Jouw mening? (nieuw design)
www.perkele.nl.
Echter nu een aantal weken verder, met meer kennis van CSS dankzij jullie, wil ik mijn website wat meer pro in elkaar steken, en dus een mooi formeel design daarbij! Ik zou graag jullie mening krijgen over mijn nieuwe design te vinden op:
http://perkele.nl/online/new/design.jpg
(de oranje balk zal volledig van links naar rechts lopen eenmaal in HTML / CSS, de content zal ik niet centeren maar een extra tikkie naar links doen)
Dit is toch een grote verbetering vergeleken met mijn site nu? www.perkele.nl ... reacties welkom! zit nog in design status .. suggesties? Ik hoor ze graag! Alle mogelijke verbeteringen / extraatjes zijn welkom!
Gr,
Patrick!
Een aantal weken geleden, zullen een aantal mensen nog wel herinneren dat jullie mij geholpen hebben met mijn bestaande website, Echter nu een aantal weken verder, met meer kennis van CSS dankzij jullie, wil ik mijn website wat meer pro in elkaar steken, en dus een mooi formeel design daarbij! Ik zou graag jullie mening krijgen over mijn nieuwe design te vinden op:
http://perkele.nl/online/new/design.jpg
(de oranje balk zal volledig van links naar rechts lopen eenmaal in HTML / CSS, de content zal ik niet centeren maar een extra tikkie naar links doen)
Dit is toch een grote verbetering vergeleken met mijn site nu? www.perkele.nl ... reacties welkom! zit nog in design status .. suggesties? Ik hoor ze graag! Alle mogelijke verbeteringen / extraatjes zijn welkom!
Gr,
Patrick!
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door Patrick van Kampen
dat is toch zijn oude disign
www.perkele.nl en klik op portfolio en doe dan een mouseover op dat ene bedrijf (of iets anders)
nee ga maar naar ja maar dat met die tijger is nauw juist zijn oude disign
hahaha, ja ik was al bekend met die bug, het gaat inderdaad daar om mijn oude design. En ook dat stuk wil ik wel gaan meenemen in mijn nieuwe site, maar dan uiteraard werkend! wat vind jij ervan mvos?
Even los van hoe het er uit ziet; waarom gebruik je geen DOCTYPE?
en verder ziet het disign er wel mooi uit, en het is een hele verbetering met de oude
@Jan Koehoorn: die zit inderdaad niet in het oude disign zeker een punt om aan te denken als je je nieuwe disign gaat uitwerken in html/css
Gewijzigd op 01/01/1970 01:00:00 door mvos
Jan Koehoorn schreef op 11.02.2008 23:23:
Even los van hoe het er uit ziet; waarom gebruik je geen DOCTYPE?
DOCTYPE, om eerlijk te zijn nog nooit mee gewerkt! en dus ook redelijk nieuw voor mij. Als ik het goed heb is dat een specificatie binnen de HTML code waarmee je de browser kan laten weten hoe die met de specifieke pagina moet omgaan?
Maar, hoe werkt dit dan? Is dit DOCTYPE gedoe bij elke bezoeker standaard gedefinieerd binnen de browser of niet?
hoewel ik de contrasten wat dichter bij elkaar zou zetten.. je gaat in je logo nu van grijs naar zwart.. maak dat wart maar een donker grijs (#333333 ofzo)
en de text op de pagina zelf zou ik ook een tikkeltje donkerder doen..
en hoe laat je de hover op een menu item er uit zien?
goeie verbetering! :)
Groet,
DirkJan Heinen
- http://perkele.nl/online/new/design2.jpg
Zeker niet verkeerd dus!, de hover .. zoals ik die nu ook heb aangepast in design2 .. de bij roll over op de platte text verschijnt het vakje, ook active blijft dit vakje dus staan .. lijkt mij een mooi hover ..
He!nen schreef op 12.02.2008 00:08:
Hele verbetering idd :)
hoewel ik de contrasten wat dichter bij elkaar zou zetten.. je gaat in je logo nu van grijs naar zwart.. maak dat wart maar een donker grijs (#333333 ofzo)
Groet,
DirkJan Heinen
Groet,
DirkJan Heinen
Result: Failed validation, 5 Errors
Klop, maar verder ziet het er wel goed uit:)
Moet nog denk ik wat meer kleur in.
Ik zou alleen dat portfolio ff fixen in FF want het ziet er niet uit maar verder zou ik hem zo laten!
@Wouter, ja meer kleur .. heb ik ook al aan zitten denken, maar weet nog niet precies hoe wat / waar. Moet nog even wat meer inspiratie opdoen hier en daar.
@brie, die oude is zeker niet verkeerd. Maar ik ga binnenkort aan de slag bij een webdesign bedrijf, en wil uiteraard wel een leuk visite kaartje hebben die er formeel uitziet. Een design met een tijger daarin vind ik niet echt gepast snap? :P
ga zo door zou ik zeggen..
Roeten,
DirkJan