jQuery: function herkent DOM elementen niet na Ajax call
Ik haal via een ajax call HTML op die jQuery dan weer ergens in de pagina zet. Probleem is dat mijn jQuery die nieuwe elementen niet meer herkent. Dit heb ik de vorige keer opgelost met
alleen hoe doe ik dat met een functie? Ik gebruik sortable van jQueryUI op dit moment.
Dat heeft er vrij weinig mee te maken... Ik gebruik die code namelijk niet. Wil je mijn vraag lezen?
Wil je dus eens relevante code plaatsen?
Ik zet die code daar neer omdat ik die eerder heb gebruikt voor jquery om Ajax-ingeladen elementen ermee te beïnvloeden. Dat werkt alleen niet met een functie...
Moet ik serieus de functie van jQueryUI hier plakken? Denk je dat daar een fout in zit? Ik vraag alleen of er een oplossing mogelijk is voor het probleem dat zich bij mij voordoet. Lezen... moeilijk heh?
Dan help ik je niet Albert. Veel succes.
Je probleem is totaal niet duidelijk. Herschrijf je bericht in iets als:
1. Wat ik nu heb
2. Het resultaat
3. Wat je wilt dat het resultaat is
Gewijzigd op 23/05/2013 16:33:28 door Wouter J
Veel duidelijker kan ik het niet maken in mijn eerste post. Ik heb alleen de code van de jQueryUI van die sortable. Die function wil ik toepassen op elementen die met ajax in de DOM zijn gezet. Dat is alles. Sorry, maar Erwin vraagt naar relevante code die ik niet kan geven omdat ik geen code heb. Het eerste wat hij doet is in de code kijken en zoeken wat er verkeerd aan is. Daar heb ik niks aan omdat die code zo irrelevant als de pest is. Het is slechts een voorbeeld hoe ik iets vorige keer had opgelost.