jQuery: function herkent DOM elementen niet na Ajax call

Overzicht Reageren

Sponsored by: Vacatures door Monsterboard

Senior, Medior and Junior SAP HANA Developer

Vacature details Vakgebied: Software/IT Opleiding: Medior Werklocatie: Veldhoven Vacature ID: 12696 Introductie Our client is the world's leading provider of lithography systems for the semiconductor industry, manufacturing complex machines that are critical to the production of integrated circuits or chips. Our purpose is “unlocking the potential of people and society by pushing technology to new limits”. We do this guided by the principles “Challenge”, “Collaborate” and “Care”. Wat verwachten we van jou? SAP Certified Application Associate - SAP HANA Cloud Modeling (training and/or certification) Bachelor degree or higher Excellent understanding of SAP HANA (2.0 / Cloud), Data Modelling and writing

Bekijk vacature »

Albert de Wit

Albert de Wit

23/05/2013 12:40:06
Quote Anchor link
Hallo,

Ik haal via een ajax call HTML op die jQuery dan weer ergens in de pagina zet. Probleem is dat mijn jQuery die nieuwe elementen niet meer herkent. Dit heb ik de vorige keer opgelost met

Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
$(document).on('event','element'function(){});

alleen hoe doe ik dat met een functie? Ik gebruik sortable van jQueryUI op dit moment.

PHP hulp

PHP hulp

26/11/2024 09:49:17

Erwin H

Erwin H

23/05/2013 12:41:30
Quote Anchor link
Je vergeet iets...
Code (php)
PHP script in nieuw venster Selecteer het PHP script
1
2
3
$(document).on('event','element'function(){});
//moet zijn
$(document).on('event','element',function(){});

Albert de Wit

Albert de Wit

23/05/2013 12:47:44
Quote Anchor link
Dat heeft er vrij weinig mee te maken... Ik gebruik die code namelijk niet. Wil je mijn vraag lezen?

Erwin H

Erwin H

23/05/2013 12:56:20
Quote Anchor link
Waarom plaats je de code dan als je het niet gebruikt? Zonder de code die je wel gebruikt is er natuurlijk geen zinnig antwoord op te geven. Er zijn duizenden redenen waarom het niet zou werken.
Wil je dus eens relevante code plaatsen?

Albert de Wit

Albert de Wit

23/05/2013 12:59:33
Quote Anchor link
Lees mijn vraag eens...
Ik zet die code daar neer omdat ik die eerder heb gebruikt voor jquery om Ajax-ingeladen elementen ermee te beïnvloeden. Dat werkt alleen niet met een functie...

Moet ik serieus de functie van jQueryUI hier plakken? Denk je dat daar een fout in zit? Ik vraag alleen of er een oplossing mogelijk is voor het probleem dat zich bij mij voordoet. Lezen... moeilijk heh?

Erwin H

Erwin H

23/05/2013 13:05:08
Quote Anchor link
Dan help ik je niet Albert. Veel succes.

Wouter J

Wouter J

23/05/2013 16:33:03
Quote Anchor link
Albert, zou je aub niet zo aanvallend willen reageren. Erwin probeert je met alle goede bedoelingen te helpen, als iemand dan zo reageert is dat erg vervelend.

Je probleem is totaal niet duidelijk. Herschrijf je bericht in iets als:
1. Wat ik nu heb
2. Het resultaat
3. Wat je wilt dat het resultaat is
Gewijzigd op 23/05/2013 16:33:28 door Wouter J

Albert de Wit

Albert de Wit

23/05/2013 20:25:34
Quote Anchor link
Veel duidelijker kan ik het niet maken in mijn eerste post. Ik heb alleen de code van de jQueryUI van die sortable. Die function wil ik toepassen op elementen die met ajax in de DOM zijn gezet. Dat is alles. Sorry, maar Erwin vraagt naar relevante code die ik niet kan geven omdat ik geen code heb. Het eerste wat hij doet is in de code kijken en zoeken wat er verkeerd aan is. Daar heb ik niks aan omdat die code zo irrelevant als de pest is. Het is slechts een voorbeeld hoe ik iets vorige keer had opgelost.

Overzicht Reageren

Om de gebruiksvriendelijkheid van onze website en diensten te optimaliseren maken wij gebruik van cookies. Deze cookies gebruiken wij voor functionaliteiten, analytische gegevens en marketing doeleinden. U vindt meer informatie in onze privacy statement.