Thailand (inclusief Laos, Cambodia) kan deze persoon binnenkort niet meer terecht (Maleisie volgt).
Pagina: « vorige 1 2 3 volgende »