JQuery Accordion - Open/Dicht

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Top Low-Code Developer Gezocht!

Bedrijfsomschrijving Unieke Kansen, Uitstekende Arbeidsvoorwaarden & Inspirerend Team Wij zijn een toonaangevende, internationale organisatie die de toekomst van technologie vormgeeft door het creëren van innovatieve en baanbrekende oplossingen. Ons succes is gebaseerd op een hecht en gepassioneerd team van professionals die altijd streven naar het overtreffen van verwachtingen. Als jij deel wilt uitmaken van een dynamische, vooruitstrevende en inspirerende werkomgeving, dan is dit de perfecte kans voor jou! Functieomschrijving Als Low-Code Developer ben je een cruciaal onderdeel van ons team. Je werkt samen met collega's uit verschillende disciplines om geavanceerde applicaties te ontwikkelen en te optimaliseren met behulp van Low-code

Bekijk vacature »

Donny Wie weet

Donny Wie weet

21/08/2012 01:48:15
Quote Anchor link
Hoi allemaal.

Hoe kan ik nou bepalen welke accordion open staat of dicht staat?

Groeten Donny

Ik heb nu het standaard:

<script>
$(function() {
$( ".accordion" ).accordion({
collapsible: true
});
});
</script>

PHP hulp

PHP hulp

25/11/2024 12:41:54

Marco PHPJunky

Marco PHPJunky

21/08/2012 02:40:55
Quote Anchor link
hoe bedoel je open of dicht staan ?

gaat het om een toggle() of hide/show of fadeOut/fadeIN ?
gebruik je een plug-in ?

wat is de bedoeling van je functie ?
Gewijzigd op 21/08/2012 02:43:10 door Marco PHPJunky

Donny Wie weet

Donny Wie weet

21/08/2012 03:37:12
Quote Anchor link
Ik heb het al... Het was active: false :)

Daarnaast de vraag: is het mogelijk om de accordion gegevens op te slaan in een cookie? Wanneer de visitor terugkeert, staan alle menu's nog zoals ze eerst open stonde...

Eddy E

Eddy E

21/08/2012 08:35:51
Quote Anchor link
Ja, ook met jQuery kan je een cookie setten.
Dus in jouw script eerst kijken of er een cookie is.
Zo nee: maken en standaard-instelling gebruiken (je kan een cookie die op dezelfde pagina is gemaakt, niet gebruiken.... schijnt).

En als er wel een cookie is, daar de waarde van gebruiken ipv de standaard instelling.
Gewoon VOOR je script een IF-ELSE-constructie maken.

Donny Wie weet

Donny Wie weet

21/08/2012 11:05:56
Quote Anchor link
Eddy heb je een voorbeeld van een Cookie met JS? Java is totaal nieuw voor mij.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.