Jquery CSS vraagje

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Ama saril

ama saril

01/07/2011 12:20:06
Quote Anchor link
Hallo mensen. Ik ben de laatste tijd bezig geweest met Ajax en ben nu jQuery verder aan het bekijken en het gaat redelijk goed. Ik zit op dit moment alleen met een probleem waar ik het antwoord niet voor kan vinden.

Ik maak op dit moment een Ajax request die een xml bestand teruggeeft. Deze lees ik in en vervolgens print ik dit simpelweg naar een het scherm. Het printen van de correcte waarden en dergelijke lukt helemaal goed. Ik laat het nu in een tabel printen naar het scherm. Alleen het probleem is dat ik over deze tabel ook mijn CSS wil laten lopen. maar nadat ik deze tabel toevoeg aan mijn <div> met behulp van .append() wordt het stylesheet niet eroverheen gezet.

Dus mijn vraag is: Weet iemand hoe ik na een append een stylesheet eroverheen kan zetten?

Ik heb al een tijdje zitten zoeken maar geen antwoord kunnen vinden dus misschien dat iemand mij op weg kan helpen (ben onder andere op zoek geweest in de CSS api van jQuery maar niks gevonden.. misschien dat ik er overheen lees) maar als iemand mij hiermee kan helpen is mijn dank groot :)

PHP hulp

PHP hulp

24/11/2024 07:46:41

Vincent Huisman

Vincent Huisman

01/07/2011 14:07:52
Quote Anchor link
Ik denk dat dit wel moet werken: http://api.jquery.com/addClass/

Ama saril

ama saril

01/07/2011 14:13:33
Quote Anchor link
Ah zal dat even nakijken. Kom er net trouwens achter dat in Firefox wel het CSS er direct over wordt gezet en in IE niet. Misschien een browser specifiek probleem.

Toevoeging op 01/07/2011 15:02:59:

ah.. het zijn altijd de leipe dingen waar ik niet naar heb gekeken. Het is nu eindelijk opgelost. Het bleek dat ik in mijn .CSS na een regel een ';' was vergeten waardoor explorer hem niet goed las.

Omdat ik net met jQuery enzo bezig was dacht ik dat het daaraan lag en had niet zo direct mijn .css zitten nakijken (omdat ie het in FF wel deed). Sorry voor het overbodige topic :p

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.